Ik hoop dat ik zojuist mijn grootste heb afgerond; 25 buy-ins op de 45-mans turbo SNG's. Ik had hiervoor wel een upswing van 50 buy-ins dus de pijn valt mee.
Mijn grootste downswing is nog altijd gaande, ben in 6 weken tijd iets meer dan 120 buy ins down, met een avg buy in van 7$ ofzo...
Oorspronkelijk gepost door bobm78
Mijn grootste downswing is nog altijd gaande, ben in 6 weken tijd iets meer dan 120 buy ins down, met een avg buy in van 7$ ofzo...![]()
Nasty man, maar hoe kun je zeggen dattie nog gaande is? Misschien issie zojuist afgelopen :).
Oorspronkelijk gepost door sjengfred
Mijn grootste downswing is nog altijd gaande, ben in 6 weken tijd iets meer dan 120 buy ins down, met een avg buy in van 7$ ofzo...![]()
Nasty man, maar hoe kun je zeggen dattie nog gaande is? Misschien issie zojuist afgelopen :).
Hahaha, heb je gelijk in, maar als je het zo wilt zien, kun je de hele term downswing wel weglaten, die bestaat namelijk ook niet echt.
Eigenlijk is je hele pokercarriere 1 lange run, en is er geen sprake van up en downswings.. Overall sta ik gelukkig nog dikke winst.
Je kan nooit IN een downswing zitten hé. Kaarten hebben geen geheugen ofzo, en al zeker online kaarten niet. De kaarten kunnen de laatste weken tegengezeten hebben, maar vanaf vandaag heb je weer nieuwe kansen. Dezelfde kansen als een ander trouwens
.
Wat wel kan is dat je door je verlies slechter begint te spelen natuurlijk
Verklaar je nader even ivm "er bestaan geen up- en downswings"
Een up en downswing is alleen te bepalen als je een bepaalde tijdperiode neemt. Zoals bv 1000 MTT's, of 10K handjes cash.
Maar zolang je blijft spelen, loopt je life time sessie door, en blijft dus ook je rate per uur, of per x aantal handjes varieren, waardoor het eigenlijk onmogelijk is in te schatten wanneer je down of up bent.
Stel je speelt 50K handjes, hebt een x aantal BB/100, stel in je volgende 50K handjes maak je maar halve X aantal BB/100.
Is nu de laatste 50K handjes een downswing, of de 1e 50K handjes een upswing?
Of mss wel geen van 2en, en is beide een upswing, want mss zit je na 200K handjes wel op een avg van een kwart X aantal BB/100.
Een up en downswing is alleen te bepalen als je een bepaalde tijdperiode neemt. Zoals bv 1000 MTT's, of 10K handjes cash.
Maar zolang je blijft spelen, loopt je life time sessie door, en blijft dus ook je rate per uur, of per x aantal handjes varieren, waardoor het eigenlijk onmogelijk is in te schatten wanneer je down of up bent.Stel je speelt 50K handjes, hebt een x aantal BB/100, stel in je volgende 50K handjes maak je maar halve X aantal BB/100.
Of mss wel geen van 2en, en is beide een upswing, want mss zit je na 200K handjes wel op een avg van een kwart X aantal BB/100.
You, sir, are awesome.
je noemt het toch gewoon een downswing als je langer dan statistisch normaal is onder EV runt? als men zegt ja man ik zit in een dikke downswing ik verlies al een maand met 5bb/100, maar dat komt door slecht spel, vind ik het geen downswing
en ik weet mijn grootste downswing niet zeker, zal iets van 20bi zijn (nl100 en 200) maar zonder de tilt iets van 15
Oorspronkelijk gepost door markuselitus
je noemt het toch gewoon een downswing als je langer dan statistisch normaal is onder EV runt? als men zegt ja man ik zit in een dikke downswing ik verlies al een maand met 5bb/100, maar dat komt door slecht spel, vind ik het geen downswing![]()
en ik weet mijn grootste downswing niet zeker, zal iets van 20bi zijn (nl100 en 200) maar zonder de tilt iets van 15
![]()
Dat ligt er natuurlijk ook aan wat je speelt, bij cashgames ligt het denk ik wat anders dan sng's en mtt's. En als je bijvoorbeeld relatief vaak met KK tegen AA aanloopt, of met sets tegen hogere sets, dan run je misschien niet onder EV, maar zoiets kun je imo wel een downswing noemen.
je noemt het toch gewoon een downswing als je langer dan statistisch normaal is onder EV runt? als men zegt ja man ik zit in een dikke downswing ik verlies al een maand met 5bb/100, maar dat komt door slecht spel, vind ik het geen downswing![]()
![]()
pech hebben:
- onder ev
- andere shit
ipv pech hebben = onder ev
Oorspronkelijk gepost door nickvdb1990
Maar zolang je blijft spelen, loopt je life time sessie door, en blijft dus ook je rate per uur, of per x aantal handjes varieren, waardoor het eigenlijk onmogelijk is in te schatten wanneer je down of up bent.Stel je speelt 50K handjes, hebt een x aantal BB/100, stel in je volgende 50K handjes maak je maar halve X aantal BB/100.
Of mss wel geen van 2en, en is beide een upswing, want mss zit je na 200K handjes wel op een avg van een kwart X aantal BB/100.You, sir, are awesome.
Ehmmm, is dit nu sarcastisch bedoeld of niet?
denk dat hij het serieus bedoelt..
ben het met jullie eens jongens, bedoel alleen dat voor mij slecht spel en verliezen niet geldt als een downswing, ook swingt je grafiek wel naar beneden ^^
Oorspronkelijk gepost door nickvdb1990
![]()
pech hebben:
- onder ev
- andere shitipv pech hebben = onder ev
Pech = shit
shit=onder ev.
Pech=onder ev
downswing=shit
plz o plz comment