Maar moet wel zeggen dat je precies de goede titel hebt gekozen! ♠_biggrin:
DUDE, serieus, chill effe the fack out
Je maakt hier deze thread aan met de meest getilte OP aller tijden, en wanneer mensen daar wat mee spotten doe je je calimero-eitje op en schiet je op alles wat beweegt.
Het is hier niet WOII, we zitten hier op een online pokerforum ffs.
idd ja en die respectloze arrogante antwoorden van sommige maken t nog verwarrender.
anyway..voor de mensen die geen mede leven hebben voor newbies hier die 50 dollar krijgen en dan ontzettend veel pech hebben de eertse paar dagen en een beetje teleurgesteld zijn..zak lekker in de stront.
sta nu lekker in de plus, want die 73's en K9's die met mij de pot ingaan zullen op langer termijnen winst gevend zijn wat nu blijkt en begin duidelijk me oude toernooi flow weer terug te krijgen, dus voor mij is deze topic over en uit.
succes met verder zeiken en laat over een week of 2 wel weten of ik nou eindelijk weer eens een 5000grt gewonnen heb
Veel ownage in deze thread.
Maar dat valt te verwachten met zulke voorzetten.
Ik hoop dat de thread nog even doorgaat!

Oorspronkelijk gepost door InFamiz
als je 50 chippies over hebt misschien ja, maar als je een redelijke stack hebt en de blinds nog niet zo erg zijn is dat gewoon voor mij een zware tilt move, want ik had zeker gewacht voor een betere situatie waar ik short handed was en dan is een hand als 99 toch ff meer waard dan er mee all in gaan vanuit utg en 8 man voor je hebben..dat is gewoon vragen om problemen imomaar ach ja wie ben ik he als ik hier loop te janken als ik 50 dollar krijg en 50 badbeats, maar onder tussen ondanks ik een jaar niet gepokert heb 46e word in een toernooi van 5500 duizend runners volgende dag 12e van de 10500 en daarna 49e met 1600 runners. dat na me uiting van frustratie...ach..ik zal wel de donk zijn en misschien ook maar eens met 99 utg all in moeten gaan. wellicht zal dan volgende week me dikke stackje niet op zijn
5500 duizend / 5500*1000= 5.500.000 runners en dan 46e worden? Daar heb ik wel respect voor
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
DUDE, serieus, chill effe the fack outJe maakt hier deze thread aan met de meest getilte OP aller tijden, en wanneer mensen daar wat mee spotten doe je je calimero-eitje op en schiet je op alles wat beweegt.
Het is hier niet WOII, we zitten hier op een online pokerforum ffs.
lol..beetje rellen houd men scherp
maar zoals ik al zei hou ik er mee op en idd bekijk t maar lekker..ik weet wel beter..tis wel een erg warm welkom btw
adios
Maak er wat mij betreft maar 2 jaar van
Edit als jij binnen 2 weken die 5k guaranteed wint krijg je $10 van mij!
Wel je nickname ff posten graag. Ik meen het!
ja sorry topic stond nog open, dus kon t niet laten
maar zullen we wedden? heb jij ooit uberhoud wel eens een toernooi gewonnen?? en dan heb ik t niet over 45 sng's..
ik heb er velen al op me naam geschreven..online en live.
als er familie leden sterven en relaties breken is poker niet echt een primair behoefte, maar als je zo graag wil kan ik je wel een link geven waar je me toernooi resultaten kan bekijken van voor die periode van drama. denk dat je dan zeker niet die weddenschap aan wil gaan
ja sorry topic stond nog open, dus kon t niet laten![]()
maar zullen we wedden? heb jij ooit uberhoud wel eens een toernooi gewonnen?? en dan heb ik t niet over 45 sng's..
als er familie leden sterven en relaties breken is poker niet echt een primair behoefte, maar als je zo graag wil kan ik je wel een link geven waar je me toernooi resultaten kan bekijken van voor die periode van drama. denk dat je dan zeker niet die weddenschap aan wil gaan![]()
Nee ik ben al heel mijn pokerleven zwaar verliesgevend en kan niet eens een 9 mans SNG winnen. Cashgames ben ik een fish en in mtt's haal ik niet eens de early stages dus je hebt wel gelijk.
Oh en die $10 is geen weddenschap. Die kan je gewoon winnen door zo'n $5000 guaranteed te shippen binnen 2 weken zoals je zelf al aangaf.
En mocht je niet shippen ik hoef echt geen $10 van jou
edit en wel je nickname van nu niet van voor de dramatische periode.
Oorspronkelijk gepost door dianacornelisse
Maak er wat mij betreft maar 2 jaar vanEdit als jij binnen 2 weken die 5k guaranteed wint krijg je $10 van mij!
Wel je nickname ff posten graag. Ik meen het!
lol dan win ik 2500 dollar en kom jij met je 10tje aan zetten
whaha dat was grappig om te lezen
als er familie leden sterven en relaties breken is poker niet echt een primair behoefte, maar als je zo graag wil kan ik je wel een link geven waar je me toernooi resultaten kan bekijken van voor die periode van drama. denk dat je dan zeker niet die weddenschap aan wil gaan![]()
Nee ik ben al heel mijn pokerleven zwaar verliesgevend en kan niet eens een 9 mans SNG winnen. Cashgames ben ik een fish en in mtt's haal ik niet eens de early stages dus je hebt wel gelijk.
Oh en die $10 is geen weddenschap. Die kan je gewoon winnen door zo'n $5000 guaranteed te shippen binnen 2 weken zoals je zelf al aangaf.
En mocht je niet shippen ik hoef echt geen $10 van jou![]()
maar goed..ff lachen
ik moet nu weg en pb je later de link wel, want dat hoeft niet iedereen te zien imo
al hoewel ik gelijk de rest dan de mond kan snoeren
En mocht je niet shippen ik hoef echt geen $10 van jou![]()
maar goed..ff lachen
![]()
ik moet nu weg en pb je later de link wel, want dat hoeft niet iedereen te zien imo
al hoewel ik gelijk de rest dan de mond kan snoeren![]()
Gewoon je nickname waar je nu op speelt en waar ik eventueel dat tientje naartoe moet storten. (NOOIT DUS)
Dat laatste ik weet niet waarom maar denk dat jij helemaal niet zo'n winstgevende speler bent als je zelf probeert te beweren.
De enige die je de mond snoert ben jezelf met je reacties alleen je bent zo slim' dat je het zelf niet doorhebt
Ah, meneer heeft vele toernooien op zijn naam geschreven, pics / post or it didnt happen sir
en gaan we emo doen op the INTERNETS....:(
Lees "the poker mindset" sir. Kan je spel aardig verbeteren denk ik, hoe goed het nu ook al is. Succes!
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Jongens, houden we het allemaal een beetje rustig?Een discussie voeren doen we hier MET respect voor elkaar
![]()
Ok, als het dan toch niet kan, laten we deze thread dan maar closen. het lijkt me niet de bedoeling een flamewar te starten. PokerStrategy staat bekend als onderling vriendelijk en we willen dit graag zo houden.
Laat iedereen die in deze thread een reply heeft gezet een goed nadenken, zodat dit volgende keren voorkomen kan worden.
♠_cry: