Ga naar het forum
Feedback thread: Po...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Feedback thread: PokerStrategy League

131 Berichten
43 Gebruikers
0 Reacties
11 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Volgens mij is het logischer (wanneer je jouw systeem hanteert) dat je bij een niet community lid, die bijvoorbeeld op plek 1 eindigt, deze 1e plek helemaal niet uitbetaalt en niemand doorschuift.

Het is nogmaals niet fair om nu, halverwege de League te veranderen. Er is in week 1 en 2 voldoende ruimte en tijd geweest om te discussiëren over verschillende structuren.

Overigens denk ik niet dat je voorbeeld van 90 niet-community leden redelijk is. Natuurlijk is de huidige structuur niet perfect voor iedereen, maar het is niet van een hele grote invloed op de eindstand. Dit "nadeel" heeft iedereen namelijk en vooral bij de eerste League heeft dit de grootste consequenties. Niet bij eentje waar slechts 3 mensen uit het gehele deelnemersveld niet uit onze community komt.

Maar goed, in een volgende PS-League is er wederom voldoende ruimte om uitgebreid een andere structuur door te nemen.

Groeten,
Leo

mijn voorbeeld hanteerde de logica van de uitvoer, heeft niets te maken of het redelijk danwel reeel is.

<eind discussie>

Een goede les voor toekomstige league's etc m.i.

JinJin

Volgens kloppen de totaal lijsten niet helemaal .

Voorbeeld
1 )5.30 SmElliot
2)-
3) 99.00 SmElliot
4) 1.30 SmElliot
5) 2.35 SmElliot

en in de totaal lijst staat er:

197.95 punten SmElliot

Wellicht toch nog meer fouten in de lijst?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

1 post is genoeg JinJin ;)

Ik ga nu kijken of ik de hele totaallijst automatisch op kan laten tellen in een excel bestand, want dan kunnen er ook geen hoofdreken fouten in komen. Hopelijk lost dit dan het probleem op.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

and done ^^

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Damn... mislukt... wil je je 10$ terug lanfear?

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Damn... mislukt... wil je je 10$ terug lanfear?

ja tsjonge jonge....
houd die $10 maar, proberen we het volgende week weer!

@JinJin, denk maar niet dat je ooit nog in een van de verslagen genoemd wordt nu!!!

:D :D:D:D:D

eerlijk duurt het langst, maar is meestal niet het lekkerst.

Oorspronkelijk gepost door Leo258
1 post is genoeg JinJin ;)

Ik ga nu kijken of ik de hele totaallijst automatisch op kan laten tellen in een excel bestand, want dan kunnen er ook geen hoofdreken fouten in komen. Hopelijk lost dit dan het probleem op.

hoofdrekenen is zo 1990... haha. ik zelf ben ook nog van de oude garde, met hoofdrekenen, maar excel is zoveel handiger en sneller.

marcelhermus
Oldschool Grinder

We hebben nog 2 edities te gaan en ik moet toegeven dat de tussenstand heel wat spannender is dan ik eerst had gedacht.

dit staat er in het nieuwsbericht.

er zouden toch 10 rondes zijn?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Yep, klopt hoor! ;)