Ga naar het forum
Russen en poker

Meldingen
Alles wissen

Russen en poker

49 Berichten
25 Gebruikers
0 Reacties
4,140 Weergaven
pp3772
Poker Player

russen en poker, je zou er bijna gek van worden, elke raise of allin push die je doet word vaak door hun gecalld, door weet ik veel wat voor kaarten, jij die weet wat positiespel is, gaat allin met bijvoorbeeld AQs en jahoor een rus cald je voor zijn toernooileven met j7o of een andere kaart en elke keer zie je ze die ultra mazzel hebben en winnen.

meestal als zij raisen of allin gaan durf ik al bijna niet meer te callen, ik wil graag advies om dit beter door te krijgen.

oh ja en hoe pak ik het aan zonder een hud , hoe kom ik erachter wie de fish is en wie niet, zonder hud best wel lastig

Beantwoorden
Citeren
48 reacties
sandercvo
PokerStrategist

Voordat je een hand speelt zou ik eerst kijken of villian uit rusland komt. Ik zou zeer tight callen tegen russen. Als er een rus in de sb allin gaat, zou ik alleen callen met qq+. AK zou ik sowieso folden, aangezien die altijd een suckout krijgt. Tegen spelers uit ander landen kan je natuurlijk wel veel looser callen.

Beantwoorden
Citeren

:D Grappig dat de mensen die problemen hebben met de Russen, verschillende dingen aanstippen. Zo heb ik geen moeite met die calls, maar met dat stoer doen met betsizes. Maar, de meesten checken zo lekker simpel bij geen hit of krijgen een blackout als jij zo'n postflop bet callt dus binnen no time heb je je tjippies terug.

Speel je op meerdere tafels tegelijk? Als je moeilijk in kunt schatten hoe men speelt, heb je denk ik te weinig tijd om op te letten. Dus, minder tafels en notities maken.

Beantwoorden
Citeren
pp3772 Topicstarter
pp3772
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door sandercvo
Voordat je een hand speelt zou ik eerst kijken of villian uit rusland komt. Ik zou zeer tight callen tegen russen. Als er een rus in de sb allin gaat, zou ik alleen callen met qq+. AK zou ik sowieso folden, aangezien die altijd een suckout krijgt. Tegen spelers uit ander landen kan je natuurlijk wel veel looser callen.

dankje voor je advies, kan dit zeker gebruiken, kijken of het lukt

Beantwoorden
Citeren
pp3772 Topicstarter
pp3772
Poker Player

@missburns ik speel meestal 2 tot 4 tafels tegelijk,

Beantwoorden
Citeren

keihard terug spelen.

Beantwoorden
Citeren

Dan is dat misschien teveel.

En niet ineens te loose of te tight gaan doen hoor, hij bedoelt dat niet als advies maar als sneer, dat is hip op deze site, zo op elkaar reageren. AK krijgt ook niet altijd een suckout. Gewoon je positiespel blijven doen, en op de lange termijn winnen je betere handen.

Beantwoorden
Citeren

Hey pp3772. Ik kijk regelmatig of iemand uit Rusland komt. Vaak speel ik tegen die figuren niet. Het is dus idd een waar gegeven dat die gasten altijd mazzel hebben, als ik de reactie hier bekijk. Dat ligt dan niet aan die Russen zelf, maar aan de dealer. Immers, als iemand anders zo zou proberen te spelen gaat hij er glashard af. Dat betekent dan dat de site rigged is. Simpel zat.

Zelf hou ik het erop dat er zo ontzettend veel Russen pokeren dat er altijd wel eentje is die je klopt. Leuk is idd anders. Ze hebben idd vreselijke mazzel.

Al die dingen die je hier noemt hebben er bij mij toe geleid dat ik gestopt ben met echtgeldspel nog voordat het goed en wel begonnen was. Ik ben echt teruggegaan naar playmoney. Ook freeroll ik nog. Voor mij is het niet te doen. En ik denk ook voor heel veel anderen niet. Poker is vergald. Heel jammer. Momenteel heb ik nog wat tijd vrij, maar zodra dat niet echt meer het geval is gaat bij mij poker als eerste de prullenbak in. Het is een verliesgevende loterij.

Beantwoorden
Citeren
pp3772 Topicstarter
pp3772
Poker Player

ik blijf me best gewoon doen, en dat positiespel zit goed in me hoofd, heb ik waarschijnlijk mee genomen uit het live spelen, en ik zal notities bij gaan houden van niet alleen de russen , maar van iedereen mss wordt het dan makkelijker

Beantwoorden
Citeren
pp3772 Topicstarter
pp3772
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Hey pp3772. Ik kijk regelmatig of iemand uit Rusland komt. Vaak speel ik tegen die figuren niet. Het is dus idd een waar gegeven dat die gasten altijd mazzel hebben, als ik de reactie hier bekijk. Dat ligt dan niet aan die Russen zelf, maar aan de dealer. Immers, als iemand anders zo zou proberen te spelen gaat hij er glashard af. Dat betekent dan dat de site rigged is. Simpel zat.

Zelf hou ik het erop dat er zo ontzettend veel Russen pokeren dat er altijd wel eentje is die je klopt. Leuk is idd anders. Ze hebben idd vreselijke mazzel.

