Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Als ze je AQ callen met 5J, wat is het probleem? Uiteindelijk zal het goed komen als ze zo blijven callen. Je onthoud ofc enkel de keren dat het mislukt tegen hun.
Ikzelf kijk niet uit welk land iemand komt en vind het ook niet kunnen je spel aan te passen gewoon op basis van het land waaruit je tegenstander komt...
Russen hebben meer mazzel dan anderen... Wat een onzin!
Gr
+1
Wat een onzin.
En dan nog tips gaan geven ivm spelen/aanpassen tegen Russen.
Ik hoop dat SanderCVO aan het trollen was?
disclaimer ivm Robbie000
Spoiler
(Mijn excuses als het wat hard overkomt, maar echt waar, int begin dacht ik nog, die is ons allemaal aant levelen. Ma nee die meent dat, denk ik. (nog steeds ni zeker, omdat ik niet kan geloven dat mensen zo ... kunnen zijn)
En Robbie
, dat ze jouw nog niet gebanned hebben voor het geven van foutieve adviezen. Mensen steken tijd in die kerel, om hem te helpen, om hem wat beter te leren kaarten. En maandje later zit hem weer de grootste onzin en leugens te verspreiden.
En geeft hem, mensen die hier nieuw zijn, of weinig posten adviezen als.
Poker is rigged
Poker is vergald
Poker is verliesgevende loterij.
Sorry, maar dit schaadt pokerstrategy imo, zeker als zo iemand na maanden nog steeds dezelfde onzin verkoopt.
IMO deruit. Ga misschien op een anti-pokersite schijten hoe onrechtvaardig poker wel niet is. Maar hier moet poker verkocht worden, niet afgebroken. IMO
PS. Even nog mezelf indekken. Kzeg dus gewoon mijn mening. Kheb niks persoonlijks tegen Robbie. En dat hij een andere mening heeft. Ook geen probleem mee. Dat hij zijn mening wil verkondigen, ook geen probleem mee.
Maar op een Islamforum, ga ik ook niet roepen. Islamieten zijn geitenneukers. Mohammed is een hoerenloper. En dit sporadisch een paar maanden lang.