Moderator
Lid bij Pokerstrategy sinds: 12-11-2008.
Favoriete poker variant: SNG's en 8 game voor de fun.
Hoogste limiet ooit gespeeld: NL200 (SSS in een gekke bui), $7 SNG's (HU, 9 mans en Fifty50's), $55 MTT (gekwalificeerd via een freeroll satalite) en $15 Spin & Go's.
Vetste poker prestatie tot nu toe: 21ste plaats gehaald in MicroMillions-068: $ 3,30 NL Hold'em [10-Max, Shootout] en 2x een 8 game freeroll gewonnen met 6.000 spelers (al win je daar alleen een ticket mee).
Favoriete hole-cards: AA, want het is zowel mijn meest geliefde als gehate hand.
Waar ik van hou: voetbal, fietsen, zeilen en poker als hobbies. Verder houd ik van om met katten te spelen.
Wat ik haat: als iets niet zo gaat wat ik van te voren gepland heb.
Favoriete films: films die over geschiedenis en oorlog gaat, zoals The Bridge on the River Kwai, A Bridge Too Far en Messenger: The Story of Joan of Arc.
Favoriete muziek: klassieke muziek.
Wat is je grote pokerdoel?: beter worden in MTT's, zodat ik andere MTT spelers beter kan helpen met judgen ;).
Wat zou je doen als je het WSOP main event winnen: een feest geven voor familie en vrienden; daarna een plan maken wat ik met de rest van het geld ga doen ;).
Welke tip zou je beginnende pokerspelers willen meegeven?: dat je vooral veel plezier ervan moet hebben en niet meteen als doel moet hebben om er geld aan te gaan verdienen..
Favoriete studie materiaal: pokervideo's, (eigen) handen reviewen en coaching volgen.