Oorspronkelijk gepost door luca02
Vermakelijk ;D
Ik denk dat die russen gewoon de online poker-dealer hebben omgekocht.
Dit is heel gebruikelijk daar.
Wat dat betreft lijken me de adviezen van sander en robbie de meest nuttige die hier gegeven zijn.
Het is niet voor niets dat in de rechtspraak poker nog steeds als kansspel wordt gezien.
Poker is gewoon een geluksspel net als roulette en blackjack.
Die zgn. pokerpro's hebben gewoon vet mazzel gehad om zoveel te winnen.
Poker is gewoon rigged.
Wanneer poker rigged is, is het ook geen geluksspel, dus nee, poker is geen geluksspel, tenzij geluksspel rigged is, natuurlijk...
Ik verlies wel standaard van russen.
Maar die winnen dan ook het vaakst met de gekste handen.
Dus die onthou je makkelijker.
ahja, voor mensen die denken dat sites rigged zijn.
vb Pokerstars 75k players gemiddeld.
Stel gem. 100 handen per uur.
Stel dat je per hand .001 rake betaald aan de bank.
Voor stars, 1draaidag= 100*0.001*24*75000= 180000.
Waarom zou een site als Stars rigged zijn, als ze iedere dag ongeveer 200k verdienen? Waarom zouden zij het risico nemen?
Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
ahja, voor mensen die denken dat sites rigged zijn.vb Pokerstars 75k players gemiddeld.
Stel gem. 100 handen per uur.
Stel dat je per hand .001 rake betaald aan de bank.
Voor stars, 1draaidag= 100*0.001*24*75000= 180000.Waarom zou een site als Stars rigged zijn, als ze iedere dag ongeveer 200k verdienen? Waarom zouden zij het risico nemen?
en waarom zitten de high stakes en mid stakes niet vol met russen en visjes .. das ook nog zoiets wat in deze redenering past
Wie zegt dat pokerrooms rigged zijn zijn slechte verliezers en/of kunnen niet pokeren.
Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Grappig is wel dat ze vaak bovenaan staan in welk toernooi dan ook...
als er 20 russen meedoen op 100 spelers is er idd de kans dat er 2 in de top 10 staan ..
stel dat ze ook nog eens de slechte 20 spelers zijn .. ze gaan allemaal all in met klote kaarten en staan gemiddeld 30-70
de kans dat ze allemaal verliezen is : 0.70^20= 0.07% kans
logisch dat er nu een paar eerste staan
Ik snap heel goed dat beginners denken dat poker een gokspel is. Dat is ook zo maar: je bepaalt.zelf watjeindrukt. Hoeveel je bet en hoeveel je betaald voor een bepaalde kans. Als je teveel betaald maak je verliesgevende call. Als je te weinig inzet dan verdien je te weinig aan de inzet van je tegenstander. Russen denken daar niet bij na maar zijn gewoon lam aan het donken. Foldequity heb je dus niet en tegen deze mensen moet je dus ALLEEN vallue handen spelen. Of een stack die 3x groter is en dan KJ+ erin duwen
Aloha
vroeger zag je op tv help de russen de winter door
nu helpen de russen mij de winter door of ze veel geluk hebben weet ik niet maar ze pokeren wel met hun ballen en niet met hun hoofd ik win juist vaak van russen die folden
niet zo snel gewoon opvangen met beteren kaarten
mzzl
ik heb weer ff tijd genomen om dit door te lezen, en het lijkt erop dat ik wel een soort van discussie heb aangewakkerd over de russen, ik speel al 6 jaar op pokerstars en het was me gewoon opgevallen dat na de amerikanen in de beginjaren het nu de russen en andere oostbloklanden zijn die het vaakst winnen. of het nu met geluk te maken heeft of niet ik vind ze gewoon lastig te verslaan want je weet maar nooit waar ze mee raisen of allin gaan, ik ga gewoon door met me best doen en proberen te winnen.
ze winnen vaak omdat er veel russen zitten op de site, ze zijn gewoon met meer dus ze winnen ook meer potten zo logisch is dat.
Jezus, wat een zever hier toch. De enige manier om erachter te komen of je loose of tight kan callen bij een Rus, is door in de ingame chat te vragen of ze een muts ophebben.

Kijk, voor zo'n type als hierboven moet je gewoon oppassen en speel je best enkel AA.
Mocht je ze kwijt willen aan tafel, dan zeg je gewoon dat ze bij het Kremlin gratis wodka verstrekken voor wie zich daar binnen een uur meldt.
edit: niet aan gedacht, maar dan zijn natuurlijk ook alle Hollanders al onderweg en lopen alle tafels leeg...
Ik snap het probleem echt.
Nadat mijn AA voor de zoveelste keer gekraakt was door 72 o ben ik na gaan denken.
Ik besloot russisch staatsburger te worden.
Ik woon nu aan de grens en als ik wil pokeren rijd ik even snel daarheen en start ik een sessie.
Sindsdien gaat het heel goed.
Ik win echt bakken met geld en dus kan het heen en weer rijden wel uit.
Ook ben ik er wodka bij gaan drinken en wil ik dat mijn vriendin me alekzei noemt.
Je ziet dan ook een enorme stijging in mijn HEM grafiek.
Dus de oplossing is simpel.
Oorspronkelijk gepost door snadder
Ik snap het probleem echt.Nadat mijn AA voor de zoveelste keer gekraakt was door 72 o ben ik na gaan denken.
Ik besloot russisch staatsburger te worden.
Ik woon nu aan de grens en als ik wil pokeren rijd ik even snel daarheen en start ik een sessie.
Sindsdien gaat het heel goed.
Ik win echt bakken met geld en dus kan het heen en weer rijden wel uit.Ook ben ik er wodka bij gaan drinken en wil ik dat mijn vriendin me alekzei noemt.
Je ziet dan ook een enorme stijging in mijn HEM grafiek.Dus de oplossing is simpel.
Dit dus.
Waarom denk je anders dat al die pokerpro's in het buitenland gaan wonen
Zitten wel irritante gozers tussen uit Rusland, zo had ik gister dat er weer iemand zijn landgenoot hielp met dingen te vertellen wat de ander moest doen toen we met zijn 2en op de flop waren. Maar goed moet je maar mee om kunnen gaan. Heb liever dat de Duitsers en de mensen uit de UK vertrekken, bij hun ligt het niveau vaak best hoog.
Dat russisch praten en elkaar helpen is inderdaad irritant. Helaas is google translate niet zuiver genoeg om alles te begrijpen en eigenlijk zou de pokerroom ertegen moeten optreden wegens collusion.
Zal eigenlijk net zoals in het live poker gewoon verplicht engels moeten zijn, aan de andere kant zit ik ook wel eens met een Nederlander te praten en moet dat ook gewoon kunnen