helaas is de .com niet meer download baar aangezien de site down is van .com
ik heb de .COM versie kunnen downloaden van een andere site..
helaas is er een update die je dus niet kan downloaden, er komt namelijk een error tevoorschijn *poof*
Ben in het weekend nooit thuis. Thuis staat de updat er wel goed op, op me laptop helaas nog niet aangezien ik die zojuist had geformateerd en alleen de oude install er op had staan.
Die wil elke keer updaten, maar dat kan natuurlijk niet aangezien de site down is.
Kan helaas nergens een mirror vinden.
Oorspronkelijk gepost door flamman86
Ben in het weekend nooit thuis. Thuis staat de updat er wel goed op, op me laptop helaas nog niet aangezien ik die zojuist had geformateerd en alleen de oude install er op had staan.Die wil elke keer updaten, maar dat kan natuurlijk niet aangezien de site down is.
![]()
Kan helaas nergens een mirror vinden.
![]()
Iemand van pokerstrategy wil zal je wel willen helpen
beetje jammer dat ik me take2 nu niet kan spelen. Alle dagen gespeelt en moet er dus nog 1tje
wow kan niet meer op full tilt krijg melding dat je update moet downloaden en dan een error
monster tilt....
FT is ook offline voor mij (update breekt af zodra het begint). Speel er zelf niet momenteel, gelukkig maar.
Kut-Amerikanen. Eerst de internetbubble, dan de banken en huizencrisis en nu draaien ze in één keer de nek om van pokerspelers over hele wereld.
Oorspronkelijk gepost door flamman86
kan iemand een mirror maken van de laatste patch?
Als je het over FT had, de .co.uk site werkt nog wel, althans je ziet alle plaatjes zoals normaal. Niet een leeg scherm met 1 link zoals op de .com versie:
Oorspronkelijk gepost door Lunatic1900
zo juist de update kunnen downloaden en kunnen inloggen
Woon jij in Belgie of Nederland? Ik Nederland. Ik krijg nog steeds deze melding:

huh raar.. heb net de update kunnen downloaden gewoon via die update.. daarvoor kreeg ik wel de zelfde error..
Oorspronkelijk gepost door mvd1978
zo juist de update kunnen downloaden en kunnen inloggenWoon jij in Belgie of Nederland? Ik Nederland. Ik krijg nog steeds deze melding:
Wa een rommelig desktopje
Livescore
gokken op de voetbal he
heb FTP opnieuw gedownload via UK site en nu doe tie het is het beter om al het geld ernu af te halen ?
EDIT:
het mooiste is dat je het niet kan uitcashen op dit moment.
Oorspronkelijk gepost door Horemanske
Oorspronkelijk gepost door mvd1978
zo juist de update kunnen downloaden en kunnen inloggenWoon jij in Belgie of Nederland? Ik Nederland. Ik krijg nog steeds deze melding:
Wa een rommelig desktopje
![]()
Livescoregokken op de voetbal he
![]()
lol, nee livescores is gewoon alle competities in 1 oogopslag. Ik voorspel uitslagen voor de fun op o.a. het Mininova forum en bij FCupdate/voetbalmanager. Gok hoogstens een keer per maand op wat wedstrijden. En ja rommelig. Maar ik weet alles blind te vinden ♠_cool: Beetje zoals in mijn huis. Georganiseerde rommel soms ♠_grin:
Iemand van PS die al wat meer weet, zou graag bij mijn geld willen.
De DL van .co.uk werkt inderdaad. Maar van uitcashen is geen sprake.