Zelf tot $0.25/0.50 FR gespeeld op Party Poker. Is ook goed te doen, die limieten zijn allemaal goed te beaten, en de tafels hebben hoge fish & players % / flop gehalte.
Toen logischerwijs nog $0.50/1.00 FR geprobeerd, maar dat ging wat minder. Het viel me op dat mensen op dat niveau toch wel wat tighter beginnen te spelen (players % / flop is ook duidelijk lager dan op lage limieten).
Uiteindelijk had ik er na niet goed genoeg spel / downswingetje van -120 BB (slechts -50 BB als je de Party Points er weer erbij opteld) en best lang spelen er wel een beetje genoeg van in ieder geval. Op zich is $0.50/1.00 nog wel (goed) te beaten door consequent de strategy toepassen, maar persoonlijk denk ik dat het meer loont om hier de overstap te maken omdat er gewoon veel meer fish op SH zit denk ik.
Zoals gezegd en vooral geinspireerd door het feit dat vele FL op de hogere limieten hier toch ook gewoon SH spelen waagde ik me er dus ook aan op $0.50/1.00 SH (daar had ik de bankrol wel voor en ik zou op zich ook 500 BB wel aanraden).
Zakte initieel ook hier wat terug, gedeeltelijk door wat slecht spel waarschijnlijk, want het is wel even een overschakeling van FR naar SH. Toen goed de artikelen doorgelezen en de SH tabellen er serieus bijgepakt en sindsdien ging het lekker opwaarts en staat er nu een leuke +380 BB.
Ik denk dat het best goed is om juist zo lang mogelijk FR te spelen, omdat het je leert geduld te hebben.