Ga naar het forum
***De toekomst van ...

Meldingen
Alles wissen

***De toekomst van Pokerstrategy.nl***

221 Berichten
80 Gebruikers
0 Reacties
29.7 K Weergaven

Beste CM’s/Mods,

De laatste tijd (en eigenlijk al enkele maanden/jaren) is PStrategy er zwaar op achteruit gegaan, zowel op vlak van content als op gebrek aan strategische discussies. Er worden threads geopend met de grootste onzin die er is en waar niemand iets aan heeft… Doordat de betere leden van deze community ervoor kiezen om minder actief te zijn en andere sites gaan opzoeken vrezen we voor het bestaan van PS(.nl). Ook wijzelf zitten te twijfelen om de overstap te maken naar andere fora en hiermee hopen we toch duidelijk te maken dat er veranderingen/investeringen moeten komen.

We stellen voor dat er enkele dingen worden ingelast, hopelijk kan dit dan ook intern (hogerop) besproken worden.

Onze ideëen:

- VIP Event in NL of BE
- Goede handjudge of geen handjudge
- Threads met onzin verwijderen (denk aan God-topic)
- Prijs uitreiken voor beste blog van de maand (voting)
- Investeren in een coach (Live coaching of videoproducer)
- Geen outdated vids uitbrengen
- Groepssfeer versterken (Wekelijks Sunday Straddle en Sweat Sunday OID)
- Mensen die geen waarde toevoegen aan de community kunnen beter wegwezen
- Kleine vergoeding aan handjudges aan het eind van de maand (excl freeroll), al is het maar uit principe.
- Betere communicatie intern

Nu weten jullie al dat dit probleem lang bekend is, maar lijkt er gewoon niks mee gedaan te worden.. Om toch te laten zien dat we serieus zijn zullen we niks meer posten op het gehele NL gedeelte van het forum. Als er mensen zijn die ons hierin steunen horen we het graag dan zullen we je naam in de lijst zetten.

Vergeet niet dat deze maatregelen niet alleen dienen om ons blij te maken! We doen dit ook voor de community en zijn er zeker van dat hierdoor meer en betere spelers aangetrokken zullen worden.

Wie deze staking wilt joinen, plaats je nickname hieronder aub.

_____

De staking is gestaakt.

Beantwoorden
Citeren
220 reacties
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

helemaal mee eens!

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Dacht even dat er iemand weer geld nodig had.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

En is Varune zelf geen mod?

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

Kan je er ook bij zetten dat iedereen gelijk en consequent behandeld moet worden.

Ik doe ook mee iig.

Beantwoorden
Citeren
ICheckMate
Elite Grinder

I'm in

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Ik ben het er zeker mee eens dat het niveau (ondertussen al wel even) op echt niets trekt. Heb ooit eens wat over uitgetypt in een of ander feedback topic. Ik gebruik PS alleen nog maar om even te lachen, nadat ik 9gag heb gelezen :D.

Ik vraag me alleen af wat een staking gaat opleveren... Ik denk niet dat je de 'vergrijzing' van PS kan gaan tegenhouden. (Enja, ik denk dat dat een van de problemen is.)

Beantwoorden
Citeren
Bokkie
PokerStrategist

mee eens

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Gaan jullie dan ook niet meer tracked spelen tijdens de staking want anders zie ik niet in hoe pokerstrategy dit ooit kan schaden :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Willem103
PokerStrategist

Eens!

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

een dood forum heb je wat aan :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

blij dat je "staken" verandert hebt in "opstand". Ik krijg 't gevoel dat ik veel te veel poker speel aangezien ik me heel de tijd zat af te vragen wat een staking ( in het engels) hier nu mee te maken had.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Ik doe ook mee ..
Volgens mij kan er iets mooi van gemaakt worden. Pokerstrategy moet maar eens beseffen dat je met besparen geen nieuwe gebruikers wint.

Er is al zo vaak geklaagd, mss is een petitie geen slecht idee zodat ze het eens écht beseffen. Als dit niks oplost denk ik dat ik hier ook gewoon weg ben en een ander forum zoek ... in de tijden dat ik productief wilde zijn met poker heb ik pokerstrategy zelfs een tijdje geblokt gehad.. dat spreekt voor zich.

