Bah. JJ vs AQ vs KJ all in, natuurlijk A op de river
He eindelijk, AA (jammer genoeg tegen een shortie) en eerder wat steals kunnen doen, nu 5780 chips.
bloedde dood, K10 all in gepusht kom ik tegen 1010 en KK lol:P
Succes nog allemaal
Net verplaatst van tafel... geen sit outs meer
11k wel nu. Bust net een speler in een 6.4k pot met KK PFAI vs AK. En meteen daarna nog een steal... die lopen nu best wel hard op met 200/400 blinds en nog eens 500 aan ante's in het midden.
Oorspronkelijk gepost door Mstlc
Net verplaatst van tafel... geen sit outs meer![]()
11k wel nu. Bust net een speler in een 6.4k pot met KK PFAI vs AK. En meteen daarna nog een steal... die lopen nu best wel hard op met 200/400 blinds en nog eens 500 aan ante's in het midden.
hoe steal jij?
elke pot wordt hier afgecalled of allin gepusht
ik riskeer het zelfs niet om een steal te maken, heb nog geen enkele hand gezien waar geen flop kwam
JJ < 10 9o, beschrijft vrij mooi hoe ik de laatste dagen run :). best dat het examens zijn, kan maandje zonder poker nu
ik doe ook mee.
heb het 1e uur niet gespeeld want had bezoek en kwam aan tafel met 1500.
ma heb 2x kunnen dubbelen en sta nu op 6000 stack
grtz
Oorspronkelijk gepost door kjells
AA, krijg wel mooie handen
pfff,
AA<AK pf allin
K op flop en K op turn ♠_cry:
had al voorspeld dat ik tegne ak eruit zou, en uiteraad had ik aq
die 5x ak pushen....die hebben me gerigged....
\
uit als 42xxxe
8,4k stack inmiddels, slechts een paar speelbare handen gehad, nog 6k spelers tot ITM
AJo op de BB, nu krijg ik een walk natuurlijk...
achja uiteindelijk toch halve stack erbij zonder risico, eigelijk moet ik wel blij zijn ermee
Lastig om hoog te eindigen met 4k, alhoewel paar dubbels wel helpen. Maar ITM moet toch lukken, nog 5000 man!
J9 tegen J5 van shortie en win 4400 en moet dus wel ITM raken nu.
FF TAG en dan als ik ITM ben weer knallen, moet ze thuis ff laten zie dat ik iets kan winnen dus geen risico's nu ♠_evil:. Trouwens die J9 was al lomp genoeg aangezien ie met any2 kon callen dus ook AK.
Bubble nadert echt extreem snel.
Stack 14k (net 4k gedropt, had 2pair gehit op flop maar de kerel hit natuurlijk 1 van zijn 3 outs op de river).