Ga naar het forum
De teloorgang van p...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] De teloorgang van poker?

24 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
2,106 Weergaven
Joenaes
BlackMember

Alles evolueert. Iedereen leert uit de sterkten en zwakten uit pionnen uit de vorige generaties. Dit is in sport zo, politiek, wetenschap, ....

Blijf gewoon aan je spel werken en er zal fish genoeg zijn. Als je vanaf nu enkel nog maar speelt zal je idd moeilijkheden ondervinden om over enkele maanden/jaren nog steeds winstgevend te spelen.

raymond20001
PokerStrategist

Creativiteit lijkt me in de toekomst steeds belangrijker worden, daar meer spelers over het spelletje beginnen na te denken. Doe gewoon dingen te proberen, en daarmee spel te laten ontstaan, dat zich niet zich onthult of niet zo makkelijk laat doorgronden. Concreter kan ik dit niet omschrijven

Je hebt die een hele plank pokerboeken achter kiezen hebben, en je hebt mensen die mbv "reads" proberen zichzelf te ontwikkeleb, maar beide laten de creativiteit te wensen over

raymond20001
PokerStrategist

Lol :D :D, ik denk dat wij dit niet meer mee zullen maken, dat er in de toekomst intergalactische pokertoernooien zullen plaatsvinden, like Star Wars, met aliens uit alle uithoeken van ons melkwegstelsels, ?( wat einde Poker

Ik vind het toch een teloorgang dat ik mijn aversie voor Trackers aan de kant heb moeten zetten en me toch eentje moeten aanschaffen om NL100 nog te beaten.