Oorspronkelijk gepost door Nagger82
Oorspronkelijk gepost door Mstlc
20 Turbo STT downswing! Fuck your life tbh...Krijg je die arrogantie gratis bij die hogere status ?
Nee. En het is geen arrogantie maar sarcasme en sarcastisch ben ik al van zo lang ik me kan herinneren... ik snap trouwens het probleem niet, dit was niet echt als een bash bedoelt en uit je voorgaande posts op te maken weet je zelf dat 20 SnG's geen sample is, voel je dan ook niet zo aangevallen
Je post op de klaagmuur, kan je op voorhand verwachten dat je ook zo'n reacties krijgt. Sommige mensen klagen nu eenmaal over dingen op de klaagmuur, mensen die hier al langer zitten zullen zich ongetwijfeld Deltatree zen epic post nog wel herinneren van een paar maand geleden wat volgens mij rechtstreekse aanleiding was om dit deel van het forum te re-organiseren.
@ Mods: Ik vind het trouwens een enorm slechte zaak dat brags & beats weer zijn samengevoegd... zijn die forums een aantal maanden niet gesplits net om mensen die tilten van bad beat forums maar die gewoon effe succesverhalen kwamen checken uit het bad beat gedeelte weg te houden? De fora zijn een paar dagen samen gevoegd en het zit er weeral tegen...