Joep en ruben uit team pro lees ik op twitter wtf zijn hun aan het doen Pokerstars dan?
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Wel funny, 2keer exact dezelfde tweet :D.
Ja idd en binnen drie minuten van elkaar. Voor de mensen die niet op Twitter zitten: Ruben Visser en Joep van den Bijgaart posten allebei deze tweet
As of today I am no longer part of Team PokerStars PRO. I'd like to thank everyone at Stars for 2 great years:)
Ruben snap ik wel want die heeft al een keer aangegeven niet heel zijn leven te willen pokeren.
Joep vind ik echter een hele goede speler? Ik zou joep toch echt wel binnen me team willen houden. Hij heeft dit jaar een redelijk goede SCOOP gespeeld + EPT final table. Dus dan lijkt hij mij niet de man die niks toevoegd aan je team en die kan vertrekken
Heeft allemaal met budgetten te maken... niet met of een speler goed speelt of niet. Al die pokerpro's moeten betaald worden en dat kost een flinke zooi duiten. Nu de amerikaanse markt is weggevallen verlengen ze gewoon veel contracten niet meer.
Ik denk dat Lex Veldhuis de volgende is
Oorspronkelijk gepost door Mrwricked
Ruben snap ik wel want die heeft al een keer aangegeven niet heel zijn leven te willen pokeren.
Joep vind ik echter een hele goede speler? Ik zou joep toch echt wel binnen me team willen houden. Hij heeft dit jaar een redelijk goede SCOOP gespeeld + EPT final table. Dus dan lijkt hij mij niet de man die niks toevoegd aan je team en die kan vertrekken
Joep heeft ook al gezegd te willen stoppen eens.
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Ik denk dat ze Lex Fatima Marcel en Noah nooit laten gaan, en de rest dus wel
+1
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Ik denk dat ze Lex Fatima Marcel en Noah nooit laten gaan, en de rest dus wel
Lol lex is sowieso de lul, die kost de site veel te veel geld
Ik denk dat jullie de impact van Lex onderschatten. Het gaat ook niet alleen over hoe goed je kan pokeren, moest dat het geval zijn dan was Noah Boeken al lang geen Team Pro meer...
Oorspronkelijk gepost door Mstlc
Ik denk dat jullie de impact van Lex onderschatten. Het gaat ook niet alleen over hoe goed je kan pokeren, moest dat het geval zijn dan was Noah Boeken al lang geen Team Pro meer...
onderschat helemaal niks. Ken best veel mensen die ook echt vrij hoge stakes spelen en lex bakt er simpelweg geen fuck van.
Btw dat laatste heb je echt geen clue, noah is so obv 10x beter dan een fatima
En waar baseer je dat dan op?
Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
En waar baseer je dat dan op?
Wat kan ze goed hockeyen he?
Zulke sponsordeal heeft eigenlijk gwn niets met pokerkunsten te maken. Ze willen gwn dat een paar figuren die vaak in de media komen een pokerstars sticker draagt. Wie komt er vaak in de media? Bekende sporters, spelers die ooit iets hebben gewonnen, spelers die in poker tvseries zijn geweest (daar herkent de rest van de wereld Lex van),...
Het boeit niet echt of die er iets van kunnen, want de vissen die daardoor worden aangesproken bakken er wss zelf ook niets van :P.
Ik zeg obv niet dat alle pro's slecht zijn. Maar hun skill is gwn geen direct criteria om pro te worden.
Mensen kijken nu eenmaal liever naar Fatima dan naar een keilelijke dikke duitser die echt te nice speelt.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Zulke sponsordeal heeft eigenlijk gwn niets met pokerkunsten te maken. Ze willen gwn dat een paar figuren die vaak in de media komen een pokerstars sticker draagt. Wie komt er vaak in de media? Bekende sporters, spelers die ooit iets hebben gewonnen, spelers die in poker tvseries zijn geweest (daar herkent de rest van de wereld Lex van),...
Het boeit niet echt of die er iets van kunnen, want de vissen die daardoor worden aangesproken bakken er wss zelf ook niets van :P.
Ik zeg obv niet dat alle pro's slecht zijn. Maar hun skill is gwn geen direct criteria om pro te worden.
Mensen kijken nu eenmaal liever naar Fatima dan naar een keilelijke dikke duitser die echt te nice speelt.![]()
Wou dit net gaan posten.. Jij snapt het tenminste.. Als ik eerlijk ben vind ik de nederlandse "pro's" wel zwaar tegenvallen. Lex heeft zeker wel meer waarde dan al de rest van het nederlandse pro team bij elkaar.
Ik denk echter niet dat ik goed zijn (Lex) spel zou kunnen beoordelen. Heb hem een handvol keren gezien op TV en nooit echt zijn spel geanalyseert. Daarnaast zie je niet alle handen, zijn reads en denk proccesen en de historie tussen de spelers wat alles compleet veranderd.
Daarnaast is hij zeer agressief dus zijn spel is very high variance. Dus het is onmogelijk dat in die paar tientallen handen die jij op TV van hem gezien hebt dat zijn resultaten in die cash games zijn lange termijn resultaten zullen zijn. Al valt me wel op dat hij telkens verliest. Zijn spel trekt ook veel meer casual spelers aan dan een nit als Hellmuth bijvoorbeeld (Al is hij natuurlijk veel bekender).
Lex is onder Nederlandse (maar ook niet Nederlandse) pokerspelers vrij bekend en heeft daar inderdaad een goede marketing value. Met lex ga je echter niet veel recreatieve of vrouwelijke spelers aantrekken, waar Fatima dan weer extra invloed heeft. Zo heeft ieder zijn/haar sterke achterban.
Zo is Charlotte van Brabander er ook bij de Belgen bij gekomen, net als de broertjes de Mulder. In Duitsland heb je Boris Becker.
Ik denk dat Luske, Pieter, Ruben en Joep te veel de zelfde achterban hebben en het dus een overkill aan investering is om ze alle 4 aan te houden. Ze vullen het team dus niet veel meer aan met zijn vieren dan wanneer het er maar 1 of 2 zijn.