Ga naar het forum
***De toekomst van ...

Meldingen
Alles wissen

***De toekomst van Pokerstrategy.nl***

221 Berichten
80 Gebruikers
0 Reacties
29.7 K Weergaven

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
@Farmarchist. Wat zou je ervan vinden als ik dit initiatief ook onderteken?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

(eigenlijk ben je best grappig :])

:coolface:

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Klopt inderdaad bejamin, zijn er ook nog postieve dingen aan mij op dit forum? of loop ik alleen maar ruzie te maken hier?

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door benjamin04
n/o maar tussen de mensen die daar in de lijst staan is er toch ook al ruzie/spanning/geen respect geweest.

donbartos vs onmybicycle
3bet vs onmybicycle
...
...
ik zie hier caroline posten over haar betoog.
correct me if i'm wrong, maar met haar is er ook al meermaals ruzie geweest.

beetje vreemd allemaal.
De ruzies die ik me wel kan herinneren was er vaak ook iemand uit de lijst bij betrokken.

dunno wat je dan echt wilt bereiken.

nostalgie naar vroeger kan ik wel begrijpen, ik heb dat jaern gehad met de goeie oude counterstrike tijd anno 99-2000.
kwam ook ni meer terug.
tijden veranderen.

van topics die "ni thuis horen" heb je die ene over god.
maar er is dan ook een smalltalk gedeelte.
en in meerderheid van blogs, komt er weinig op geen reactie.

Ik weet dat je mij niet mag en nu toevallig 2 voorbeelden noemt waar ik dan insta. daarnaast heb ik al tijden geen gedoe hier meer op forum en heb ik ook naar eigenlijk niemand haat gevoelens of dergelijke en railde ik zelfs toenet toevallig nog effe die 2 mensen die je nu noemde.
Ik stoor me persoonlijk niet aan reacties van Caroline en ze slaat bijzonder vaak de spijker op de kop en het blijft internet dus denk niet dat realistisch is om te denken dat iedereen hier puur zakelijk zal gaan communiceren. Ik stoor me eerlijk zegt wel aan andere mensen op dit forum die naast dat ze geen clue hebben (over poker/ pokerwereld weet niet of toeval is) ook echt de vaagste dingen posten.

Daarnaast staan er in lijstje punten wel aantal concrete dingen die PS kan doen (en die miss niet eens zoveel moeite en geld kosten) zoals het belangrijkste voor mij vind ik wel een vip even voor BE/NL. Vroeger als 16jarige jonge las ik hier al welleens en dan vond ik het wel indrukwekkend allemaal en dat er dan ge- ijskart werd op zo'n dag en leek het idd veel meer 1 groep terwijl mijn indruk nu vooral is dat er vooral individuen op forum komen die niet echt veel met elkaar hebben bij zo'n vip dag leer je toch iedereen kennen wat het een stuk leuker maakt.
Daarnaast natuurlijk content etc (wat ik al vrij lang zag) voor een pokerschool zou dat toch prioriteit nummer 1 moeten zijn ook al lijkt het eerlijk gezegt niet eens dicht bij die plaats te staan. (ook al is er nu wel eindelijk een engels online mtt speler maar of die veel vids gaat maken weet ik niet)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Vroeger was alles beter

Yoghi for mod.

Zou al veel oplossen

Beantwoorden
Citeren

Krijg je hier een gratis +EV comic reeks, gaan ze nog zeuren :facepalm:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
Klopt inderdaad bejamin, zijn er ook nog postieve dingen aan mij op dit forum? of loop ik alleen maar ruzie te maken hier?

niet persoonlijk nemen.
ik nam deze voorbeelden om mijn punt duidelijk te maken.

jullie ijveren voor meer verdraagzaamheid, maar de gevallen die ik me kan herinneren zijn de deze.

Dus vraag ik me gewoon af wat je dan echt verwacht van verdraagzaamheid.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Fiets je hebt platte tube man :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Die onzintopics vind ik eigenlijk wel grappig.... :D :D Als je er geen behoefte aan hebt, lees je het toch gewoon niet? En events kunnen we net zo goed zelf organiseren. Strategievideo's zijn leuk voor de beginners, maar voor gevorderden zijn er inderdaad wel betere sites. Daar zou wel wat aan gedaan kunnen worden. En tegen scammers zou wat harder opgetreden moeten worden, oftewel: gewoon naam, adres en telefoonnummers online! Moeten ze maar niet scammen. Voor de rest kom ik hier nog steeds graag, alleen heb ik de laatste tijd wat minder tijd. Komt wel weer als ik hier alles op orde heb. :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Hicyy
Krijg je hier een gratis +EV comic reeks, gaan ze nog zeuren :facepalm:

Denk je dat daar niet onrechtstreeks voor betaald wordt ? Ze zouden beter stoppen met die brol en in de plaats elke maand 1 kwaliteitsvideo meer lanceren

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
@Farmarchist. Wat zou je ervan vinden als ik dit initiatief ook onderteken?

Heb je iig wel iets bijgedragen, mag jij blijven!

( zie je naam nog niet staan)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
En tegen scammers zou wat harder opgetreden moeten worden, oftewel: gewoon naam, adres en telefoonnummers online! Moeten ze maar niet scammen.

Dan ben je zelf ook strafbaar als je dit gaat doen, want het gaat in tegen internationale regelgeving. Dus dan snij jezelf in de vingers :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

En tegen scammers zou wat harder opgetreden moeten worden, oftewel: gewoon naam, adres en telefoonnummers online! Moeten ze maar niet scammen.

Dan ben je zelf ook strafbaar als je dit gaat doen, want het gaat in tegen internationale regelgeving. Dus dan snij jezelf in de vingers :facepalm:

En jatten van anderen niet dan? :D

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

En jatten van anderen niet dan? :D

Dat niet nee. Overigens kunnen ze het op andere sites wel aanpakken, en er worden ook buiten poker foto's en gegevens vrij gegeven van verdachten. Hier worden al je sporen netjes gewist zoals we onlangs weer hebben kunnen merken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat mag ook niet inderdaad. Alleen is het vrij lastig om een scam voor het gerecht te krijgen. Aangezien het vaak meer kost dan het oplevert. Ook moet je het zien te bewijzen.

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Net zoals dat een scammer aangifte gaat doen... :D

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Stelen mag dus niet, maar als het online gebeurt wel, want dan ben je niet aan te pakken? Straf is je naam op het net als scammer toch? Van mij hoeft ie niet te schoffelen _biggrin:. Maar dat het hier allemaal zo maar kan, zonder straf, zonder blacklist, sterker het wordt allemaal verwijderd.

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ssacr
Stelen mag dus niet, maar als het online gebeurt wel, want dan ben je niet aan te pakken? Straf is je naam op het net als scammer toch? Van mij hoeft ie niet te schoffelen _biggrin:. Maar dat het hier allemaal zo maar kan, zonder straf, zonder blacklist, sterker het wordt allemaal verwijderd.

+1! :D

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Effen mijn 50c.

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Beste CM’s/Mods,

Vooreerst al even de vraag waarom je dit naar de mods richt. Uiteindelijk hebben wij als mod niet meer invloed op het reilen en zeilen dan eender elke andere freelancer, of zelfs elk gewoon member. We zijn gewoon onbezoldigde vrijwilligers die als taak hebben het forum wat in goede banen te leiden en er (in de mate van het mogelijke) een interessant forum van te maken. Inzake alle andere content, waar je post ook over gaat, hebben wij eigenlijk helemaal geen speciale rol/invloed.

- VIP Event in NL of BE

Ik volg die VIP/Diamond events niet echt, maar dacht dat er toch jaarlijks ook een was in Nederland ?

- Goede handjudge of geen handjudge

Ben ik het deels mee eens. Het probleem hier is dat AFAIK judges ook weer gewoon onbezoldigde vrijwilligers zijn. Ik heb er geen inzicht in, maar ik kan me inbeelden dat het bijgevolg zeer moeilijk is om degelijke judges te vinden, zeker voor de hogere stakes. Bovendien is NL een kleine community en heb je bijgevolg een zeer lage ratio tussen target-publiek en kandidaat-judges.
Of er onder de huidige judges er zijn die volgens jou niet voldoen, kan ik me niet uitspreken omdat ik zelf gewoon een micro-vis ben. Maar ik denk dat je dan zelf ook wel weet bij wie je terecht kan voor feedback.

- Threads met onzin verwijderen (denk aan God-topic)

Hier snap ik echt het probleem niet. Wat jij onzin vindt, kan een ander interessant vinden. Zolang die 'onzin' in afzonderlijke threads staat en niet te pas en te onpas in serieuzere topics opduikt, zie ik echt niet waarom er moet ingegrepen worden, behalve wanneer zo een thread helemaal uit de hand loopt met gescheld en dergelijke. Pas op dat moment gaat een mod ingrijpen.

- Prijs uitreiken voor beste blog van de maand (voting)

Goed idee, maar wellicht is er gewoon helemaal geen budget voor. The next best thing zijn de CRUs (Community Round-Ups) waarvan je inderdaad ook wel kan opmerken dat die recent wel zeldzaam geworden zijn.

