Ga naar het forum
=== Europees Kampio...

Meldingen
Alles wissen

=== Europees Kampioenschap: voetbalpromotie ===

143 Berichten
28 Gebruikers
0 Reacties
8,500 Weergaven
TimPS
Oldschool Grinder

Neem het op tegen de PokerStrategy.com community in onze voetbalpromotie

Nu het Europees Kampioenschap voor de deur staat, lanceren we onze eigen voetbalpromotie. Dit doen we in samenwerking met onze partnerrooms PartyPoker en WPT Poker.

Dit is de uitgelezen kans om aan de rest van de community te tonen dat jij heel wat verstand van voetbal hebt. Het enige wat je hoeft te doen, is de uitslagen van alle gespeelde wedstrijd correct te voorspellen. Hoe beter je hierin blijkt te zijn, hoe hoger de prijs is die je wint.

Maak jouw voorspelling!

Hoe neem ik deel?

Om deel te nemen aan deze promotie heb je een account nodig bij PartyPoker of WPT Poker. Let op: Je moet op minimaal één van die twee accounts één StrategyPoint verdiend hebben, anders kunnen we jou het prijzengeld niet uitbetalen. Heb je nog geen account? Verdien jouw eerste StrategyPoint dan in juni!

Maak een PartyPoker account aan

Maak een WPT poker account aan

Hoe werkt deze promotie?

Afhankelijk van hoe goed je de resultaten van wedstrijden kunt voorspellen, krijg je punten toegewezen. Hoe accurater, hoe meer punten. Daarnaast krijg je ook extra punten voor het juist beantwoorden van algemene vragen zoals "wie wint het Europees Kampioenschap?".

Je krijgt 2 tot 4 punten per wedstrijd, op onderstaande manier:

Je ontvangt 2 punten als je correct winst/gelijk/verlies voorspelt

Je ontvangt 3 punten als je winst of verlies correct voorspelt én het verschil in doelpunten

Je ontvangt 4 punten als je de score juist voorspelt

Je ontvangt 4 punten voor elke vraag die je juist beantwoord

De promotie bestaat uit twee delen: de algemene rangschikking en de final round. De algemene rangschikking is van toepassing op alle gemaakte voorspellingen en alle beantwoorde vragen, terwijl het in de final round enkel over de wedstrijden in de kwartfinale, halve finale en finale gaat. Dus zelfs als mis je de groepsfase, dan nog kun je aan het einde (in de final round) inpikken.

Lees de spelregels

Wat kan ik winnen?

Algemene Rangschikking      Final Round
Plaats Bonus   Plaats
1 $1.000   1 $200 $400 $600 $1.000 $2.000
2 $500   2 $100 $200 $300 $500 $1.000
3 $300   3 $60 $120 $180 $300 $600
4 - 10 $100   4 $40 $80 $120 $200 $400
11 - 100 $50 5 $30 $60 $90 $150 $300
101 - 200 $20 6 - 7 $20 $40 $60 $100 $200
201 - 1,000 $10 8 - 10 $10 $20 $30 $50 $100

Opmerking: De prijs die je tijdens de final round krijgt toegewezen, hangt af van de status die je in juni had. De prijzen worden als een bonusbedrag uitbetaald op jouw PartyPoker of WPT Poker account.

Om de bonus vrij te spelen, dien je 10% rake van het totale bonusbedrag te genereren. Wie dus bijvoorbeeld een bonus van $50 wint, dient $5 aan rake te genereren om de bonus vrij te spelen.

Waar ontvang ik mijn bonus?

Als je een aan PokerStrategy.com gekoppelde PartyPoker account hebt (met minimaal 1 StrategyPoint) dan ontvang je de bonus op PartyPoker.

Als je een aan PokerStrategy.com gekoppelde WPT Poker account hebt (met minimaal 1 StrategyPoint) dan ontvang je de bonus op WPT Poker.

Als WPT Poker of PartyPoker niet beschikbaar zijn in jouw land, dan ontvang je de bonus op jouw Tell-a-Friend account.

Als je één van die uitzonderingen bent die zowel bij WPT Poker als bij PartyPoker reeds een account heeft - dat niet aan PokerStrategy.com gekoppeld is - dan kom je helaas niet in aanmerking voor het prijzengeld.

Beantwoorden
Citeren
142 reacties
TimPS Topicstarter
TimPS
Oldschool Grinder

Who's in? _cool:

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Dus als ik straks (of binnenkort) op party inlog dan kan ik in een poule alle scores invullen?
Daarnaast hoef je dus geen enkele deposit te maken (heb wel een party account) ?

I'm in! :)

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Luca,

Nee de poule kun je invullen hier op de site via deze link:
http://nl.pokerstrategy.com/kicktipp/

Wanneer je een gekoppelde account bij PartyPoker of WPT Poker hebt, waarop je minimaal 1 StrategyPoint verzameld hebt, dan ontvang je het prijzengeld inderdaad op die account. Daar hoef je niet voor te storten (je moet wel de wedstrijden goed voorspellen _biggrin: ).

Het prijzengeld wordt uitbetaald als bonus, dus als je in de prijzen komt en je wint $100, dan kun je de bonus vrijspelen door $10 te raken. Maw: 1000% rakeback _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Klinkt nice, dus ik doe sowieso mee:)

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

coool
in fosho
vorige keer werd ik 3e ofzo in de ps-poul, mooie hoodie meegewonnen, maar dit is nog beter!

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

wat is de deadline om dit in te vullen?

Beantwoorden
Citeren

De finale ronde, kun je dat tot de 23ste invullen?

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Heyhey,

De voorspellingen kun je invullen tot voor de start van elke wedstrijd.

Voor de finale ronde kun je dus wachten tot de wedstrijden van die ronde bekend zijn. Zodat je niet afhankelijk bent van een team waarvan je denk dat ze door gaan, maar toch er uit gaan in de eerste ronde.

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

I'm in!

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

I'm in

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Guys,

Vergeet niet om de open vragen in te vullen overigens!
De wedstrijden voor de eerste ronde zijn standaard geselecteerd, maar als je in het dropdownmenu naar bovenscrollt kom je bij de algemene vragen als

- wie wordt Europees Kampioen
- Wie spelen er in de halve finale
- etc

Beantwoorden
Citeren
kennethjeu
PokerStrategist

Kan al niet meer wachten tot het EK begint... De voetbal interesseert me geen ****, wil gewoon weten of ik goed kan voorspellen :D

Misschien ook zoiets maken voor de Olympische spelen? Daar heb ik iets meer verstand van dan van voetbal :P

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

voor de verandering ga ik maar eens echt voor NL succes;
Spanje is over de top, xavi en iniesta zijn uit vorm
Duitsland heeft geen goede aanval, en özil is uit vorm
Nederland heeft de Hunter! topscorer!

Engeland wordt de "verrassing"

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Ik klik net op opslaan en dan staat opeens alles in het Duits, foutje? :D

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door TheErwin
Ik klik net op opslaan en dan staat opeens alles in het Duits, foutje? :D

Haha ja dat is een bekende bug. Hij is al gerapporteerd, maar durf niet te zeggen wanneer dat opgelost is.

Beantwoorden
Citeren
GreenFnatic
PokerStrategist

Leuke Promo!

Doe zeker mee.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

i'm Inn

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Even een bumpje aangezien het nog maar een paar dagen is en het zonde is als je je voetbalkennis onbenut laat!

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

zeker in.

Beantwoorden
Citeren