ik dacht leuk ff fulltilt proberen. resusltaat na 5 dagen; badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat.
en geloof me ik speel best goed, maar ben een soort magneet ofzo voor donks die tilten en me dan badbeaten. op de multitables doe ik t wel goed, maar 6 max en vooral als er veel amerikanen, met de dobberman avator er zitten is t gewoon een badbeat garantie. echt niemand die zich maar een beetje aan de strategieen houd die beschreven staan hier. wat nou blind stelen, gewoon callen met q8 off en winnen van JJ. hé 7 3..wat nou trips A. 7 3 is DE hand man!! hé hij raised me all in..zit zeker te bluffen, dus call..oh hij heeft AA..ach ik hit vast me straight wel...
raise?? hmm ik heb A3 dus een aas en hit op de flop. ik ga gewoon all in..oh oops hij heeft AK, maar gelukkig hebben we fijne rivers die dan weer een 3 brengt..
allemaal van die mannetjes die maar zitten te raisen en callen met elke hand..sharkscope je ze..hebben ze allemaal een profit van minimaal
-$2000 en is een form tilt. tja en wat doe je er tegen..zit je daar heel berekenend te spelen..
conclusie na 5 dagen; low rake poker is gewoon bullshit. naar mijn idee kan je beter naar een gokhal gaan en daar roulette met 50 euro en als je 500 kan maken wat meer kans heeft dan low rake poker je dan gelijk voor 500 in te kopen en wat hogere rakes te gaan spelen waar minder mogolen zitten met aandachts problemen die konstant maar de man uit willen hangen en t niet uitmaken of dat ze dat nou 2 ruggen kost.
maar geluk is echt een groot factor in de low rakes en geluk heb ik gewoon niet, maar met skil kom je ook geen meter verder tussen die mogooltjes. mits je dus heel veel geluk hebt dat je AA blijft staan tegen 42 ofzo..
vandaag dus doorgeslagen. wederom een badbeat en blut. net wel een satelitte gewonnen naar de daily dollar waar ik van de week 46e was geworden, dus wie weet
low rake bingo..mij niet meer gezien..ammahoela
Bad beats zijn zeker frustrerend, begrijp je gevoel dus ook wel.
Maar ben het niet met je eens dat je op low rakes niets aan skills hebt, er zijn er velen al voor jou geweest die van een een startkapitaal van 50$ een mooie BR bij elkaar spelen, en zullen er velen na je volgen ook.
Ik heb van mijn 50$ BR in een half jaar een BR van nu 2100$ bij elkaar gespeelt, en al meer dan 1200 uitgecasht. En zo zijn er velen met mij...
Dus kop op, en blijven proberen..
ergens heb je gelijk natuurlijk. ik heb ooit eens met 17 cent 500 euro bij elkaar geprokkelt op 1 dag. maar toen ging alles maar goed wat er goed moest gaan en zn dag heb je nou eenmaal eens in de 3 jaar.
maar geloof me. t is echt wel moeilijker pokeren aan een tafel waar 7 van de 9 hun form tilt is en allemaal in t rood staan. je gaat echt de onmogelijkste calls zien, waar een normaal mens zo folden en t meer op bingo uit komt..nou nee dankje..tuurlijk gaan we vrolijk verder..winners never quit and quitters never win, maar ik wacht wel ff tot ik zelf wat rianter zit en 500 dollar kan storten ofzo en me niet op de bingo afdelen hoef te wagen.
ik neem aan dat je dit vooral via cashgames gedaan hebt btw?
misschien moet ik gewoon ophouden met 6 max snel geld zoeken sng bingo'en
Oorspronkelijk gepost door InFamiz
ik dacht leuk ff fulltilt proberen. resusltaat na 5 dagen; badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat badbeat.
en geloof me ik speel best goed, maar ben een soort magneet ofzo voor donks die tilten en me dan badbeaten. op de multitables doe ik t wel goed, maar 6 max en vooral als er veel amerikanen, met de dobberman avator er zitten is t gewoon een badbeat garantie. echt niemand die zich maar een beetje aan de strategieen houd die beschreven staan hier. wat nou blind stelen, gewoon callen met q8 off en winnen van JJ. hé 7 3..wat nou trips A. 7 3 is DE hand man!! hé hij raised me all in..zit zeker te bluffen, dus call..oh hij heeft AA..ach ik hit vast me straight wel...
raise?? hmm ik heb A3 dus een aas en hit op de flop. ik ga gewoon all in..oh oops hij heeft AK, maar gelukkig hebben we fijne rivers die dan weer een 3 brengt..
allemaal van die mannetjes die maar zitten te raisen en callen met elke hand..sharkscope je ze..hebben ze allemaal een profit van minimaal
-$2000 en is een form tilt. tja en wat doe je er tegen..zit je daar heel berekenend te spelen..
conclusie na 5 dagen; low rake poker is gewoon bullshit. naar mijn idee kan je beter naar een gokhal gaan en daar roulette met 50 euro en als je 500 kan maken wat meer kans heeft dan low rake poker je dan gelijk voor 500 in te kopen en wat hogere rakes te gaan spelen waar minder mogolen zitten met aandachts problemen die konstant maar de man uit willen hangen en t niet uitmaken of dat ze dat nou 2 ruggen kost.
maar geluk is echt een groot factor in de low rakes en geluk heb ik gewoon niet, maar met skil kom je ook geen meter verder tussen die mogooltjes. mits je dus heel veel geluk hebt dat je AA blijft staan tegen 42 ofzo..
vandaag dus doorgeslagen. wederom een badbeat en blut. net wel een satelitte gewonnen naar de daily dollar waar ik van de week 46e was geworden, dus wie weet![]()
low rake bingo..mij niet meer gezien..ammahoela
Prachtige post
Kheb zo hard moeten lachen, khad een kutdag, maar dit maakt zoveel goed.......THANKS MAN
Nee, speel nooit cash, alleen SnG van meer dan 18 man, of toernooien.
