Oorspronkelijk gepost door alexboxtel
Oorspronkelijk gepost door InFamiz
hehe..misschien wel ja...maar ben niet zn dobberman typje
maaaar... na dat ik gister broke ben gegaan had ik een 50 points sat. gedaan en gewonnen en zo dus een entry gekregen naar de daily dollar om 2 uur snachts en daar kom ik net uit als 12e van de 10227 runners en $76 gewonnen
whoehoe
moest wel pushen met me 66 op de bb met 200k aan chips en omringt met milijoenen stacks en erg harde en brute blinds. helaas de KQ hitte two pair...maar ik heb wel me doekoes terug met winst ;P
@alexboxtel. groot verschil tussen geowned worden en tiltende donk badbeats..ruik een beetje synisme.
kan je vertellen dat ik op pkr een jaar geleden de 3e beste NL'er was en een konstante 30/40'er in de top 100 MTT. de laaste 3 maanden voor dat ik er mee stopte heb ik 13 toernooien gewonnen. das 1 per week en nog de vele finale tafels er naast. door omstanding moet ik stoppen en wil nu weer me comeback maken. zoals je ziet doe ik 2 keer een toernooi van 5k en 10k runners en eindig 45 en 12e, dus ik neem aan dat je snapt dat je mij niet op playmoney ziet. als jij je er wel thuis voult leef je uit. speel wel bewust en met mate, want je mag vaak maar 3 keer reloaden kan ik me nog herinneren uit een ver verleden
moet ik nu ineens respect voor je hebben? omdat je op een bagger site goed gerund hebt? mensen die zon huilpost maken over vissen met dobberman plaatjes geef ik zero respect.
ga maar ergens anders huilen als je niet tegen een grapje kunt.
gozer wat ben jij zielig zeg. kom je hier nou de highroller uithangen met je bronze status. en wie loopt er nou te huilen over pkr bagger site?
dit was gewoon uit frustratie, omdat ik die 50 gekregen had en vervolgens 50 badbeats om me oren krijg. dat is volgens mij vrij mensenlijk en t mooie er van is dat zo 'n uiting vaak oplucht om daarna er weer tegen aan te gaan. en idd heeft t gewerkt want heb die zelfde nacht met 50 punten me 50 dollar terug gehaald en gister weer gecashed in een toernooi. geen jackpot, maar dat is een kwestie van tijd. dus als je mij komt vertellen dat ik maar voor playmoney moet gaan spelen of een ander spelletje moet gaan spelen heb je echt de verkeerde voor je. dus beter ga je lekker in een ander topic t mannetje uithangen kerel..
gelukkig zijn er ook nog normale reacties, opmerkingen en tips en kan er om gelachen worden, maar wat jij doet is gewoon veruit zielig en voor typjes zoals jij zal ik zeker geen respect hebben..
zal me niks verbazen dat jij ook zn dobberman bent en met 92off vanuit utg raised in begin fase om gewoon ff de man uit te hangen en als iedereen fold ze ook nog laat zien..
als je er niet tegen kan kom je toch gewoon lekker niet in de klaagmuur. simple as that