- Investeren in een coach (Live coaching of videoproducer)

Ik vermoed weer: helemaal geen budget.

- Geen outdated vids uitbrengen

Ik heb die discussie maar met een half oog gevolgd, en weet zelf niet juist meer wat de uitleg was. Maar dit is inderdaad zeker wel een terechte opmerking als je ziet dat sommige videos al ettelijke maanden geproduced waren en nog altijd niet online stonden. Kan me ook inbeelden dat je dan als coach ook wel gedemotiveerd geraakt. Maar nogmaals: de details ken ik niet.

- Groepssfeer versterken (Wekelijks Sunday Straddle en Sweat Sunday OID)

Ik denk dat er op dat vlak toch wel een en ander gebeurt. Vergeet ook niet dat sommige zaken ook best veel tijd kosten om te organizeren en het allemaal weer door vrijwilligers moet gebeuren (denk bvb aan de PS Open Leaderboard die Samni ineenstak). Op dat vlak mogen 'gewone' leden best ook wat initiatieven doen hoor, het is niet dat dit een alleenrecht is voor freelancers.

- Mensen die geen waarde toevoegen aan de community kunnen beter wegwezen

Nogal elitaire opmerking. Ik weet ook wel dat je doelt op sommige leden die blijkbaar enkel maar over bepaalde niche onderwerpen dingen kunnen/willen posten, maar again: zolang ze binnen de forum-guidelines blijven en andere discussies niet 'infiltreren' zie ik echt geen probleem.

- Kleine vergoeding aan handjudges aan het eind van de maand (excl freeroll), al is het maar uit principe.

Mja, niet enkel de judges zeker ? In zekere zin wordt er van de freelancers inderdaad wel relatief veel gevraagd voor wat er in return gegeven wordt, zeker als je ziet hoe weinig dit aan PS kost.

- Betere communicatie intern

Weet niet goed wat je met intern bedoelt. Als mod weet ik enkel dat wij wel ons dedicated Skype kanaal hebben waarlangs toch vrij veel informatie doorstroomt en er overlegd wordt over sommige acties en dergelijke meer.

Anyway, het is voor mij duidelijk dat het merendeel van de problemen te maken heeft met geldgebrek. Ik heb enkele staffleden weten vertrekken en geen van hen is vervangen geweest. De NL community runt nog grotendeels op vrijwilligers, en voor een commerciële organisatie als PS is dat wel verontrustend. We hebben gezien hoe recent verschillende pokerroom-deals beëindigd of op zijn mijnst bekoeld zijn. En verder is al een paar keer gebleken dat er gewoon voor niets budget kan vrijgemaakt worden (bvb PS Open Leaderboard). Het summum was dan uiteindelijk de verkoop aan PlayTech wat voor mij toch een beetje leek alsof de owners nog wilden cashen voor het schip helemaal gezonken is.

Ivm de sfeer op het forum denk dat de oorzaak van de verslechtering inderdaad wel deels ligt aan de dingen die jij opsomt. Anderzijds is er ook een verantwoordelijkheid bij de leden. Toen ik hier kwam was dit een opvallend vriendelijke plaats, zeker in vergelijking met bvb 2+2 of PCB waar ik vroeger actief was. De laatste tijd zie je echter ook hier steeds meer haantjes-gedrag en ik heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat het gewoon eigen is aan de gehele poker-community. Al vraag ik me dan natuurlijk wel af waarom het vroeger 'anders' was, of misschien had ik er toen geen oog voor.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zijn gegevens staan dan op straat. Ook kan het invloed hebben op zijn/haar reputatie en e.v.t. kost het zijn/haar baan of wordt hij/zij niet aangenomen.
Dus heeft hij/zij goede redenen om aangifte te doen. Dan kan degene die het gedaan heeft behoorlijk wat gedonder krijgen, want het is vrij makkelijk te bewijzen.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Zijn gegevens staan dan op straat. Ook kan het invloed hebben op zijn/haar reputatie en e.v.t. kost het zijn/haar baan of wordt hij/zij niet aangenomen.
Dus heeft hij/zij goede redenen om aangifte te doen. Dan kan degene die het gedaan heeft behoorlijk wat gedonder krijgen, want het is vrij makkelijk te bewijzen.

Ben het eerder met Blow eens, sommige mensen gaan echt geen aangifte doen en dit is ook met scammers het geval. Gaat nooit een makkelijke zaak worden. Zoals jij denkt is buiten het kader van dat soort mensen. Scammen niet zomaar en ook in scammen zitten gradaties..

Beantwoorden
Citeren