Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl10 - Tt

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
92 Weergaven
Mstlc
Oldschool Grinder

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BU(Hero)$11.17:///////;SB$4.64:///////;BB$8.67:///////;MP2$4.01:///////;MP3$5.37:///////;CO$13.71:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BU with T:s, T:h.
MP2 raises to $0.3, MP3 folds, CO raises to $0.7, Hero calls $0.70, 2 folds, MP2 raises to $4.01(All-In), CO calls $3.31, Hero folds.

Flop: ($8.87) 8:d, 2:s, K:s (2 players)

Turn: ($8.87) K:c (2 players)

River: ($8.87) T:c (2 players)

Final Pot: $8.87.

Ik call met men Tienen voor set value. CO is LAG + ik heb de button.

MP2 shoved dan plots over the top & CO called. Ik had op dat moment geen zin om men stack naar het midden te schuiven met TT in 3-way showdown hoewel ik enkel moet winnen tegen CO om hier profit te maken maar de kans dat ik hier tegen JJ+ zit is toch vrij groot.. Dus wat doe ik hier? Re-shoven? Of folden?

4 reacties
krikke482
Oldschool Grinder

Is hier net geen call 20 maar ik denk wel dat je genoeg implieds zou hebben, enige probleem is dat je niet weet hoe MP2 gaat reageren op een minraise + coldcall van jou dus leg ik met een droevig gezicht m'n tienen weg.

As played moet je shoven of folden en nijg toch naar de fold hoewel je nog wel eens voor kan liggen (lees flippen) tegen CO.

darko163
PokerStrategist

Ik fold preflop. Zeker op deze limieten

Fladdermouse
Oldschool Grinder

Ik denk ook niet dat je een 3bet kan callen voor setvalue.
Als je denkt hier voor te liggen of te flippen tegen CO (AK of AQ), dan heb je niet zo veel implied odds om voor setvalue te callen. Dan moet jij een T hitten en CO één van zijn overcards, wat niet vaak genoeg het geval zal zijn. (Met A hoog gaat hij nooit veel in de pot investeren tegen een cold call van zijn 3bet).
Als je denkt dat CO voor ligt (JJ+) dan kan je zeker niet callen na zijn raise/call.

Preflop lijkt mij TT een standaard fold tegen een 3bet, ook al speel je tegen een LAG, omdat je gewoon geen enkel idee hebt waar je staat. Zeker als er overcards komen op de flop en je geen set hit, is dit super lastig om verder te spelen.
Als je als voorbeeld de flop van deze hand neemt. (stel MP2 called)
Je hit 2nd pair, maar je weet niet of je hand goed genoeg is.
Als je hier check/fold speelt is de hand volgens mij preflop -EV.
Door een c-bet te callen zal je op de turn vaak een 2nd barrel krijgen van een LAG. Dan heb je enkel nog een bluffcatcher, wat je meestal niet voor je hele stack wilt spelen.

Rogier
Oldschool Grinder

ik wil niet #2 zeggen, maar t is nogal moeilijk om t hier niet te doen.

uitstekende post fladdermouse!

nog even wat toevoegen: het grote nadeel aan deze hand is dat MP2 nog in de pot zit, dus dat je de actie niet afsluit. Dit is een nadeel in dit geval(zoals je kan zien ;) ).

Puur door de kans dat je een reraise om je oren krijgt(van een shortie, die hebben daar best wel s de neiging toe... :P ) en je hand dan onspeelbaar is, fold ik.