Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 - AK vs squeeze

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
95 Weergaven
Mstlc
Oldschool Grinder

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]SB$21.75:///////;BB$10.00:///////;MP2$9.86:///////;MP3$11.21:///////;CO(Hero)$10.00:///////;BU$9.30:///////;[/tg]
Preflop: Hero is CO with K:c, A:d.
2 folds, Hero raises to $0.4, BU calls $0.40, SB calls $0.35, BB raises to $2.1, 3 folds, BB gets uncalled bet back.

Goeie fold? Of probeer ik deze hand gewoon te spelen? Probleem is daar dat als ik call en BU heeft iet of wat hand die altijd de call zal maken. En in dat geval kan ook de SB nog moeilijk weg omdat de prijs gewoon te goed is.

Ik kan hier re-shoven ook I guess maar ik heb niet echt zin om te gaan flippen hier... zeker niet met 2 mensen behind.

4 reacties
krikke482
Oldschool Grinder

Ik wil hier gerust shoven je moet hier 9.6$ bijlegen in een pot die al 3.25$ is (lees dead money)
Ik zie ze hier al squeezen met TT+, AJ+ ff equilator erbij halen:
Jij 55% vs 45%
Als je AJ eruit laat zit je nog 50/50 zeker +EV imo door het dead money :)

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Ik moet hier $9.6 betalen om een pot van $20.8 te kunnen winnen... dat is zoieso niks speciaals. Het grote probleem is & blijft gewoon dat ik nog 2 man behind heb hier.

HannesNL
Elite Grinder

Easy shove, dit is gewoon een blindbattle, je staat vér voor op BTN+SB en die zullen nooit callen na je shove doen ze dat wel, des te beter voor jou. BB's range is zo wijd dat hij dit met alles kan doen.

groeten

Ruleza
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door timkroes
Easy shove, dit is gewoon een blindbattle, je staat vér voor op BTN+SB en die zullen nooit callen na je shove doen ze dat wel, des te beter voor jou. BB's range is zo wijd dat hij dit met alles kan doen.

groeten

Klopt

De BU en SB geven met hun coldcalls preflop al weg dat ze gaan folden op een 3/4 bet. Gooi het er hier gewoon in!