Ga naar het forum
Wat vind je het mee...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wat vind je het meest frustrerend?

53 Berichten
43 Gebruikers
0 Reacties
4,106 Weergaven
Timmaywin
Oldschool Grinder

Constant met KK tegen AA oplopen :rage:

InsidiouZ
Oldschool Grinder

Iemand die een halve minuut per beurt nodig heeft tijdens headsup play.
Het internet dat uitvalt tijdens het multitafelen :rolleyes:

raymond20001
PokerStrategist

dat ik nog steeds een verliezende speler ben :D

3 * ft als chipleader en alle flipjes verliezen 70/30

Chivaz1
Elite Grinder

weten dat villain bluft met een klein pocketpair en je hebt positie, dus je besluit te callen op zn bluf c/r op de turn. Waarop hij vervolgens de river shipt en blijkt dat hij zn set 2en op de river heeft gehit. :rage:

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Melvin
tegen mensen die vrijwel nooit folden aces of kings hebben en dan folden ze ineens wel.

Als je Azen hebt op de BB 1 speler heel zijn hele timebank abused en de rest van de tafel daarna instantfold. :D

Ylluks
Poker Player

als beginnende speler niet goed kunnen bepalen of m'n spel verbeterd of uberhaupt winstgevend is.

EmmaDauwe
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Volgens mij moet je het zo zien: de beginnerslimieten zijn het moeilijkst te beaten. Niet omdat er zo goed wordt gespeeld, maar omdat je zelf meestal nog zoveel moet leren en tegen de gekste calls aanloopt.

Daarom duurt deze fase meestal het langst, maar je legt tegelijkertijd wel je basis voor de latere games.

Natuurlijk zijn hogere limieten lastiger door skills van je tegenstanders, maar zolang je nog op de lage limieten rondkruipt ben je zelf nog je grootste tegenstander. Dat blijkt wel uit je opmerking.

Leer dan ook aan om geduldig te blijven en niet naar je winst in dollarcenten te kijken, maar naar of je spel goed/beter wordt.

Wanneer je de low limits goed kunt verslaan kun je op de hogere limieten beter aan de gang omdat je al de ervaring hebt opgedaan van beats, worstelen en ploeteren. Voeg daar de kennis aan toe die je kunt oppikken in coachings, video's en artikelen en je zult ineens een stuk vooruit schieten.

Succes!

BOENK erop!

voor mij het meest frustrerende: muggen.
Het is maar een spelletje e;)

iamthedanger
BlackMember

THESIS + UNIVERSITEIT DIE NIET MEEWERKT.

martijnde666
Oldschool Grinder

Mezelf er steeds op betrappen dat ik me niet aan het starthanden overzicht hou en ook veel te veel uit vroege positie speel..

En verdubbelen met een all-in en de volgende hand weer alles kwijtraken..

beukie1
Oldschool Grinder

In 2 sessie's van in totaal 6500 handen, 6X KK krijgen en 6X tegen AA aanlopen...................