Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL30 - K6s

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
369 Weergaven
dopiejopie88
PokerStrategist

villian fold tot dan tot een attempt to steal van 46% en een fold to 3bet van 80%, dus ik besluit hier vanuit de bb te 3bet bluffen, om pre de pot op te pakken.

villian besluit echter te callen. QQ+ zal hij hier vaak wel 4betten, dus zijn range zal wel iets van QJs+, KQs, AJ+ 66-JJ oid zijn. flop is prima, dus ik besluit te c-betten. ik verwacht dat villian hier al een groot gedeelte van zijn range gaat folden, maar hij besluit toch te callen.

vanaf dat moment ben ik het kwijt. de turn brengt een 3e klaveren, dus ik ben beat bij handjes als AQs, KQ, KJ, AK (die laatste 4bet hij imo wel pre?) en JJ. ga ik hier wel / niet second barrelen, en waarom?

river brengt tot slot een A. ik besluit naar villian toe te checken omdat ik weinig handen zie waaruit ik nog value haal en hij besluit vervolgens te shippen. easy fold?

Pacific $30.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2117153
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (BB): $36.53 - VPIP: 19, PFR: 16, 3B: 5, AF: 2,5, Hands: 8957
UTG: $36.99 - VPIP: 59, PFR: 9, 3B: 8, AF: 1,8, Hands: 34
MP: $40.70 - VPIP: 18, PFR: 16, 3B: 7, AF: 2,0, Hands: 95
CO: $37.82 - VPIP: 20, PFR: 19, 3B: 8, AF: 2,2, Hands: 102
BTN: $32.60 - VPIP: 22, PFR: 18, 3B: 5, AF: 2,3, Hands: 202
SB: $44.21 - VPIP: 23, PFR: 19, 3B: 8, AF: 2,7, Hands: 81

Pre Flop: ($0.45) Hero is BB with K :diamond: 6 :diamond:
2 folds, CO raises to $0.90, 2 folds, Hero raises to $2.70, CO calls $1.80

Flop: ($5.55) K :club: J :club: K :heart: (2 players)
Hero bets $2.95, CO calls $2.95

Turn: ($11.45) 5 :club: (2 players)
Hero?

River: ($23.73) A :heart: (2 players)
Hero checks, CO bets $26.03, Hero folds

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Varune
Elite Grinder

Hey,

Preflop lijkt me goed, nice spot en redelijke hand wel om mee te doen.

Postflop vind ik Ch/c op de flop spelen ook een decent line, omdat je moeilijk met deze hand van slechter 3x value kan krijgen.

As played is met die gedachte bet flop ch/c flop imo ook een nice line, vooral nu deze 'scarecard' ook nog komt voor handen als QQ. Hier doorbetten verander je je hand basicly in een bluff.

River zie ik hem eigenlijk dan niet superveel bluffs hebben, want meeste handen als AQ die hij misschien float zullen checken op deze river imo. so nh.

Beantwoorden
Citeren
sandercvo
PokerStrategist

Ik zou preflop iets groter 3betten. Ik zou hier nooit check call spelen! Je wilt absoluut niet dat de flop check check gaat. Elke klaver, A, 10 en J kan de actie killen. Hierdoor kan niet veel value meer halen in latere straten, ook geef je villian een kans om te improven.
As played- Flop groter betten-Bet 65% pot ofzo op de turn-shuff river.

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88 Topicstarter
dopiejopie88
PokerStrategist

wil een van de judges nog eens goed naar deze hand kijken? als ik zo terug kijk is me nog steeds niet echt duidelijk wat hier nou de beste play op de turn is.

preflop lijkt me standaard omdat villian zovaak fold op 3bets dat alleen de move al +EV is al zou ik elke flop check-folden. flop lijkt me een standaard c-bet omdat er zoveel actiekillers zijn op de turn (A, T, J, any club), dat ik de pot dus nu al wil vergroten. daarnaast ga ik met een c-bet op dit board ook al vaak de pot oppakken, wat natuurlijk ook prima is.

maar dan de turn.. ik ben beat door handjes als AQs, KQ, KJ, AK (die laatste 4bet hij imo wel pre?) en JJ. maakt het hier dus sense om uberhaupt te second barrelen? met check-call kan ik nog improven naar een boat, terwijl eens ik zelf bet ik in een kutspot kom als villian raised.

river dan easy fold? villian gaat hier nooit call flop, bet turn, bet river spelen met slechter?

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

any club is geen actiekiller omdat die zo goed als niet in zijn perceived range zitten, en jij zal in t algemeen ook je draws cbetten. met een check@flop rep je een hand a la TT/AJ/QQ oid.

turn is een x/c of x/f echt supervillain dependant. sommigen betten AJ/QQ/AQ daar, anderen niet. tegen degenen die dat niet doen kan ik prima een x/f zien.

om een rivercall ooit goed te maken moet villain in staat zijn om hands in een bluff te veranderen + die A hit jouw range vrij hard (dus moet ie als ie blufft jouw Ax laten folden wat imo gewoon LOL is).

ik zou dus snapfolden @ river

Beantwoorden
Citeren
sandercvo
PokerStrategist

Ik snap de judges eigenlijk niet goed in deze hand. Jullie doen net alsof trips second pair is op de flop. De check op de turn is gewoon erg slecht. Je kan namelijk niet check-call spelen. Villian kan bijvoorbeeld zijn AJ betten op de turn, zodat hij een goedkope showdown heeft op de river. Dit terwijl hij misschien een 3barrel had gecalt met deze hand. Ook heb je kans dat er een 4de klaver komt, wat ook niet echt geweldig is.
Voor mij is dit echt een nobrainer spot. Gewoon postflop doorbarrelen en broke gaan. Maak het jezelf niet te moeilijk! Ik zou niet al teveel denken over balancing en perceived ranges. In elk geval niet op 30 NL.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door sandercvo
Ik snap de judges eigenlijk niet goed in deze hand. Jullie doen net alsof trips second pair is op de flop. De check op de turn is gewoon erg slecht. Je kan namelijk niet check-call spelen. Villian kan bijvoorbeeld zijn AJ betten op de turn, zodat hij een goedkope showdown heeft op de river. Dit terwijl hij misschien een 3barrel had gecalt met deze hand. Ook heb je kans dat er een 4de klaver komt, wat ook niet echt geweldig is.
Voor mij is dit echt een nobrainer spot. Gewoon postflop doorbarrelen en broke gaan. Maak het jezelf niet te moeilijk! Ik zou niet al teveel denken over balancing en perceived ranges. In elk geval niet op 30 NL.

Trips met lage kicker is op zich niet zo verschillend als second pair hier. In villain zijn range zitten niet echt handen daar tussenin dus die twee handen zal je inderdaad gewoon gelijkaardig spelen.

Beantwoorden
Citeren