Ga naar het forum
Daniel Negreanu - F...

Meldingen
Alles wissen

Daniel Negreanu - Fixed Limit Challenge

30 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
3,018 Weergaven
Yoghi
BlackMember

Ik vind het ook vrij saai inderdaad :(

Beantwoorden
Citeren

easy game dit , maar rUaBot runde ook wel echt te lekker

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door TimPS
aangezien het onlangs heel wat terrein verloren heeft ten aanzien van de populairdere no-limit en Omaha varianten.

en terecht

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

Waarom ?

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door rrrood

Waarom ?

Je mist een beetje de dingen die het leuk maken om te spelen. Het is moeilijk om te zien hoe ruabot halverwege anders speelde dan in het begin omdat je maar een paar handen op de showdown ziet en het ook niet duidelijk is hoeveel hij meer of minder is gaan check/raisen bijvoorbeeld.

En je hebt ook geen grote all-in potten waar je 1 van de 2 een domme move ziet maken :D

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Ik denk dat het veel leuker is wanneer ze dit replayen met alle holecards. Duurt natuurlijk wel lang maar dan kun je veel beter zien hoe het spel echt gespeeld wordt en zullen misschien meer mensen begrijpen dat het echt wel een interessant spel is :)

Beantwoorden
Citeren
TimPS Topicstarter
TimPS
Oldschool Grinder

Ik denk dat het veel leuker is wanneer ze dit replayen met alle holecards. Duurt natuurlijk wel lang maar dan kun je veel beter zien hoe het spel echt gespeeld wordt en zullen misschien meer mensen begrijpen dat het echt wel een interessant spel is :)

Is volgens mij zeer zeker mogelijk en ook feedback die je aan PokerStars kunt doorgeven. Het is hun doel om FL opnieuw te populariseren, dus ze zullen zeker oren hebben naar goede ideeën.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Ik kan me goed inbeelden dat het een leuker spel is dan het op het eerste zicht lijkt voor wij nlhe-spelers. Maar we kijken niet verder dan onze neus lang is, en zeggen gewoon dat lhe saai is omdat je geen allin knop hebt. :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Ik kan me goed inbeelden dat het een leuker spel is dan het op het eerste zicht lijkt voor wij nlhe-spelers. Maar we kijken niet verder dan onze neus lang is, en zeggen gewoon dat lhe saai is omdat je geen allin knop hebt. :coolface:

Het is niet dat jullie NLHE nits die knop ooit gebruiken... :coolface:

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Ja dat denk ik ook wel :)

Beantwoorden
Citeren