Super dat men de moeite heeft genomen om Nietzsche even op te zoeken! Een verder betoog over deze meneer zal zich in het heden louter bevinden op mijn eigen blog en ik zal wel een paar buy ins uitdelen:)
@dekuip, De uitleg en de wiskundige formule bestrijd ik niet mbt tot de SSS. Ik ben het verder ook met je eens dat een beginnende speler, vanuit de preflop gedachte een goede basis legt om te gaan pokeren.
Alleen vind ik dat op 25NL de SSS echter niet werkt, omdat je meer aan het flippen bent met de range van kaarten die worden aangegeven om succesvol SSS te spelen, dus in dat opzicht poker je wat betreft niet. Naturlijk kan/is het winstgevend zijn, maar om zo te spelen, heeft weinig met pokeren te maken, nogmaals ik doel hier op 25NL!
Grapiig om te vermelden is dat ik zelf een succesvol Short stake speler ben geweest op 50N/100NL, 6 handed, maar het is niet de juiste basis om een beginnende speler in het hol van de leeuw te gooien, omdat de swings ENORM zijn.
Tegen de shorties speel ik gelukkig zelden, afgezien van een tourny of sng en ja dat vind ik irritant:)
Net terug van vakantie, hevig aan het vervellen en geen goede mindset om te gaan crushen, het miezert hier ook een beetje en als het echt gaat regenen valt mijn verbinding weg, maar ik speel her en der vast nog wel wat.
Bedankt voor all input!