Waarom blijft die post van Star Wars in Poker al maanden in het nieuwsoverzicht op de homepage staan ? Lijkt wel alsof hij sticky of zo is. Verder valt in dat overzicht ook op dat er niet bij vermeld staat hoeveel reacties er zijn op dat artikel. Dus lijkt me toch ergens een bug waardoor dat artikel ongewild blijft staan.
Misschien handig om even een link te sturen waar het te zien is, want het valt me zo even niet op bij het nieuws.
Gewoon op de homepage kijken... : https://nl.pokerstrategy.com/home/ . In de middelste kolom staan de laatste nieuwsposts, maar elke keer weer staat daar die Star Wars topic tussen.
Dat was mij nog niet opgevallen, maar dat komt dat ik adblock aan heb staan en dan staat hij er niet tussen. Dus gaat het over het artikel Poker Wars - pokerspelers als Star Wars personages. Ik heb zelf geen idee waarom dit ertussen staat, maar ik zal het intern doorgeven.
Ik heb zelf de reden ook niet kunnen vinden bij het artikel zelf, maar het is doorgespeeld.
Zijn er meer die dit hebben?
Heb zelf ook een addblokker aanstaan, dus ook die trouble niet.
Eigenlijk wel nogal erm... merkwaardig... dat uitgerekend de mods de ads hier blokkeren :P.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ik heb zelf de reden ook niet kunnen vinden bij het artikel zelf, maar het is doorgespeeld.Zijn er meer die dit hebben?
Heb zelf ook een addblokker aanstaan, dus ook die trouble niet.
Heb er ook last van...
Mwah, ik blokkeer alle adds, no matter waarvandaan.
Nog geen reden gehad om adds toe te staan, daar ik ze toch nooit aanklik.
Ik vind al die ads bij de meeste websites alleen maar irritant en daarvoor gebruik ik het.
Al wordt er intern aangewerkt om dit probleem op te lossen.
Heb het weer intern aangegeven. Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voor het is opgelost.