Ik ben op zoek naar serieuze spelers die baat hebben bij een poker buddy.
Ik kom uit Leeuwarden dus in de omgeving zou evt. beter uit komen.
Mvg,
een SnG grinder
Ik ben op zoek naar serieuze spelers die baat hebben bij een poker buddy.
Ik kom uit Leeuwarden dus in de omgeving zou evt. beter uit komen.
Mvg,
een SnG grinder
Hallo Euphoriatastisch
Ik woon redelijk in de buurt van Leeuwarden.
Meer informatie over mij kun je o.a. op mijnCrewpagina vinden. Ben een beetje lui om dat allemaal over te tikken
Heb nog wel een paar vragen over jouw als je het niet erg vindt:
Wat voor buy-inn speel je SNG's?
Welke format SNG's speel je?
Met deze informatie is het wat makkelijker voor mij of we ongeveer dezelfde games spelen.
Groetjes,
SDK1987
Op het moment ben ik bezig van een 10$ bankroll weer een redelijke roll te maken voor 2,50 180 mans. Ik hou er niet van om veel geld te investeren dus elke keer als ik weer poker load ik het minimale om daar vervolgens een grotere bankroll van te maken
Ik ben begonnen op de 0,25 45 mans.
Nu sta ik op $36 na 2-3 dagen spelen, dus ik speel nu de 0,50 turbo 45s.
In het verleden heb ik hetzelfde gedaan en ben ik tot de $125 gekomen, maar na een flinke downswing besloten de roll te investeren in MTT's.
Paar MTT's redelijk ver geschopt (1x 34e en 1x 52e geworden in the big $22), maar helaas niet veel geshipped en aangezien ik me BRM niet meer aanhield snel broke gegaan.
Ik heb je toegevoegd en applied voor je club op pokerstars.
Kleine lap tekst, maar zo weet je een beetje over m'n verleden poker jaar
Mvg,
Kevin
k3v1nv op PokerStars
Dus is het niet verkeerd om een BRM-schema voor jezelf op te stellen en er aan te houden. Als je van plan bent om de $2,50 180 mans te gaan spelen zou ik vanwege de swings die je daar hebt al 250 buy-inns minimaal aanhouden. Dus heb je nog een hele lange weg te gaan. Voor MTT's is 100 buy-inns een goede basis om mee te beginnen. Al moet je wel heel strak aan houden.
Verder heb ik deze thread verplaatst naar algemene pokerdiscussies, want dit heeft weinig met small talk te maken.
Succes met het opwerken van je bankroll en eventueel het maken van een BRM-schema.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dus is het niet verkeerd om een BRM-schema voor jezelf op te stellen en er aan te houden. Als je van plan bent om de $2,50 180 mans te gaan spelen zou ik vanwege de swings die je daar hebt al 250 buy-inns minimaal aanhouden. Dus heb je nog een hele lange weg te gaan. Voor MTT's is 100 buy-inns een goede basis.Verder heb ik deze thread verplaatst naar algemene pokerdiscussies, want dit heeft weinig met small talk te maken.
Succes met het opwerken van je bankroll en eventueel het maken van een BRM-schema.
Waarom zou je voor 180man 250 aan houden en voor MTT 100?
Zeker bij de turbo variant van de 180 mans de swings heel hoog zijn en je kunt de hele dag door spelen. Bij de micro-MTT's zijn de spelers over het algemeen slechter en kun je ook minder snel zoveel buy-inns er door heen jagen op 1 dag, omdat je een stuk minder games tegelijk zijn van hetzelfde type buy-inn.
Al moet je naarmate je hogere MTT's speelt ook meer buy-inns achter de hand houden door de swings die je daar hebt.
Ik heb zeker een lange weg te gaan, maar ik mijn doel is in eerste instantie om plezier te hebben en onderweg te leren, dus ik vind het niet zo erg
Ben wel op zoek naar mensen die hetzelfde proberen te bereiken om samen te recappen, leaks te vinden etc.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dus is het niet verkeerd om een BRM-schema voor jezelf op te stellen en er aan te houden. Als je van plan bent om de $2,50 180 mans te gaan spelen zou ik vanwege de swings die je daar hebt al 250 buy-inns minimaal aanhouden. Dus heb je nog een hele lange weg te gaan. Voor MTT's is 100 buy-inns een goede basis om mee te beginnen. Al moet je wel heel strak aan houden.
Dus voor 180man sit & go's moet je volgens u meer BI hebben als voor mtt's?
Typo?
Met MTT's moet je natuurlijk net zo oppassen voor de swings als in 180 mans, maar de volume dat je kunt halen is een stuk lager op 1 dag. Zeker als je nog een kleine bankroll hebt. Naarmate je bankroll en de MTT's die je kunt spelen toenemen moet je steeds meer buy-inns aanhouden. Tot de $5 MTT's kun je met 100 buy-inns wel redden, maar als je hoger gaat spelen moet je ook al gauw richting de 250 buy-inns aanhouden doordat het niveau van de spelers toe gaat nemen.
Mocht je alleen hypers en turbo MTT's gaan spelen dan kun je wel beter met 250 buy-inns beginnen door de extra swings dat deze formats hebben t.o.v. de reguliere MTT's