Ga naar het forum
Dutch PokerChamp - ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Dutch PokerChamp - Overview en feedback

108 Berichten
35 Gebruikers
0 Reacties
5,361 Weergaven
DeLau
Elite Grinder

@Titangizmo:

kan je niet iemand geld laten transfereren naar jou op pokerstars en zelf op een andere pokerroom terug transfereren? Dan verlies je die first-deposit bonus toch niet?

Twisted1984
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Je weet wel meer

wees niet zo bescheiden

Ik kan geen geheime CM forums lezen :(

Oorspronkelijk gepost door JinJin
Wat als een freelancer niet platium of hoger is , is hij/zij dan ook geen shark ??

Verder een leuk idee.

Freelancers spelen mee in de shark league, ongeacht hun huidige status. (zolang ze freelancer blijven natuurlijk).

Oorspronkelijk gepost door IcMean
Ik vind het een heel mooi initiatief :D

Enkel is het wel een beetje jammer dat platinum+ meer kans hebben.

Het is ook jammer voor mensen die niet tracked spelen. Ik neem aan dat het paswoord wordt vrijgegeven op het platinum + forum. Ook voor de low, dit is een openbaar forum, gaan er geen niet PSers het paswoord krijgen.
Hoe werkt het bijvoorbeeld met pokerstars, moet je daarop tracked spelen om te kunnen registeren?

Shark League is exclusief voor platinium+

Het paswoord van elk event zal enkele uren op voorhand in het forum worden vrijgegeven. Voor elk event dien je je op een speciale thread in te schrijven zodat wij weten welke pokerstrategy account aan welke pokerstars account gelinked is. Je hoeft dus niet perse tracked spelen op pokerstars, de enige vereiste van de fish league is bronze status of hoger.

Oorspronkelijk gepost door Fladdermouse
Heb nog een vraagje, hoe zit het met de mensen die niet 8 maanden aan een stuk platinum zijn?

Stel: Je mag maar 5 keer meedoen met de Shark League, omdat je 3 keer gold was. Behoor je dan tot de sharks of de fishes?

Een belangrijke regel in de puntentelling is :

enkel je 6 beste resultaten tellen mee.

Dus je kan je veroorloven om eens een maandje geen platinium te zijn zonder een gigantische achterstand op te lopen. Mensen die denken dat ze maar paar maanden platinium zullen halen kunnen zich beter inschrijven voor de fish league, maar daarmee annuleren ze dan hun recht om deel te nemen in de shark league.

Oorspronkelijk gepost door Titangizmo
Wel spijtig voor de fishes die op andere pokerrooms zitten.
Als beginnende speler met een beperkte bankroll kan je moeilijk $8+$0,8 voor de 8 events gaan overboeken en zo je first depositbonus verspelen.
Moet je account van pokerstars tracked zijn? Heb daar ooit een playmoneyaccount aangemaakt.

Vind het een super initiatief maar zal spijtig genoeg niet kunnen deelnemen.

Je hoeft niet tracked zijn op pokerstars, je hoeft enkel minimum bronze te zijn voor de fish league.

Er zullen ook genoeg manieren zijn om aan een backdeal te geraken voor je deelname, dus dat zal ook wel geen problemen opleveren denk ik ;)

Titangizmo
PokerStrategist

als iemand mij dat bedrag transfereert telt dit als first deposit?
Zal pokerstars effe mailen.

SirVandi
PokerStrategist

hoeveel is de buy in voor de fish league?

Titangizmo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Titangizmo
als iemand mij dat bedrag transfereert telt dit als first deposit?
Zal pokerstars effe mailen.

Cool kan gewoon met iemand transfer doen en telt niet als first deposit omdat anders geld zou cyclen van de ene speler naar de andere en er geen nieuw geld naar pokerstrategy komt. Sweet.

Kan er iemand mij transfer doen?
Kan enkel op party poker terugstorten.
Moet wel nog uitzoeken hoe dat werkt ;-)
Reply hier of op mijn blog.
Nog effe zoeken hoe mijn playmoney account daar weer juist noemt.

SirVandi buy-in is telkens $1+0,1 dit 8x.

Oorspronkelijk gepost door SirVandi
hoeveel is de buy in voor de fish league?

-> NIEUWS

edit: ja, $1.10 dus zoals al geantwoord werd. Nice trouwens dat je account niet tracked hoeft te zijn. Hebben ze ook leuke freerolls? Dan heb ik mss geen transfer nodig. :rolleyes:

wessus
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Heb er eigenlijk 2 opmerkingen over verder leuk idee:

- tijd 9 uur ook wat aan te late kant denk ik. Weet niet of het turbo of standaard wordt. Maar ik ga uit van een man of 100 (weet niet of dit reeel is), dan ben je ook al is het turbo al snel een uur of 3 / 4 bezig. Dus ben je pas rond een uurtje of 1 klaar als je wint. En aangezien ik de dag erna moet werken vind ik dat niet optimaal. Maar andere mensen kunnen vroeger niet dus zo heeft iedereen wel wat te zeuren.

20 uur zou al beter zijn...

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door wessus

- tijd 9 uur ook wat aan te late kant denk ik. Weet niet of het turbo of standaard wordt. Maar ik ga uit van een man of 100 (weet niet of dit reeel is), dan ben je ook al is het turbo al snel een uur of 3 / 4 bezig. Dus ben je pas rond een uurtje of 1 klaar als je wint. En aangezien ik de dag erna moet werken vind ik dat niet optimaal. Maar andere mensen kunnen vroeger niet dus zo heeft iedereen wel wat te zeuren.

+1 net iets beter en toch compromis naar mensen die 7 uur net niet halen.

Gerv
Elite Grinder

Ja I agree over starting time van 8 uur 's avonds :)

Sutra1981
PokerStrategist

Voor mij is 20u30 perfect, dan ligt mijn dochter in bed :P

21 uur perfect lol :P

Oorspronkelijk gepost door wessus

+1 net iets beter en toch compomis naar mensen die 7 uur net niet halen.

+1

21:00 is perfect, mocht ik dan niet eerder weg kunnen dan ben ik (als alles met de trein meezit) precies om 21:00 op m'n studentenkamer :)

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Misschien een idee om iets van een stemming op te zetten over de starttijd _cool:.

Zo komen we er niet uit!!

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MrJeroen

Heb nog een vraagje, hoe zit het met de mensen die niet 8 maanden aan een stuk platinum zijn?

Stel: Je mag maar 5 keer meedoen met de Shark League, omdat je 3 keer gold was. Behoor je dan tot de sharks of de fishes?

Dus je kan je veroorloven om eens een maandje geen platinium te zijn zonder een gigantische achterstand op te lopen. Mensen die denken dat ze maar paar maanden platinium zullen halen kunnen zich beter inschrijven voor de fish league, maar daarmee annuleren ze dan hun recht om deel te nemen in de shark league.

Ehhhh? Beetje verwarrend zo, want ergens anders staat dat de sharks wel mogen meedoen met de fish, maar dat dan die punten niet tellen. Hier staat echter weer dat je dan je recht om deel te nemen aan de shark L annuleert....

Sutra1981
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Oorspronkelijk gepost door MrJeroen

Ehhhh? Beetje verwarrend zo, want ergens anders staat dat de sharks wel mogen meedoen met de fish, maar dat dan die punten niet tellen. Hier staat echter weer dat je dan je recht om deel te nemen aan de shark L annuleert....

Je mag meedoen aan de fish leage maar dan krijg je geen punten en mag je niet meer mee doen met de sharkleage, zal je leren die arme visjes opeten!