Ga naar het forum
Wat vind je het mee...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wat vind je het meest frustrerend?

53 Berichten
43 Gebruikers
0 Reacties
4,104 Weergaven
Gangstahhh
PokerStrategist

Het is vooral om te minraisen zonder dat mensen door hebben dat het een minraise is, en soms lijkt het gewoon wat meer of minder wat je wilt, ik bedoel ze verkopen dingen niet voor de grap voor 5.99 ipv 6 euro, en ik mag graag ook wel wat kloten met sizes als ik wat dieper kom.

Winterdream
PokerStrategist

... frustrerend... iemand die een monsterhand tegen mij slowplayed...

Winterdream
PokerStrategist

.. Dat je in Rushpoker op "sit out" klikt en dat je dan alsnog de BB moet betalen omdat ie de sit out dan niet pakt...

Als je een hele dag lang met iedere hoge kaart tegen een nog betere kaart aanloopt... en als je dan de hoogste kaart hebt deze weer wordt gekraakt door een "mindere" kaart.
En heb je een keer ECHT de beste kaart dan foldt iedereen naar je toe! *#*#!!!

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist
Vlijmscherp
PokerStrategist

Aan de de 100k guaranteed meedoen van pokerstars met gold status en duizenden mensen die op sit-out zitten en nog in de money komen en de mensen aan tafel die belachelijke dingen doen om de blinds te stelen van de sit-outers.

Roachor
PokerStrategist

Gisteravond was weer zo'n dag..

Al m'n steals werden gereraised door allemaal tight gasten.. 3x AA (2x op bb) en 1x KK op button en totaal geen actie.. dus was eigenlijk een beetje aan het doodblinden :(

Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
Azen hebben en iedereen foldt. (erger dan gekraakte azen imo)

2 azen hebben en dan verliezen op zo'n fucking rot straat :facepalm:

minez1
PokerStrategist

Eerst twee keer KK krijgen en daarmee twee keer tegen AA aanlopen en vervolgens zelf AA hebben tegen KK met een K op de river. En dat binnen een uur spelen. Ja best wel frustrerend :P

Daarnaast idd dat je steals constant worden ge3bet door tight spelers met een 3bet% van 2%.

En natuurlijk mensen die een potbet callen met een kutshot en gaan hitten :)

Gabba1988
Oldschool Grinder

De river en uiteraard

LOWSTACKS

minez1
PokerStrategist

Het meest frustrerend zijn toch eigenlijk donkbets en minraises op je cbets. Ik flip hem dan altijd helemaal en gooi zo mijn stackie erin.

beukie1
Oldschool Grinder

Wat vind je het meest frustrerend?

Niet zo moeilijk.....
Na een degelijke analyse van mijn eigen spel blijkt weer eens dat ik maar 1 hele grote tegenstander heb.

:facepalm: En dat ben ikzelf.......hoe frustrerend kan het zijn.....

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door Cognitief
Mensen die van die vreselijke betsizes hebben like 69, 361, 921934 oid.

ghehe, thats me:P

De meesten die ik het zie doen zijn van die spelers die voornamelijk zichzelf goed vinden (maar het lang niet altijd zijn). Ik schaar jou niet tot die groep overigens, haha. Maar vind die betsizes niet echt tiltend, wel onnodig.

je heb ook kans dat ze tableninja gebruiken dan krijg je ook de meest vreemde betsizes

zelf vind ik het altijd k*t als je voor de flop en turn voor staat op de river ineens een klote kaart tegen krijgt. no justice !

TimPS
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Eindelijk diep komen in een MTT en dan je verbinding verliezen en met geen mogelijkheid nog op het internet kunnen komen.

Is mezelf nog niet overkomen, maar ik ken sowieso al 2 van dit soort verhalen. Vrij tilty.

Thx 4 reminder _evil:

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Lijkt me inderdaad heeeeeel frustrerend!

Zoiets schreeuwt om een backup-verbinding...

Je zou een prepaid internet kunnen nemen voor noodgevallen.

RobbieV
Oldschool Grinder

All-in gaan met 0% equity op de turn en gesnapcallt worden door een vis ;D

tension11
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Eindelijk diep komen in een MTT en dan je verbinding verliezen en met geen mogelijkheid nog op het internet kunnen komen.

Is mezelf nog niet overkomen, maar ik ken sowieso al 2 van dit soort verhalen. Vrij tilty.

check: de daily dollar Rb stond 30e fzo al eindje voorbij de prijzen nog 40-50 BB deep en plots zei telenet FU and have a nice day :P

Titangizmo
PokerStrategist

Dit: maten die met verkeerde odds 2 straten chasen, dan hitten en gloaten dat ze goed gespeeld hebben en zo zeggen van: "ziedet wel dat ik beter ben dan u!" :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

upsssssss
PokerStrategist

Aan mensen die de timebalk af laten tellen terwijl ze pre flop insta je all in af moeten callen met hun AA. Elke keer hoop ik dat ze net een tel te laat zijn maar dat gebeurd niet.