Is ook 1 van mijn doelen, maar zal wel nog eventjes duren
Oorspronkelijk gepost door Timor83
Een jaar ongeveer, iets minder.
In een jaar tijd? Nice ! Op welke stakes ben je dan oorspronkelijk begonnen, 5NL?
NL10 en 6$ SNG's met 50 spelers. BRM compleet negerend dus, achteraf gezien mag ik blij zijn dat ik niet busto ben gegaan (stond op een gegeven moment nog maar op 30$). Ik denk niet dat ik nog opnieuw geld zou gestort hebben. Ik mag er niet aan denken wat ik allemaal had gemist.
Maar zoals je kan zien is het toch goed uitgedraait. Het is zeker mogelijk om op een periode van enkele maanden een degelijk niveau te halen als je je er maar op toelegt
wilde dat ik wat meer tijd had om te spelen. Je moet je er inderdaad op kunnen toeleggen, gelukkig ben ik de "magische" grens van $100 al een tijdje voorbij maar mn nieuwe magische grens van $150 wil ik maar niet voorbij komen, ik blijf maar tussen de $100 en de $130 hangen.
ik had ook zo'n psychische grens bij de $100 mixzz. het enige wat ik je kan adviseren is gewoon negeren en denken dat het maar $20 verschil is en niet zo'n grote stap.
Oorspronkelijk gepost door Timor83
[brag]Gisteren de magische grens van 20000€ bereikt. Tijd om uit te cashen voor Vegas
![]()
[/brag]
Dam, had dan nog niet gemerkt dat het euro's waren ook, very nice
6de geworden in een 3$R MTT op stars met 2900 deelnemers.
1200$ erbij, sta nu op 1400!
Oorspronkelijk gepost door Patsgnome
6de geworden in een 3$R MTT op stars met 2900 deelnemers.
1200$ erbij, sta nu op 1400!
hmm das aardig boven bankroll spelen.
hoeveel rebuys heb je gedaan?
Zo, de $100 grens met FL 0,1/0,25 geslecht. Daarnaast m'n bankroll gespekt met bonussen, dus gelijk 2 limieten omhoog (hoewel, op Titan is 0,15/0,30 er niet) en speel nu Fixed Limit 0.25/0.50
De eerste 2 sessies in een uurtje solide spel gelijk +30BB
Ik heb de 2000 SP grens bereikt (is alleen nog niet bijgewerkt) en ik heb de 1000 FPP's grens ruim overschreden nu (levert 100$ op)
Gisteren de 100$ doorbroken dankzij een keer proberen op het 5$ level
Mijn 50 (+ 30$ bonus vrijgespeeld ondertussen) is nu 169.
Leve de 45 man sng!