Ga naar het forum
Mentale beat, me ee...

Meldingen
Alles wissen

Mentale beat, me eerste tilt

15 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,417 Weergaven
Zaratras
PokerStrategist

Gister avond me eerste Tilt gehad :facepalm:

Ik ben Zoom gaan spelen de laatste dagen wat me erg goed bevalt, ik kan het bij 1 a 2 tafels houden en als ik iets hit kan ik me goed concentreren op 1 tafel.

Gister avond ging het dus niet goed op de nl2 verloor veel potten flush, FH etc verliezen X( Frustrerend dat ik was ging ik op nl10 spelen :pokerface: volledig overtuigd dat ik me geld ging terug winnen _cool: niet dus, 2 BI van 100BB verloren. na 1300 handen

Op naar nl25 en een tafel op nl10.. op nl10 ging het redelijk waarna ik weer van een fullhouse had verloren die hij had op de river had gehit en ik had hem al op de flop. van me BR van $79 had ik op nl25 nog maar $6 dollar :rage:

Met heel veel geluk heb vielen daar uiteindelijk me goede handen en heb ik nu $82 waardoor ik nu zelfs iets winst sta. :f_cool:

Ik heb heel wat handen gespeeld, ik speelde tijdens de tilt de handen die ik normaal ik speelde, hierdoor realiseer ik me het stukje BR management iets meer.

teleurgesteld in mezelf,
Ik neem nu tot het weekend rust met poker

Beantwoorden
Citeren
14 reacties
karatsj
PokerStrategist

BRM

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Zien als een goede les, want dat is het. In dit geval kwam je er goed mee weg, maar het was net aan.

Stel voor jezelf duidelijke regels op om te stoppen na een bepaald verlies. Kan je een hoop geld schelen, want vaak gaat het net niet goed. :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Denk dat iedereen op dit forum dit bijna wel eens is overkomen. Belangrijk is dat je jezelf realiseert dat het niet altijd zo gaat -> vaak gaat het mis en verlies je alleen maar meer omdat je niet meer je A game speelt ondanks dat je denkt van wel.

Kortom niet meer doen he :coolface:

Beantwoorden
Citeren

welke les? je bent up :D

Beantwoorden
Citeren

Uhhhggg ik ga hier ook ff whinen. Heb voor het eerst sinds ik terug deftig ben beginnen pokeren ook nog eenz getilt, 6buyins gedropt op 500 handjes :rage: Gelukkig heb ik kunnen stoppen en ben ik niet gaan upmoven :D. Fuck die shit, was net eens een giraffe ipv een rollercoaster aant het proberen maken. Gelukkig is mijn bureau stevig :coolface:
Sorry voor deze totaal onnuttige post trouwens :coolface:

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Poker is toch lang termijn spel , heb ik ook al ondervonden en veel gehoord.
Is hier trouwens goede video op ps over mindset van poker , denk dat hij nog niet zo oud is. Moet je zeker kijken , echt een aanrader ! Zeker als je u sessie start maken dat je relaxed bent voor je speelt.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis
Poker is toch lang termijn spel , heb ik ook al ondervonden en veel gehoord.
Is hier trouwens goede video op ps over mindset van poker , denk dat hij nog niet zo oud is. Moet je zeker kijken , echt een aanrader ! Zeker als je u sessie start maken dat je relaxed bent voor je speelt.

Jah ik weet dat het lange termijn spel is, maar zo stom om zoveel te droppen gewoon door dom te doen.
Ga zeker eens een van die videos van Erikstenqvist kijken. Dacht gewoon dat ik het ongeveer afgeleerd was :evil:

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

lol

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door K2AA72
lol

Ik weet het, tis eigenlijk niks maarja daarmee dat ik het hier in mentale beat post :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou daar is dit subforum voor, kan soms heel bevrijdend werken.

Hopelijk gaat de lijn nu weer de goede kant op!!

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Nillze

Oorspronkelijk gepost door K2AA72
lol

Ik weet het, tis eigenlijk niks maarja daarmee dat ik het hier in mentale beat post :coolface:

mwa nee niet dat het nix is, maar heel herkenbaar... ik deed dit ook altijd maar dan nog wat hogere stakes :(

dus doe voorzichtig :P

Beantwoorden
Citeren
Pakichu777
PokerStrategist

blackjack :)

Beantwoorden
Citeren

3 dollar winst. Niks aan de hand.

Beantwoorden
Citeren
Benji009
Oldschool Grinder

Je graph valt nog mee hoor Nillze ;) Kans is redelijk dat je ooit harder down gaat swingen dan dat. Ik heb ook last van tilt, en het is iets waar ik enorm hard aan probeer te werken. Upmoven doe ik wel nooit, ik begin altijd het visje uit te hangen en heel veel handen te spelen die ik niet zou moeten spelen :P

Anyway, je rode lijn ziet er goed en steady uit. Je groene ook tot op het einde ;) maar dat komt wel goed joh! ;)

Beantwoorden
Citeren