En ik heb ook maanden de 10 centjes en 25 centjes enzo moeten doorlopen..
@blowkonijn LOL
heb ik toch nog iets goeds gedaan vandaag ;D
maar owkej :S
eigenlijk ondekte ik gister ook t multitable sng en ging me erg goed af.
maar 6 max gaat me echt slecht af :S
ik had fulltilt gekozen, omdat ik paar weken geleden bij me broertje op ze account had zitten spelen en elke $20 sng won en hem een zware bankroll boost had bezorgd. maar ja..vallen en opstaan..
ergens heb je gelijk natuurlijk. ik heb ooit eens met 17 cent 500 euro bij elkaar geprokkelt op 1 dag.
Wow da's loose BRM
hehe..misschien wel ja...maar ben niet zn dobberman typje
maaaar... na dat ik gister broke ben gegaan had ik een 50 points sat. gedaan en gewonnen en zo dus een entry gekregen naar de daily dollar om 2 uur snachts en daar kom ik net uit als 12e van de 10227 runners en $76 gewonnen
whoehoe
moest wel pushen met me 66 op de bb met 200k aan chips en omringt met milijoenen stacks en erg harde en brute blinds. helaas de KQ hitte two pair...maar ik heb wel me doekoes terug met winst ;P
@alexboxtel. groot verschil tussen geowned worden en tiltende donk badbeats..ruik een beetje synisme.
kan je vertellen dat ik op pkr een jaar geleden de 3e beste NL'er was en een konstante 30/40'er in de top 100 MTT. de laaste 3 maanden voor dat ik er mee stopte heb ik 13 toernooien gewonnen. das 1 per week en nog de vele finale tafels er naast. door omstanding moet ik stoppen en wil nu weer me comeback maken. zoals je ziet doe ik 2 keer een toernooi van 5k en 10k runners en eindig 45 en 12e, dus ik neem aan dat je snapt dat je mij niet op playmoney ziet. als jij je er wel thuis voult leef je uit. speel wel bewust en met mate, want je mag vaak maar 3 keer reloaden kan ik me nog herinneren uit een ver verleden
Oorspronkelijk gepost door Last2Act
ergens heb je gelijk natuurlijk. ik heb ooit eens met 17 cent 500 euro bij elkaar geprokkelt op 1 dag.Wow da's loose BRM
![]()
aan een cash gaan zitten gelijk QQ krijgen en verdubbelen. vervolgens lang wachten op hands en weer pushen en hopen dat t goed gaat. na 5 dollar andere tafel gegaan met minder weer en de rest op de roulette gegooid. pkr mini roulette is nogal voorspelbaar op ze momenten, dus succes. vervolgens met winst een toernooi in gegaan en 2e geworden. daarnaast cash game waar ik de ene dikke hand na de andere kreeg en toen ik 500 nog wat had heb ik uitbetaald aangezien awakeings voor de deur stond. heb me erg vermaakt die nacht
Oorspronkelijk gepost door Last2Act
ergens heb je gelijk natuurlijk. ik heb ooit eens met 17 cent 500 euro bij elkaar geprokkelt op 1 dag.Wow da's loose BRM
![]()
aan een cash gaan zitten gelijk QQ krijgen en verdubbelen. vervolgens lang wachten op hands en weer pushen en hopen dat t goed gaat. na 5 dollar andere tafel gegaan met minder weer en de rest op de roulette gegooid. pkr mini roulette is nogal voorspelbaar op ze momenten, dus succes. vervolgens met winst een toernooi in gegaan en 2e geworden. daarnaast cash game waar ik de ene dikke hand na de andere kreeg en toen ik 500 nog wat had heb ik uitbetaald aangezien awakenigs voor de deur stond. heb me erg vermaakt die nacht
![]()
Dus hoe slechter dat je tegenstanders spelen, hoe meer geluk je nodig hebt om te winnen en hoe meer het op bingospel lijkt? En dus moet je hoger gaan spelen waar minder slechte tegenspelers zitten (die je raizes rezpecta)
Kerel, als je al zo snel tilt omdat je AA een paar keer door een moron op microstakes gecracked wordt, zoek dan een ander spelletje.
Oh en lol @ "pkr mini roulette is nogal voorspelbaar op ze momenten, dus succes". Kan je me aub helpen de roulette te beaten, strategy tips ofzo?
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Dus hoe slechter dat je tegenstanders spelen, hoe meer geluk je nodig hebt om te winnen en hoe meer het op bingospel lijkt? En dus moet je hoger gaan spelen waar minder slechte tegenspelers zitten (die je raizes rezpecta)![]()
Kerel, als je al zo snel tilt omdat je AA een paar keer door een moron op microstakes gecracked wordt, zoek dan een ander spelletje.
Oh en lol @ "pkr mini roulette is nogal voorspelbaar op ze momenten, dus succes". Kan je me aub helpen de roulette te beaten, strategy tips ofzo?
Jij hebt wel een grote mond tegen de 3e beste Nederlander op heel PKR.
Oorspronkelijk gepost door eruk
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Dus hoe slechter dat je tegenstanders spelen, hoe meer geluk je nodig hebt om te winnen en hoe meer het op bingospel lijkt? En dus moet je hoger gaan spelen waar minder slechte tegenspelers zitten (die je raizes rezpecta)![]()
Jij hebt wel een grote mond tegen de 3e beste Nederlander op heel PKR.
ik ben dan ook een dobermann