eey,
Ik ga zo aan deze freeroll meedoen.
Leek me wel leuk om in deze log bij te houden wie allemaal meedoen en hoever ze komen.
Ik wens jullie alvast veel succes en hopelijk tot aan de finale tafel;)
eey,
Ik ga zo aan deze freeroll meedoen.
Leek me wel leuk om in deze log bij te houden wie allemaal meedoen en hoever ze komen.
Ik wens jullie alvast veel succes en hopelijk tot aan de finale tafel;)
Lol ik zie dat ie om 7 begint!? ik dacht om 8.. moet eten om half 8 en heb gister ook al overgeslagen ivm mtt.. ma blij natuurlijk
Dat word een interessant toernooi.
Als ik het goed zie krijg je dus zelfs op de 3150ste plaats 0,007% van de pot, dit zou 175$ zijn. Dat is toch nog een leuk bedrag die me bankroll wel een leuke boost zou geven. Hopen dat ik dit toch minimaal haal.
Zie dat er bijna 20.000 mensen meedoen, dus bij de top 3000 eindigen zou toch moeten lukken;).
Yea 1900:) 88 v 66 op 99j board. 1 keerl c bette ik, daarna turn c/c en river checkte ik maar maakte hij half pot bet en ik callde behind.
Oorspronkelijk gepost door Rink
ahum, 0.007% is 1,75 dol..was het maar zo'n feest met 175 dollar![]()
haha sorry;) hele domme fout van me;)
Succes allemaal!
Graag drie communityleden aan de finale tafel, zodat we morgen een leuk nieuwsje kunnen maken ♠_biggrin:
Die ak komt op het board KQ4. Ik bet villan callt. Turn A. ik bet, villan callt. river blank dus ik shove hij callt met K6o xd. Wat een fishes hier, nahja wel lekker 4,1. Maar hit nu mn set 5e