Ga naar het forum
FTP, stars,... seiz...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FTP, stars,... seized by fbi

599 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
40.1 K Weergaven
BettyBoobs
PokerStrategist
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

na 4uur SLECHT slapen en alle hoop te hebben opgegeven, zagk zelfde berichtje staan... toch al iets meer hoop. 48uur zag er nog nooit zo lang uit...

whatever ze ook zeggen bij stars, ik cash 90% uit. better be sure than sorry.
genoeg vis op europese sites.

Orodin
PokerStrategist

Eigenlijk geloof ik ze wel als ze zeggen dat het geld van niet-US spelers veilig is.

Als mijn volledige roll op Stars van mezelf was geweest had ik het nu weer teruggestort. Maar aangezien een deel ervan backingsgeld is, wacht ik even op de mening van m'n backer. Als hij er ook zo over denkt ga ik gewoon terugstorten.

As expected eigenlijk :)

Wellicht dat iemand een directe link naar software update kan sturen?

Rogier
Oldschool Grinder

meh als stars zegt dat t np is, is t np ;)

no point om de cashout button te hitten (heb zelf 5k pending wel maar dat was in paniek gister) dusja, ik ga zo ff grinden

Orodin
PokerStrategist

De paniek van gisteravond was natuurlijk volledig terecht en begrijpelijk. Iedereen wil het zekere voor het onzekere nemen, da's logisch. Na dit bericht voel ik me echt een stuk geruster.

Copymeistrr
PokerStrategist

Kan FTP niet updaten. ^^

Maar geen nood om geld te verzetten imo. Maar bij mij is het ook slechts een 350$.. x-)

Dit bericht veranderd er niets aan imo. Maar neemt niet weg dat als niemand zo paniekerig had gedaan en alles er op had laten staan, dat het minder erg was geweest als nu...

solartje
Poker Player

At the same time, the U.S. seized five Internet domain names used to host the poker games and filed a civil money laundering and a civil complaint against the companies, their assets and the assets of several of their payment processors. Restraining orders were also issued against more than 75 bank accounts used by the poker companies and their payment processes.Read more: http://www.foxbusiness.com/technology/2011/04/15/goes-versus-online-poker-sites/#ixzz1JfXK6vLX

:O

krijg zelf nog steeds dat 48uur kutbericht... ik cash uit en laat 200$ staan, maar men hele BR staat op stars en ik vind het echt geen prettig gevoel. wat dat nieuws bericht ook zegt, i dont trust it.

BTW ben dan ook een nit :P

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Kan FTP niet updaten. ^^

Maar geen nood om geld te verzetten imo. Maar bij mij is het ook slechts een 350$.. x-)

ik heb het probleem opgelost.

ga naar www.fulltiltpoker.co.uk download het daar en alles doet het weer ;)

mvd1978
PokerStrategist

Ik heb meer vertrouwen in stars dan ft. Daar mislukt de update keer op keer, geen mail gehad of een pop up met enige uitleg. Ik gaf in een eerdere post al aan dat .co.uk wel werkt maar dat weet dan weer niet iedereen. Geef de mensen uitleg over wat er gaande is zou ik tegen FT zeggen. Dit moeten ze niet doodzwijgen om mensen 'dom' te houden. Kom er gewoon voor uit.
Enige waar ik mij bij stars aan stoor is dat op hun eigen site en op hun blog niets maar dan ook niets te vinden is. De pop up die je krijgt verklaart wel iets maar enige vorm van discussie op hun forum/blog is nergens te vinden. Dat zou hun sieren als ze dat alsnog doen.

(of ik heb niet goed genoeg gezocht)

In mijn ogen zou dit én in het nieuwsvenster bovenin de lobby moeten staan of op z'n minst in de blog-sectie.

Ik snap dat ze mensen niet ongerust willen maken maar om zich nou van de domme te houden alsof er niets aan hand is stelt mensen ook niet echt gerust!

Mijn bankrolls zijn niet dusdanig als sommige die in dit topic geschreven hebben. Ik wens dat al hun geld netjes terug komt via moneybookers of bankoverschrijving als ze een cash-out hebben gedaan. Succes daarmee.

O my god, they killed .....

Ik ga lekker voetballen en zie straks verders. Vingers gekruist voor hen die wel een grote BR hebben en dat ze het terug krijgen.

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Gebrek aan communicatie is een groot minpunt bij beide sites, helemaal gelijk mvd. Alsof ze mensen al niet genoeg reden geven om te moven doen ze ook no dit...

Anywho stars is gewoon konings dus ik heb voor het eerst van mn leven een lief mailtje naar hun support gestuurd, waarschijnlijk breaking news op de pokerstars headquarters: A nice email by 39ace39, OMFG!

net wakker, kan nog steeds geen secure connection maken voor een withdrawal op FTP

Ik kan uberhaupt niet in Full Tilt komen.. Geeft wederom een foutmelding bij het updaten..

Pokerstars werkt prima en geeft ook netjes informatie vrij.

Oorspronkelijk gepost door Grexnl
Ik kan uberhaupt niet in Full Tilt komen.. Geeft wederom een foutmelding bij het updaten..

Pokerstars werkt prima en geeft ook netjes informatie vrij.

heb em gedownload van .co.uk

Lees net een nieuwsartikel waarin geadviseerd wordt op andere websites ook niet uit te cashen, omdat zij mogelijk dezelfde payment processor gebruiken. Hele pokerzaakje is dus eigenlijk onzeker

LaughingMan85
Elite Grinder

Dang, ook weer het foute dagje gekozen om eens niet op de computer te gaan, heb geen probleem bij het downloaden van de update van FT maar kan niks withdrawen op het moment

Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85
Dang, ook weer het foute dagje gekozen om eens niet op de computer te gaan, heb geen probleem bij het downloaden van de update van FT maar kan niks withdrawen op het moment

Ik was er gister wel, maar toen kon het bij mij ook niet. Anderen hadden meer geluk.

Voel me een beetje als DSB Bank-slachtoffer.

LaughingMan85
Elite Grinder

zat net deze maand goed in de profit, hoop dat het snel gefixed raakt allemaal :D