Ga naar het forum
Het nieuwe status-s...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Het nieuwe status-systeem is live!

12 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
656 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Vanaf vandaag is het nieuwe statussysteem van PokerStrategy.com live. Hierdoor kun je voortaan eenvoudiger de Gold en Platinum status bereiken. Bovendien zie je via de handige statusbar direct hoe jij er voor staat en hoeveel punten je van de volgende status verwijderd bent.

Meer informatie hierover vind je het nieuws:

De nieuwe statusbar

Het overzicht van de punten per pokerroom

11 reacties
Yoghi
BlackMember

Dat onderste balkje is bijna vol :)

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Dat balkje is alleen voor ballers, de meeste leden hebben geen onderste balkje _biggrin:

Annovic
PokerStrategist

gelijk platinum :D

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Annovic
gelijk platinum :D

Grats! Nice one :)

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vraagje of eigenlijk 2 :) :

Horen in dat balkje de punten van vorige maand te staan, lijkt me niet toch??

Is bij mij nu wel zo iig en ik heb nu nog geen 871 punten gehaald in juni ;).

Verder mis ik een totaalstaatje waarin je het totaal punten per dag kunt zien. Dus net zo een openklap geval als eerst waarin je de gewone punten en bonuspunten bij elkaar opgeteld ziet per dag.

Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Verder mis ik een totaalstaatje waarin je het totaal punten per dag kunt zien. Dus net zo een openklap geval als eerst waarin je de gewone punten en bonuspunten bij elkaar opgeteld ziet per dag.

Dit mis ik ook eigenlijk :(

Die staat er gewoon nog hoor. Iets veranderd.

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

@pcbeem:

De punten in het plaatje laten je progressie van de huidige maand zien, zodat je weet hoeveel punten je nog moet verzamelen om deze maand je status te behouden of te verhogen voor komende maand.

Het overzicht per dag is is er ook nog, maar zoals xXShinryuuXx aangeeft is de layout daarvan iets veranderd.

Om een goede indruk te krijgen daarvan kun je het beste even onderaan bij de pokerrooms de dropdown naar "vorige maand" zetten, en dan je punten bekijken door op het pijltje te klikken. Je ziet dan per room een overzicht van de dagen waarop je punten verzameld hebt.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dan zal ik denk ik wel scheel zijn of zo :coolface:.

Ik zie slechts een blok met Pokerrrooms in mijn geval heb ik alleen punten op Stars waarin slechts de punten die ik gehaald heb op Stars staan:

En een blokje PokerStrategy.com waarin alleen bonuspunten staan:

En ik zoek juist een overzicht waarin beide staan als totaal (dus punten rooms en bonus bij elkaar geteld) en dan uitgesplitst per dag en dat zie ik toch echt niet staan???

Verder bedoelde ik in mijn vorige plaatje deze staafgrafiek:

Horen daar de punten van vorige maand in het grijs te staan??

Hoop dat mijn vragen zo wat duidelijker zijn ;).

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Dan zal ik denk ik wel scheel zijn of zo :coolface:.

Ik zie slechts een blok met Pokerrrooms in mijn geval heb ik alleen punten op Stars waarin slechts de punten die ik gehaald heb op Stars staan:

En een blokje PokerStrategy.com waarin alleen bonuspunten staan:

En ik zoek juist een overzicht waarin beide staan als totaal (dus punten rooms en bonus bij elkaar geteld) en dan uitgesplitst per dag en dat zie ik toch echt niet staan???

Verder bedoelde ik in mijn vorige plaatje deze staafgrafiek:

Horen daar de punten van vorige maand in het grijs te staan?? En zo ja wat is het nut daar dan van??

Hoop dat mijn vragen zo wat duidelijker zijn ;).

Sorry voor de late reactie. Voor zover ik weet staat er op het moment alleen een 'StrategyPoints totaal' boven het overzicht van Pokerrooms waarop alle punten voor de maand staan. Het staat nu niet meer in één kolom uitgesplitst per dag.

Horen daar de punten van vorige maand in het grijs te staan??

Volgens mij is dit idd een 'feature'. Als je punten verdient, dan kun je dat vergelijken met het puntenaantal van de vorige maand. Het doel is natuurlijk daaroverheen te gaan. ;)