Al die dingen die je hier noemt hebben er bij mij toe geleid dat ik gestopt ben met echtgeldspel nog voordat het goed en wel begonnen was. Ik ben echt teruggegaan naar playmoney. Ook freeroll ik nog. Voor mij is het niet te doen. En ik denk ook voor heel veel anderen niet. Poker is vergald. Heel jammer. Momenteel heb ik nog wat tijd vrij, maar zodra dat niet echt meer het geval is gaat bij mij poker als eerste de prullenbak in. Het is een verliesgevende loterij.

ik weet wat je bedoelt robbie, ik heb ook vaak genoeg gehad dat ik wou stoppen , deed dat niet, 10 dollar gestort en heb nu 1,5 week later boven 70 dollar dus ik weet dat ze te verslaan zijn, maar soms word je er ff gek van,

Beantwoorden
Citeren

wil wel is op een russische pokerschool zitten, moet bangelijke zijn hoeveel goodrun ze leren.
ze hebben echt andere ranges, suited connectors en suited gappers gaan die gasten voluit mee :coolface:

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Als ze je AQ callen met 5J, wat is het probleem? Uiteindelijk zal het goed komen als ze zo blijven callen. Je onthoud ofc enkel de keren dat het mislukt tegen hun.

Ikzelf kijk niet uit welk land iemand komt en vind het ook niet kunnen je spel aan te passen gewoon op basis van het land waaruit je tegenstander komt...
Russen hebben meer mazzel dan anderen... Wat een onzin!

Gr

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Momenteel komt gewoon 3/4 van de spelers uit het voormalig Oostblok, dus is het logisch dat die ook vaker beats uitdelen.

Inderdaad zijn er veel slechte spelers bij, die met elke SC of Kx aggro spelen, maar dat moet je niet tegenhouden om goed te spelen. Wanneer jij meestal de goede handen speelt, is het logisch dat je vaker tegen een beat oploopt dan een speler die slechtere handen speelt. Met slechtere handen is het namelijk geen beat, maar justice.

Coolers en beats tegen jou hebben nu eenmaal de neiging om langer in je hoofd te blijven zweven dan de beats die je uitdeelt.

Ik zeg altijd maar: wanneer je echt het idee hebt dat een site rigged is, ga dan eens eerlijk een paar duizend handen uitwerken in een spreadsheet en je zult zien dat het allemaal inbeelding is.

Natuurlijk komt het hard aan wanneer je met AKo verliest van J5o, maar vergeet niet dat die J5o statistisch gezien altijd nog 1 op de 3x van jouw AKo zal winnen!

Gewoon goed spelen en opklimmen naar hogere limieten, waar je minder van dit soort beats oploopt, maar wordt geownd door betere spelers ;)

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Als ze je AQ callen met 5J, wat is het probleem? Uiteindelijk zal het goed komen als ze zo blijven callen. Je onthoud ofc enkel de keren dat het mislukt tegen hun.

Ikzelf kijk niet uit welk land iemand komt en vind het ook niet kunnen je spel aan te passen gewoon op basis van het land waaruit je tegenstander komt...
Russen hebben meer mazzel dan anderen... Wat een onzin!

Gr

+1

Wat een onzin.

En dan nog tips gaan geven ivm spelen/aanpassen tegen Russen. :facepalm:

Ik hoop dat SanderCVO aan het trollen was?

disclaimer ivm Robbie000

Spoiler

(Mijn excuses als het wat hard overkomt, maar echt waar, int begin dacht ik nog, die is ons allemaal aant levelen. Ma nee die meent dat, denk ik. (nog steeds ni zeker, omdat ik niet kan geloven dat mensen zo ... kunnen zijn)

En Robbie :facepalm: , dat ze jouw nog niet gebanned hebben voor het geven van foutieve adviezen. Mensen steken tijd in die kerel, om hem te helpen, om hem wat beter te leren kaarten. En maandje later zit hem weer de grootste onzin en leugens te verspreiden.
En geeft hem, mensen die hier nieuw zijn, of weinig posten adviezen als.
Poker is rigged
Poker is vergald
Poker is verliesgevende loterij.

Sorry, maar dit schaadt pokerstrategy imo, zeker als zo iemand na maanden nog steeds dezelfde onzin verkoopt.

IMO deruit. Ga misschien op een anti-pokersite schijten hoe onrechtvaardig poker wel niet is. Maar hier moet poker verkocht worden, niet afgebroken. IMO

PS. Even nog mezelf indekken. Kzeg dus gewoon mijn mening. Kheb niks persoonlijks tegen Robbie. En dat hij een andere mening heeft. Ook geen probleem mee. Dat hij zijn mening wil verkondigen, ook geen probleem mee.

Maar op een Islamforum, ga ik ook niet roepen. Islamieten zijn geitenneukers. Mohammed is een hoerenloper. En dit sporadisch een paar maanden lang.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik heb je thread maar even verplaatst want een blog kan ik het moeilijk noemen _evil:.

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robbie825

Ik heb geprobeerd niet te reageren op de bij tijd en wijle erg domme uitspraken door jou persoon. Maar zoals Wcgrutto zegt ben jij niet echt de persoon om mensen adviezen te geven, terwijl je zelf nooit wat gedaan hebt met adviezen die aan jou zijn gegeven. Dat jij zo'n grote fish bent dat je zelfs de laagste limieten met echt geld niet kan beaten en dan vervolgens maar afgeeft op online poker in het algemeen slaat natuurlijk nergens op. In plaats van het online poker te beschuldigen zou ik zelf eens in de spiegel kijken en jezelf afvragen hoe het kan dat jij nog niet eens de micro's kan beaten.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door luca02

:evil: X( ?( :facepalm: :rolleyes: :pokerface: :tongue: :D :rage: :coolface: :coolface: :coolface: :(

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Ik hou vn rusjes, zij zijn de reden dat ik zo makkelijk win. Wees blij dat ze er zijn en dat ze ons sponsoren

Beantwoorden
Citeren