Ga naar het forum
Wat vind je het mee...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wat vind je het meest frustrerend?

53 Berichten
43 Gebruikers
0 Reacties
4,105 Weergaven

Oh man.

Het valt me zwaar tegen om volgens de shc te pokeren.lang wachten op een goede hand/positie.

vandaag zit ik al twee uur aan tafel met een profit van 8 cent,komt er een nieuwe speler naast me zitten en die verdubbelt meteen!

zwaar frusti.En voor mij moeilijk te handelen.

52 reacties

Oorspronkelijk gepost door laiktoerees
Oh man.

Het valt me zwaar tegen om volgens de shc te pokeren.lang wachten op een goede hand/positie.

vandaag zit ik al twee uur aan tafel met een profit van 8 cent,komt er een nieuwe speler naast me zitten en die verdubbelt meteen!

Helaas gebeuren dat soort dingen gebeuren nu eenmaal in poker. Vaak genoeg verliest diezelfde speler ook binnen no-time zijn winsten weer, juist omdat hij minder goede handen speelt. :)

Cognitief
PokerStrategist

Mensen die van die vreselijke betsizes hebben like 69, 361, 921934 oid.

edwardwelsh
PokerStrategist

Azen hebben en iedereen foldt. (erger dan gekraakte azen imo)

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Volgens mij moet je het zo zien: de beginnerslimieten zijn het moeilijkst te beaten. Niet omdat er zo goed wordt gespeeld, maar omdat je zelf meestal nog zoveel moet leren en tegen de gekste calls aanloopt.

Daarom duurt deze fase meestal het langst, maar je legt tegelijkertijd wel je basis voor de latere games.

Natuurlijk zijn hogere limieten lastiger door skills van je tegenstanders, maar zolang je nog op de lage limieten rondkruipt ben je zelf nog je grootste tegenstander. Dat blijkt wel uit je opmerking.

Leer dan ook aan om geduldig te blijven en niet naar je winst in dollarcenten te kijken, maar naar of je spel goed/beter wordt.

Wanneer je de low limits goed kunt verslaan kun je op de hogere limieten beter aan de gang omdat je al de ervaring hebt opgedaan van beats, worstelen en ploeteren. Voeg daar de kennis aan toe die je kunt oppikken in coachings, video's en artikelen en je zult ineens een stuk vooruit schieten.

Succes!

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Cognitief

ghehe, thats me:P

Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

That's all of us, Gangstahhh. Dit overkomt iedereen, en daar zijn jij en TS geen uitzondering op.

@ST: Blijf basis-poker spelen en blijf je verdiepen in de educatieve mogelijkheden van PokerStrategy. Geloof me, dan kom je er wel!

Gangstahhh
PokerStrategist

Ik bedoelde dat ik degene ben die altijd de bets maakt met rare sizes:P

Orodin
PokerStrategist

Oh ja, ik heb niet goed gelezen. Dacht dat de opmerking over bad beats ging met "69..." en toen heb ik niet verder gelezen. LOL

Wat vind je het meest frustrerend?

Een deeprun waarbij je uren aan het pokeren bent en dan net voor het 'grote' geld eruit knalt. X(

Roachor
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door laiktoerees
Oh man.

Ja dat heb ik ookal! Met die chart hou je met moeite net je hoofd op de 0 lijn!

Maar moet niet vergeten dat de chart natuurlijk verre van optimaal is en bedoeld is om goed de basis van het preflop gedeelte erin te stampen.

zou zeggen kijk eens de serie Crushing NL50, Heb door gebrek aan tijd en motivatie (lig s'avonds knockout op bed) alleen deel 1 gekeken maar dat hielp wel eenorm!

zazizo
Oldschool Grinder

Donks die een achterlijke line nemen, waarmee ze hun winst op lange termijn minimaliseren.
Maar tegen de toevallige hand die jij hebt.....juist het maximum weten te pakken.

Oorspronkelijk gepost door zazizo
Donks die een achterlijke line nemen, waarmee ze hun winst op lange termijn minimaliseren.
Maar tegen de toevallige hand die jij hebt.....juist het maximum weten te pakken.

Fishes die draws callen zonder ook maar enige goede vorm van odds hebben en toch hitten WHAHAHAHAH!!!
tuurlijk ben ik daardoor EV+ but still.. I HATE IT !!

Copymeistrr
PokerStrategist

Folden

Nivlem
Oldschool Grinder

tegen mensen die vrijwel nooit folden aces of kings hebben en dan folden ze ineens wel.

Arjon
Oldschool Grinder

Eindelijk diep komen in een MTT en dan je verbinding verliezen en met geen mogelijkheid nog op het internet kunnen komen.

Is mezelf nog niet overkomen, maar ik ken sowieso al 2 van dit soort verhalen. Vrij tilty.

MIT010
Oldschool Grinder

Broke zijn. :evil:

caroline29632
BlackMember

De turn checkraisen met een gutshot en de river niet hitten :(.

Het meest frustrerende wat ik ooit meemaakte is het volgende:

Ik zat aan de final table van een groot tornooi +5000 entrants als chipleader. In de BB krijg ik AA. Er wordt rondgefold tot de SB die tweede meeste chips heeft en hij pushed all-in met pocket 5's. Ik call natuurlijk. De river is een 5. Twee handen later ga ik er op de negende plaats uit die goed is voor ongeveer 220$ terwijl plaats 1 3000$ betaald.

LiquidCity
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

De meesten die ik het zie doen zijn van die spelers die voornamelijk zichzelf goed vinden (maar het lang niet altijd zijn). Ik schaar jou niet tot die groep overigens, haha. Maar vind die betsizes niet echt tiltend, wel onnodig.