Ga naar het forum
Pokerstars 25.000 f...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pokerstars 25.000 freeroll

127 Berichten
28 Gebruikers
0 Reacties
4,027 Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Forum klok loopt wel een uurtje achter maar toch valt dat inderdaad erg mee.

Er deden maar 20.000 man mee in na eerste break lagen er al ruim de helft uit. Niveau wat niet al te best namelijk. Weet niet hoe lang het hele toernooi heeft geduurd maar denk dat het vanaf top 100 wel iets langzamer is gegaan. Dan blijven toch vaak de betere spelers over.

Arjon
Oldschool Grinder

Blind levels waren 10 minuten, dus tussen een turbo en een 'normaal' toernooi in :)

niveau was inderdaad niet te best maar de kaarten kwamen eerlijk gezegd ook niet of hitte(n) slecht (gezien de reacties)... ik speelde geloof ik mijn eerste kaart na 14 minuten Ks Qs (en dat was gelijk de laatste).

Bij mij was in ieder geval concentratieverlies en op een middelsterke kaart doorgaan ondanks een minimale flop de doorslag... normaal ga ik daar niet snel mee door maar nu wel :( volgende keer beter:

heb in ieder geval met een PartyPoker scratchcard een ticket voor de 15.000 freeroll in november te pakken dus dan kan ik misschien alsnog vlammen

shevas7
Oldschool Grinder

ik ging er ook al voor de eerste pauze uit, JJ < 99 preflop all in. Hij maakt natuurlijk een flush op de river X( :facepalm:

KingKlaas
Oldschool Grinder

bij mij zat er een donk aan tafel in het eerste uur!

hij ging bijna iedere hand all in :f_grin:
en had daarbij lange tijd vet mazzel alleen niet tegen mij _biggrin:

2x gedubbeld met 99 en AJsu, ja in zo'n situatie ga ik ook niet wachten op ak of jj+...

daarna ff op sitout , moest nog eten..

in tweede uur kreeg ik bad beat op river : ik had ak allin geschoven nadat bigstack (die had donk weggespeeld) opende , achter mij callt iets kleine stack met 1010, bigstack fold. Flop hit ik koning ,river is echter 10 grrrrrrr.

Daarna mn laatste 5bb erin geschoven met JQo uit UTG+1, zelfde speler callt met A10su, geen hulp..jammer dan :f_cry:

kon ik wel mooi nog voetbal kijken met volle aandacht..
was de moeite :] 4-1 wegblazen die zweden......

Voor wie het nog wat kan schelen: tournament was omstreeks 00.30 onze tijd afgelopen. Met 20k spelers is dat volgens mij een redelijk kort toernooi.

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Gratz knien, toch wat leuks mee verdiend :D