Dat ik nog steeds op NL25 zit is de grootste beat ever.
45k... dat is 450 keer meer als mijn grootste downswing.. xd. Wel interessant dat je nog geld over had dan.
Oorspronkelijk gepost door Pinowww
grootste downswing:
45k uitgesmeerd over meerdere maanden
Zo unballer, een beetje man heeft wel al een 6 cijfers voor de komma-downswing gehad
Sorry dude, shit happens.. Zelf ook laatst in 4 dagen 20 BuyIns down gegaan... was de helft van mijn BR
Maar ik ben gelukkig weer op de weg terug.. dus niet getreurd..jij komt er ook wel weer!
Oorspronkelijk gepost door markuselitus
Oorspronkelijk gepost door Raikaclaws
Dit is een schoolvoorbeeld van een downswing.Je beat NL50 daar twijfel ik geen seconde aan, maar je zit nu gewoon in een mindere periode. Een tijdje geleden had ik zelf ook een periode dat ik aan mijn eigen kunnen twijfelde, maar toen was er een zeker iemand die mij terug het steuntje in de rug gaf dat ik nodig had.
Laat ik bij dezelfde wederdienst bewijzen, blijf in jezelf geloven. Post twijfelhanden, maar vooral laat je niet ontmoedigen door een downswing. Want anders geraak je in life-tilt en stop je tout court met poker.
Lees bij gelegenheid "the poker mindset" eens. Begeleidende lectuur voor als het even wat minder gaat.
Mvg
Raikaen wat is je redenatie hierachter?
lijkt me nogal loos om iets op een downswing af te schuiven zonder duidelijke symptomen..
Voordat je een downswing de schuld geeft zou ik eerst je spel eens goed analyseren, misschien speel je te voorspelbaar? Spew je teveel of ben je juist een ubernit etc..
ik denk dat 90% van de keren een "downswing" eigenlijk gewoon slecht spel is..
ik zeg dit niet om je proberen neer te halen, trust me i've been there, maar het beste advies dat ik je kan geven is echt serieus je spel analyseren en niet, zoals zovelen, blijven geloven dat je echt een supergoede reg bent en niets actiefs doen om je spel te verbeteren..
QFT
Biggest downswing waarschijnlijk 6k (waarvan waarschijnlijk 10% bad luck, 50% slecht spel en 40% onder ev runnen). Zo zien de meeste downswings er denk ik uit. Bij zeer high variance games zoals Pinowww met MTT's en PLO kan je heel snel in downswings/upswings komen.
neen 8 dollar, was er 2 weken echt helemaal brak van
obv K, combo van NL200 en NL100 met epische runbad en superslechte plays, dan nog eens account gehacked voor 2,5K en 2K drunken tiltnacht.
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
neen 8 dollar, was er 2 weken echt helemaal brak vanobv K, combo van NL200 en NL100 met epische runbad en superslechte plays, dan nog eens account gehacked voor 2,5K en 2K drunken tiltnacht.
I lolled irl. Serieus, 2k erdoorjagen als je dronken bent?
Thx pinowww, voel me alweer wat beter
maareuh doe mij dan maar liever de korte pijn ipv verschillende maanden slecht runnen
6k dronken met caribean stud op ipoker
verder is heel mn online pokercarriere 1 grote downswing
edit:
dit is dus mijn biggest downswing:
oh snap lifetime dus wat ik heb @ mn laptop.
120 stacks onder EV BOOHJAH!
edit:
obv thread hijack van joshua
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
100 buy ins op 30$ superturbo's![]()
Da's ook wel stevig
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (5 handed)
Known players:
[tg]MP3$8.85:///////;CO$58.09:///////;BU$27.34:///////;SB$25.15:///////;BB (Hero)$29.13:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BB with A:c, A:h.
MP3 folds, CO raises to $1.50, BU calls $1.50, SB folds, Hero raises to $5.00, CO calls $3.50, BU calls $3.50.
Flop: ($15.1) 9:d, 6:c, 8:d (2 players)
Hero bets $14.35, CO raises to $28.75, Hero calls $9.78.
Turn: ($67.98) 6:h (3 players)
River: ($67.98) K:h (3 players)
Final Pot: $67.98.
Results follow:
Hero shows two pairs, aces and sixs(A:c A:h).
BU shows two pairs, sixs and fives(5:d 5:c).
CO shows three of a kind, sixs(6:s 5:s).
CO wins with three of a kind, sixs(6:s 5:s).
Ik heb het nu HELEMAAL GEHAD MET PATRYPOKER omg!! op deze manier ben ik de laatste dagen 150$, terwijl ik echt maar heel weinig heb gepokerd.
Je moet ook serieus poker spelen en geen party poker, dan ga je inderdaad veel verliezen.
Oorspronkelijk gepost door HannesNL
Je moet ook serieus poker spelen en geen party poker, dan ga je inderdaad veel verliezen.
U KEED THE MICROFISH, U FUNNY HOLMES!
Oorspronkelijk gepost door envyjosh
Oorspronkelijk gepost door HannesNL
Je moet ook serieus poker spelen en geen party poker, dan ga je inderdaad veel verliezen.U KEED THE MICROFISH, U FUNNY HOLMES!
Carlos Mencia?