Voor de mensen die het interesseert. 100% ICM correct spelen is niet altijd genoeg. roi -66%.

gelukkig op 431 Sng's slechts bump in the road :

Voor de mensen die het interesseert. 100% ICM correct spelen is niet altijd genoeg. roi -66%.

gelukkig op 431 Sng's slechts bump in the road :

Zelfs 431 SnG is een kleine sample size, maar 20 ????
Het is variance gevoelig, dus dit moet je wel kunnen handelen imo
20 Sng's is gelukkig maar een kleine sample size, ik mag het niet gedroomd hebben dat dit de regel was.
Ik post deze handen gewoon uit frustratie, niet om aan te tonen dat ik zoveel onrecht ben aangedaan.
Jullie stellen mij ook gerust dat dit normaal is en ik nog veel zo'n periodes mag verwachten
:f_biggrin:.
Aan de andere kant stellen jullie mij ook gerust dat dit part of the game is en eigen aan grinden.
Het zijn ook mijn eerste 431 Sng's op de low stakes (vroeger enkel microstakes) en dan ben je al wat meer onzeker. Bij deze ben ik op mijn gemak.
Grts Nagger
Zijn het turbo's of non turbo's?.
Bij de turbo's heb ik dit wel vaak heel veel sessie's van 9 tafels waar je toch gemiddeld wel 6x een beat krijgt, maarja zolang ik schuif met de betere hand zul je mij niet echt horen klagen, het zal vanzelf wel eens goedkomen.
Alle 431 Sng's zijn turbo's, op turbo's heb je vaker beats maar ook vaker suckout & justice
Grts Nagger
lol@ this thread.
Als je echt een winnende speler bent op turbo s&gs kan je op deze stakes echt wel downswings/BE stretches van 1k+ games verwachten, en op de hogere stakes 4k+ games. So brace yourself
@ Deltathree: wow , really ? Dus het feit dat ik nu over die vrij kleine samplesize 16% ROI haal maar deels iets over het feit dat ik toch al een beetje de strategie begrijp ?
Kun je iets meer vertellen over variance in Sng's , bestaan er artikelen/video's over ?
Grts Nagger
ps: Net winnende sessie van 96,80$ , weer 20 sng's same pokerstrategy-strategy
. It's a weird game
nagger wil je mij een toevoegen @ skype?: pokerstephan
Misschien leuk als we samen naar ons spel kijken ik ben ook van de low stake turbo's
Speler C: $11 speed
Sample grootte > 1000 SNG's
ROI: 4,5%
Verdeling van zijn ITM finishes: 11% eerste, 12% tweede en 12% derde.
WELKE VARIANCE KAN DEZE SPELER MET 500 SNG's VERWACHTEN?
32% kans om break even te draaien of geld te verliezen.
52% kans om een ROI van 4% of hoger te krijgen.
35% kans dat hij 14 SNG's of meer na elkaar out of the money finisht.
18% kans dat hij 7 SNG's of meer na elkaar in the money finisht.
47% kans dat het laagste punt van zijn bankroll 14 buy-ins lager, of nog minder is.
WELKE VARIANCE KAN DEZE SPELER MET 1000 SNG's VERWACHTEN?
24% kans om break even te draaien of geld te verliezen.
54% kans om een ROI van 4% of hoger te krijgen.
57% kans dat hij 14 SNG's of meer na elkaar out of the money finisht.
34% kans dat hij 7 SNG's of meer na elkaar in the money finisht.
53% kans dat het laagste punt van zijn bankroll 15 buy-ins lager, of nog minder is.
WELKE VARIANCE KAN DEZE SPELER MET 3000 SNG's VERWACHTEN?
11% kans om break even te draaien of geld te verliezen.
57% kans om een ROI van 4% of hoger te krijgen.
82% kans dat hij 15 SNG's of meer na elkaar out of the money finisht.
73% kans dat hij 7 SNG's of meer na elkaar in the money finisht.
56% kans dat het laagste punt van zijn bankroll 15 buy-ins lager, of nog minder is.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
@ OP: Zucht... Praten we over 20SnGs?!?![]()
Voor je te enthousiast begint te zuchten : mijn post gaat over bad run , niet over downswing , 'alarm mijn roll gaat er door' , ...
I was frustrated and needed a peer, loosen up the low sample trigger
Grts Nagger
Dit is alleen voor STT:
edit, moet dus up to 45 mans kunnen:
* 1st to 7th - Enter in the prize money for each valid position (leave as 0 if not applicable) and on the right hand side enter the percent chance you have of finishing in that position. This version supports up to 7 different prize money positions so any STT's and some MTT's can be simulated.
Oorspronkelijk gepost door dustje
Speler C: $11 speed
Sample grootte > 1000 SNG's
ROI: 4,5%
Verdeling van zijn ITM finishes: 11% eerste, 12% tweede en 12% derde.
Komt inderdaad uit de silver artikelen van Sng .
Oorspronkelijk gepost door Mstlc
20 Turbo STT downswing! Fuck your life tbh...
Krijg je die arrogantie gratis bij die hogere status ?
ps: ik neem het woord downswing niet in de mond, ik spreek over bad run, bump in the road, wou effe stoom aflaten (daarvoor dient deze sectie van het forum toch) en meteen weer een aantal regs die een speech afsteken over samplesize, 'fuck your life' schreeuwen, ... jammer
Mstlc bedoelt dit ongetwijfeld niet arrogant. Hij heeft een punt, daar kan je hem geen ongelijk in geven, maar ze missen mss het punt van deze thread. Eventjes klagen kan deugd doen
Langs de andere kant, je hebt ook al goed genoeg gerund dat je nu mss niet moet klagen
Just whine a bit, get back to the tables and grindgrindgrind