ik speel Mss om het te leren. blijf bij het 0 punt hangen

Als ik zo naar de VPIP en PFR kijk speel je full ring mag ik hopen, want de stats zijn zelfs voor full ring aan de tighte kant.
Het valt me op dat je op de SB meer handen speelt dan op de button.
Lijkt mij vrij raar, want zeker als je first in bent op de button kun je veel met zwakke handen proberen de blinden op te pakken en als ze callen kun je in positie de hand verder spelen. Je zou op de button toch al gauw een VPIP en PFR van meer dan 20% kunnen halen op deze manier en dat is nog niet eens zo heel agressief.
Dus zeker op de CO en button is nog meer geld te winnen door wat losser te spelen.
Wat is globaal een beetje de ranges dat je opent op verschillende posities, want nu lijkt het er op dat je van EP tot aan de button ongeveer dezelfde range hanteert.
ik speel inderdaad fullring
Ik gebruik de start handen kaart van de MSS, ik probeer al iets looser te spelen door AJo mee te spelen als er staat AJs.
"'
Waar ik zelf al mee bezig ben me te verbeteren is dat ik "fish" speel op de SB/BB. ♠_confused:
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Als ik zo naar de VPIP en PFR kijk speel je full ring mag ik hopen, want de stats zijn zelfs voor full ring aan de tighte kant.Het valt me op dat je op de SB meer handen speelt dan op de button.
Lijkt mij vrij raar, want zeker als je first in bent op de button kun je veel met zwakke handen proberen de blinden op te pakken en als ze callen kun je in positie de hand verder spelen. Je zou op de button toch al gauw een VPIP en PFR van meer dan 20% kunnen halen op deze manier en dat is nog niet eens zo heel agressief.
Dus zeker op de CO en button is nog meer geld te winnen door wat losser te spelen.Wat is globaal een beetje de ranges dat je opent op verschillende posities, want nu lijkt het er op dat je van EP tot aan de button ongeveer dezelfde range hanteert.
+1
Aloha
ik denk dat je teveel speculatieve handen speelt uit positie handen zo als 89s j10s en zo voort
Oorspronkelijk gepost door kardago
+1
Aloha
ik denk dat je teveel speculatieve handen speelt uit positie handen zo als 89s j10s en zo voort
Als ik zo naar zijn stats bekijk heeft hij overal een VPIP van 13% en lager. Dus volgens mij speelt hij helemaal geen speculatieve handen. Zelfs niet in positie. Zou wel kunnen dat hij in de SB wat speculatieve handen speelt, maar dat lijkt me niet heel aannemelijk. Aangezien een 13% range ongeveer dit 77+,A8s+,K9s+,QTs+,JTs,ATo+,KJo+,QJo is.