Waarom zou je tegenwoordig trouwens een hogere status halen ? Voor een wekelijkse coaching en voor af en toe een gedateerde video?

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
blij dat je "staken" verandert hebt in "opstand". Ik krijg 't gevoel dat ik veel te veel poker speel aangezien ik me heel de tijd zat af te vragen wat een staking ( in het engels) hier nu mee te maken had.

+1 :D. Duurde echt ff voordat ik doorhad wat ie met staking bedoelde.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door samni
Gaan jullie dan ook niet meer tracked spelen tijdens de staking want anders zie ik niet in hoe pokerstrategy dit ooit kan schaden :coolface:

als hier niemand meer zit heeft het op termijn ook geen nieuwe gebruikers, geen nieuwe gebruikers = verlies van heel veel geld. Laat nu onze nederlandse community ook nog een actieve+goede zijn.

POkerstrategy heeft zijn users nodig, niet omgekeerd ... er is genoeg aanbod in de pokerwereld en als zij het economisch willen spelen met vraag en aanbod dan kunnen wij dat ook :)

(btw kmoet wel zeggen dat veel van de staff ook gewoon degelijk werk levert, tzit ook hogerhand)

Beantwoorden
Citeren

ik steun dit, ik post bijna nooit maar lees vooral en ik erger me steeds vaker aan domme posts/topics/zwak optreden van mods.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Vraag me af of dit de manier is om je doel te bereiken, vage en arbitraire doelen stellen en een ander de maat nemen. Wat bedoel je bijvoorbeeld met:

" mensen die geen waarde toevoegen kunnen beter wegwezen" Hoe ga je dat bepalen dan? Bovendien zijn juist onder de starters van dit initiatief juist mensen die geen blog meer bijhouden, mss omdat ze een ander niet wijzer willen maken en dat anders oplossen. Nog zo 1: onzin threads sluiten. Wie gaat dat bepalen wat onzin is?

Nog zo'n vraag: waarom bespreken jullie dit niet eerst met PS zelf? Zeker eerst hier omdat die toch doen wat ze zelf willen?

Leuk ook meer Vip events maar ik speel niet tracked en zal dat ook niet gaan doen. Verder is overal voldoende content, gratis of betaald te krijgen, zat blogs, van alles. Dus wat heeft PS te bieden behalve een slimme manier van marketing voor Ipoker?

Verder: zaken komen en gaan, mss verdwijnt dit wel maar vergaat dan de Wereld? Vergeet niet dat de meeste mensen zelf bijna nooit posten. Die staan hier ook tussen de initiatiefnemers. Voegen die dan ook geen waarde toe? Ik noem maar iemand als " pokerspeler02".

Klinkt wel positief omdat dit idd doodbloed, maar of dit nu de weg is?

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

editt

Beantwoorden
Citeren
MrBFC
Poker Player

Nog niet zo lang hier aanwezig, maar kom veel van die dingen die hier gezegd worden zelf ook tegen! Ik wil er alles mee aan doen op PS er terug bovenop te helpen ;)

Alleen vrees ik dat censureren en gewoon niets posten juist counter-productive gaat werken? Misschien moeten we gewoon blijven posten, maar moet de kwaliteit gecontroleerd worden? Door quantiteit aan te passen (minder posten) gaat de kwaliteit niet per se verbeteren!

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

ssacr het is al vaak aangehaald het is via coaches doorgegeven .. dit is iets wat al lang broedt en naar voor komt. Kben hier nog geen jaar effectief en dit is belange niet de eerste keer datk het hoor

Over die maatstaven heb je wel gelijk. Denk dat eerst de regels van het forum eens duidelijk moeten nageleegd worden en dat respect eeen belangrijke stap is. Dan willen de goede spelers mss ook terug inspanningen doen voo slechte spelers enzoverder enzoverder... kijk bv naar een pinowww of een caroline die vroeger vids maakte of donbartos .. dat zijn spelers die iets bewezen hebben.

Toen ik hier kwam was het iig al misgelopen, toen ik oude posts bekeek zag ik veel meer respect en veel meer samenhang in de community. Kan iig zelf ook toegeven dat mijn bijdrages ook zeker niet altijd zijn wat ze moeten zijn dus users moeten zich hierbij ook de vraag stellen of ze zelf goed bezig zijn !

Beantwoorden
Citeren