Ga naar het forum
Wederzijds coachen

Meldingen
Alles wissen

Wederzijds coachen

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
532 Weergaven
pdfbq
PokerStrategist

Dames, heren.

Weet niet of ik deze vraag mag stellen (maar zag geen probleem na het lezen van de regels)

Speel al lang poker 1.500.000 (of meer) handen op laagste limiet.
Het gaat de laatste tijd wat slechter, een winrate van 3.2BB/100 over ~40.000 handen.

Wat mij een interessant experiment lijkt is een soort wederzijds coachen. Dus ik speel een uur en jij becommentarieert mijn spel en dan omgekeerd (of jij begint met spelen, maakt me niet uit natuurlijk).

Ik zoek dus iemand met ongeveer hetzelfde limiet/winrate. Ik wil geen professionele coach simpelweg omdat ik $50,- voor de limiet waar ik nu op speel 0.02/0.04 gewoon te veel vind.

Als ik mijn grafiek moet posten of zo, geen probleem.

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Samwise90
PokerStrategist

Je speelt al anderhalf miljoen handen op NL4?

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

ik wil best een x met je meekijken, maar ik speel 50NL 6max en ik leer nog steeds elke dag.

Beantwoorden
Citeren

Waarom move je niet up? :(

Beantwoorden
Citeren
pdfbq Topicstarter
pdfbq
PokerStrategist

@rrrood
Tnx! maar het idee nu is wederzijds coachen en ik denk niet dat ik jou op 50NL veel kan helpen. Mocht je programmeer vragen hebben dan kan ik je evt daar mee van dienst zijn :)

@Farmarchist en Samwise90

Ik vind verliezen moeilijk.

Ik ben begin dit jaar naar een paar keer naar 10NL gegaan maar kreeg een 10BB downswing voor mijn kiezen en niet omdat ik nou zo slecht speelde. het was een bijna kaarsrechte lijn naar beneden, dus zonder enige windhand. KK vs AA, AA vs KK met een K die valt, set over set, uitzuig handjes etc..

Dat 'motiveert' niet zeg maar.

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

blijf gewoon upmoven, volume to beat the variance.

En als je winrate op NL4 3.2BB/100 is is er niets mis mee da's namelijk 6.4bb/100

tenzij je bb bedoelt ipv BB (ptbb , pokertracker big bets) dan kan het op micros wel hoger; maar nog altijd is 3.2bb/100 ook niet slecht.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

lijkt me ook niet bepaald motiverend om constant tegen dezelfde spelers te spelen, die vol leaks zitten die je al lang kent. Je gaat er niet echt beter van worden door slechte spelers eeuwenlang te exploiten, en echt geld ga je dr ook niet mee verdienen.

dusja, zie je motivatie niet echt, als er niet echt een doel is in de vorm van ofwel skill verbeteren, ofwel financiele doelen.

Hoe erg dit ook als een bash lijkt, zo is t totaal niet bedoeld fwiw. ik raad gewoon aan om up te moven totdat je je eigen skillcap hebt bereikt.

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rogier
lijkt me ook niet bepaald motiverend om constant tegen dezelfde spelers te spelen, die vol leaks zitten die je al lang kent. Je gaat er niet echt beter van worden door slechte spelers eeuwenlang te exploiten, en echt geld ga je dr ook niet mee verdienen.

dusja, zie je motivatie niet echt, als er niet echt een doel is in de vorm van ofwel skill verbeteren, ofwel financiele doelen.

Hoe erg dit ook als een bash lijkt, zo is t totaal niet bedoeld fwiw. ik raad gewoon aan om up te moven totdat je je eigen skillcap hebt bereikt.

dit, just take the variance and roll with it

Beantwoorden
Citeren

hoi hoi
als BankRoll het toelaat dan moet je up moven
net als bij een video game wil je ook een anderen level spelen

you try to be the king but the ace is back
Dr.Dre

Beantwoorden
Citeren
pdfbq Topicstarter
pdfbq
PokerStrategist

OK OK move up dus :)

Baar blijft staan dat het mij interessant lijkt om van iemand anders te horen wat deze anders zou doen in een sessie.

Beantwoorden
Citeren