Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Fout in FL quiz

29 Berichten
4 Gebruikers
1 Reacties
5,517 Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is natuurlijk voor jouw een groot nadeel, maar betere alternatieven dan de blog Let's play Limit Hold'em [Team PokerStars Online] volgen zijn er niet denk ik.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Al een antwoord?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Nog steeds niet helaas. Ik heb het weer gebumped, maar het schiet niet op momenteel.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Tja, zoals je gezien hebt loop ik daar de laatste weken vaker tegen op...

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey sailer,

Heb even de quiz bekeken en in het antwoord van de vraag wordt al rekening gehouden met het feit dat villain KJ kan hebben, daarom discount je een out en neem je niet alle J's als mogelijke outs. Als hij KJ heeft ben je idd drawing dead, maar tegen een ander deel van zijn range is een J wel een out. Daarom neem je niet het volle aantal outs voor de jacks, maar je telt er 1 out voor.

Verder alles goed tegenwoordig? :)

Rene

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Hey, ja gaat goed. Druk bezig met van alles incl. Poker weer oppakken. Bij jou?

On:
Ik heb het antwoord nog een keer doorgelezen, maar er staat nergens iets over een villain met een KJ hand. Enige dat er staat is als een J valt dan heeft een Kx hand een Straat, daarom haal je nog een J uit je outs.
Er wordt nergens iets over KJ gezegd. Dit terwijl je je 7 en 8 niet meer als outs mag tellen omdat iemand anders al een hoger pair kan hebben. Als je hier dezelfde logica toepast: Er kan ook al iemand een hogere straat hebben.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

1) Word er nog gereageerd hier? De quiz antwoorden zijn niet duidelijk en het antwoord is op zijn minst onvolledig.

2) Ik ben weer een aantal artikelen aan het doorlezen en ik kom steeds meer fouten tegen... zal ik ze hier plaatsen of een aparte thread maken per fout/artikel?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zolang je het artikellink er ook bij zet kan het hier ook wel. Heb de thread bij Lanfear81 gebumped.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Zolang je het artikellink er ook bij zet kan het hier ook wel. Heb de thread bij Lanfear81 gebumped.

Hij zal hierop na het weekend antwoorden, zodra je met iets specifieks komt.

Beantwoorden
Citeren