vandaag zilver geworden Yahoo
Gisteren 200$ gepasseerd, ondertussen al ver achter me gelaten en sta nu op 240$ :). Ik speel tot nu toe enkel de dirty dozen jackpot sng's (2.4$) op Titan.
Eens ik aan 250$ zit ga ik me wagen aan 5$ sng's.
Groetjes
Oorspronkelijk gepost door Pinowww
2000$![]()
2146,44 nu
Ik heb een tijdje in een dippie gezeten (mijn BR van 1800 afgebroken naar ongeveer 800), dus ik ben nu echt heel heel heel erg blij dat er eindelijk een einde aan die downswing was.
Gelijk een mooi upswing begonnen en die mooie grens van 2000 doorbroken
Gisteren gold geworden en eerste keer 100 SP in 1 dag gehaald. En mijn bankroll staat sinds dit weekend voor de eerste keer boven $200 :).
2000$![]()
2146,44 nu
![]()
Ik heb een tijdje in een dippie gezeten (mijn BR van 1800 afgebroken naar ongeveer 800), dus ik ben nu echt heel heel heel erg blij dat er eindelijk een einde aan die downswing was.
Gelijk een mooi upswing begonnen en die mooie grens van 2000 doorbroken![]()
Ow ja,
ook gelijk gold status op Stars gehaald
net de 2600$ gepasseerd, mn upswing blijft doorzetten
(alles wat boven dit bedrag komt is voor mij bijzonder omdat ik hier nog nooit geweest ben met mn BR)
doe je goed eruk
welke magische grens heb ik bereikt? mijn stage periode van 30 weken zit er morgen op
Oorspronkelijk gepost door SeaJaws
Gisteren gold geworden en eerste keer 100 SP in 1 dag gehaald. En mijn bankroll staat sinds dit weekend voor de eerste keer boven $200 :).
Huh? 100SP in 1 dag halen met "maar" een bankroll van 200$, hoe heb je dat gedaan?
Oorspronkelijk gepost door Neoken
Oorspronkelijk gepost door SeaJaws
Gisteren gold geworden en eerste keer 100 SP in 1 dag gehaald. En mijn bankroll staat sinds dit weekend voor de eerste keer boven $200 :).Huh? 100SP in 1 dag halen met "maar" een bankroll van 200$, hoe heb je dat gedaan?
Gewoon net zoals ik, 1000 handjes op NL25 spelen en je komt er vanzelf
Net 100$, vooral dankzij die gratis 10$ door 2 maal met AA te verliezen vandaag (TY partypoker!). 2 maal van de 8, mochten er wat meer zijn
[brag]
Gisteren de magische grens van 20000€ bereikt. Tijd om uit te cashen voor Vegas
[/brag]
ik sta op het punt om eindelijk 2000 SP's te halen en dus mijn licentie vrij te spelen
is toch ook wel lekker