Ga naar het forum
Feedback thread: Po...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Feedback thread: PokerStrategy League

131 Berichten
43 Gebruikers
0 Reacties
11 K Weergaven
selgae
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Indomitable
Ik heb deze week niet meegedaan.
Kan ik volgende week nog altijd meedoen?

Of zou dat nutteloos zijn?

Je kan gewoon meedoen en je hebt nog alle kans om je bij de beste 5 te werken dus tot aankomende woensdag

Komt er nog een klassements overzicht?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heya,
Klassement komt eraan hoor. Het verslag is inmiddels geschreven en hoeft alleen nog even gepost te worden ;)

Er waren wat moeilijkheden met niet getrackte members, vandaar...

Groeten,
Leo

selgae
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Leo258
Heya,
Klassement komt eraan hoor. Het verslag is inmiddels geschreven en hoeft alleen nog even gepost te worden ;)

Er waren wat moeilijkheden met niet getrackte members, vandaar...

Groeten,
Leo

Wanneer kunnen we het verwachten en hoeveel niet getrackte members waren er dan?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zodra Lanfear er is, zal het online komen denk ik... De hoeveelheid members kan ik zo niet zeggen, we hebben enkel de plekken ITM bekeken.

Groeten,
Leo

selgae
PokerStrategist

Kende inderdaad heelveel namen niet :D. En hebben jullie nou iets gevonden dat ze aankomende woensdag niet mee doen?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Een cryptische omschrijving :D

Een cryptische omschrijving :D

Was een "Gratis" Tip ... ;)

DrPingu
Oldschool Grinder

Je titan poker account moest toch niet gekoppeld aan ps zijn he?
Ik heb mijn titan poker account ff snel ingevuld voor de freeroll begon.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Zodra Lanfear er is, zal het online komen

excuses voor de vertraging, had onverwachte bezigheden elders (een gedeelte van deze bezigheden had te maken met het drinken van bier ;))

selgae
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Zodra Lanfear er is, zal het online komen

excuses voor de vertraging, had onverwachte bezigheden elders (een gedeelte van deze bezigheden had te maken met het drinken van bier ;))

Het zij je vergeven zie dat je je nuttig hebt gemaakt dus vergeven ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De openingspost is geupdate met nieuwe informatie over 5 extra tickets!

Er deden in Week4 toch 55 man mee? in de uitslag wordt er van 52 uitgegaan.

Hierdoor is mijn punten aantal met 7 punten gezakt!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat klopt JinJin.

Leden van andere communities worden verwijderd uit de ranking. Daar komt dit van.

groeten,
Leo

Dat klopt JinJin.

Leden van andere communities worden verwijderd uit de ranking. Daar komt dit van.

groeten,
Leo

Maar.. hoe kan dan het punten aantal verminderen, we hebben toch echt met 55 man het toernooi gespeeld,

Als je alle "andere communties" uit de ranking haalt, dan blijft toch het aantal deelnemers 55 en dus zal het punten aantal daarop gebaseerd moeten worden.

Ik snap de beredenering dus niet , klopt logisch gezien niet.
Als ik volgens deze redenering loslaat: doen 200 man mee, maar 180man van "andere communities" dan krijgen dan 20 man punten , en uit een puntenpak van 20 deelnemers, terwijl ze wel 200 man hebben verslaan....

Goedemorgen!

Na de hertelling in week 3, heb ik alle lijsten van de voorgaande weken erbij gepakt en heb ik naam voor naam bekeken wie deel uitmaakt van onze community. Helaas was de conclusie dat er zowel fouten zaten in het aantal deelnemers uit onze community als de bijbehorende plaatsing. Daarom hebben we nu te maken met een andere totaalstand dan die in het nieuws van week 2. Ik kan jullie echter verzekeren dat deze totaalstand volledig correct is.

Na de Freerolls wordt bekeken wie deel uitmaakt van onze community en wie niet. De spelers die dit niet doen worden verwijderd van de ranking en het aantal punten en de standen worden naar aanleiding hiervan geupdate. Zo waren er bijvoorbeeld voor week 1 maar liefst 126 deelnemers en zijn voor bijna alle andere weken ook spelers verwijderd.
Omdat dit tot nu toe met iedere Freeroll gebeurt, en op basis hiervan het aantal punten bepaald wordt, heeft dit hetzelfde effect op iedereen.

Aan het begin van de League hebben we gediscussieerd over de puntentelling en heeft iedereen de kans gehad hier zijn mening over te geven. Zoals in een eerdere post aangegeven is de puntentelling niet geheel ideaal, maar het is in mijn ogen onmogelijk om dit na 5 weken alsnog te veranderen.

Groeten,
Leo

Is allemaal mooi. Maar worden de deelnemers die niet tot de community horen wel meegeteld voor het deelnemers ?? ( aantal deelnemers => aantal punten x10). Voor elke deelnemer gaat er namelijk punten in de pot. Hoe meer deelnemers hoe meer punten men verdiend. dus 60 deelnemers = 600 punten te verdelen, daarna pas de "niet community" uit de uitslag halen, en mensen opschuiven waarnodig.

nu lijkt het erop dat men eerst de deelnemers verwijderd, en dan pas het puntensysteem hanteerd.

Het aantal deelnemers (onafhankelijk van waarvan) bepaald de "sterkte"van het toernooi en dus ook de punten die men verdiend.

Dat de discussie al eerder is gevoerd prima. Maar als ik constateer dat er 55 man meedoen met een toernooi, en de uitslag/punten worden gegeven op 52 man (30 punten minder te verdelen dus), mag dit wel aangekaart worden.

@JinJin,

het lijkt me dat die mensen voor bogey mee spelen aangezien ze niet bij onze community horen en hierom ook geen punten mee brengen voor de totaal te verdelen puntenpot.

En mochten ze beter eindigen dan jij, dan heb je toch nog het voordeel dat je weer een plaatsje omhoog gaat in de ranking.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het mag inderdaad aangekaart worden JinJin, dat is geen probleem. Je veronderstelling is ook juist. Als er 55 man meedoen en er zitten 3 niet comm leden in, dan gaan er 52*10=520 punten in de pot.

het principe van punten voor elke deelnemer , en daaraan gerelateerd een % uitbetaling.

hoe meer deelnemers hoe meer punten je kunt winnen, aangezien het moeilijker is om te winnen....

dus bij een toernooi met 100man en je wordt 1e krijg je meer punten ,dan bij een toernooi met 25 man en je wordt 1e.

Als je echter pas het aantal punten optelt nadat je de "bogeys" eruit haalt... zorgt voor een vertekend beeld.

Verschil in prestatie = verschil in punten.

Het heeft idd alleen voordelen voor je als erg "bogeys" boven je eindigen.je schuift dan namelijk plekjes op naar boven.

Het mag inderdaad aangekaart worden JinJin, dat is geen probleem. Je veronderstelling is ook juist. Als er 55 man meedoen en er zitten 3 niet comm leden in, dan gaan er 52*10=520 punten in de pot.

dat is dus onlogisch.... je hebt die 3 man namelijk wel moeten verslaan....
daar is toch een punten en percentage principe op gebaseerd.

volgende keer 100man en 90 niet comm leden, en je wordt dan 1e krijg je net zoveel punten als tijdens een 10man toernooi zonder "niet comm leden" ...

Schiet mij maar lek.....