Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 20nl AA vs turn shove

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
304 Weergaven

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$25.56:///////;CO$26.01:60/22 /17 /5.0/25 /33 /67 /100 ;[/tg]
0.1/0.2 No-Limit Hold'em (4 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.82 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with A♠, A♥
CO raises to $0.60, 2 folds, Hero raises to $1.90, CO calls $1.30.

Flop: ($3.90) T♦, 2♦, Q♦ (2 players)
Hero bets $2.80, CO calls $2.80.

Turn: ($9.50) 8♣ (2 players)
Hero bets $7.50, CO raises to $21.31 (All-In), Hero raises to $20.86 (All-In).

River: ($51.67) 5♣ (1 players)

Final Pot: $51.67

Results follow (highlight to see):
Hero shows a pair of aces (As Ah)
CO shows three-of-a-kind, deuces (2c 2h)

CO wins with three-of-a-kind, deuces (2c 2h)

Persoonlijk ben ik helemaal niet zo blij met deze hand, aangezien je in deze spot op de turn zo vaak ziet dat spelers op NL10 ineens denken "ow ja, laat ik eens value uit de hand halen". Vaak merk ik dat zo'n turn shove toch wel een monster is, but aces folden suckt. Big time! ;)

Aan de andere kant denk ik niet dat 22, QT, J9 hier eigenlijk altijd foldt en QQ hier bijna altijd raiset.
Door de call zit ik op de turn shove eerder te denken aan AT+, KQ, TT.
Ennuh, flopped flushes bestaan niet imo!

10 reacties
DeKuip
Elite Grinder

Op de turn heb je echt al wel redelijk deel van je stack erin zitten dat het wel lastig maakt om hier nog van weg te komen. Aan de andere kant is call flop shove turn wel een monster-line. Maar veel monsters zouden al wel raisen dus blijven er naar mijn idee nog veel pair+draw-achtige handen over.

Er zijn ook niet veel handen die hij preflop zo speelt die jou echt crushed hebben (afgezien van de geflopte flushes). TT en QQ kan heel misschien nog wel, maar 22 lijkt me al onwaarschijnlijker. Een hand als QT is ook erg dubieus en dus kom je gauw uit op KQ en AJ-achtige handen. De turn lijkt ook een kaart te zijn die zijn range net iets verbetert (OMG, GSSD+FD=nuts!!) waardoor hij een shove wel vindt kunnen ofzo.

Maar zoals altijd in zulke situaties blijk je toch tegen monsters te zitten... Misschien moet ik zulke handen daarom ook eens wat meer gaan folden, hier logisch over na denken lijkt niet echt te werken :f_biggrin:

Tja, kutspot, Rogier? :)

Denk zelf dat fold beste is omdat ik zo enorm twijfel en het echt heeeel slecht voelt.

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DeKuip

Denk zelf dat fold beste is omdat ik zo enorm twijfel en het echt heeeel slecht voelt.

ik word hier noooit gesemiblufft en ja, af en toe loop je tegen AQ precies aan, maar daar houd t ook bij op. naar mijn mening kan je (zeker op deze limieten) gewoon letterlijk altijd folden op een turncheckraiseallin tenzij je zelf mid set of beter hebt oid lol

Jayrikh
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rogier

ik word hier noooit gesemiblufft en ja, af en toe loop je tegen AQ precies aan, maar daar houd t ook bij op. naar mijn mening kan je (zeker op deze limieten) gewoon letterlijk altijd folden op een turncheckraiseallin tenzij je zelf mid set of beter hebt oid lol

Ook in een 3bet pot?

Oorspronkelijk gepost door Jayrikh

Ook in een 3bet pot?

nee :P

Jayrikh
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door markuselitus

Oorspronkelijk gepost door Jayrikh

Ook in een 3bet pot?

nee :P

Dus fold je hier niet, het is toch een 3bet pot of zie ik dat verkeerd.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Cool, fold it is!

ik zou hier wel folden maar in sommige spots kan je gewoon niet folden in een 3bet pot met AA ook al jamt iemand de turn.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Naja helemaal omdat het 4handed isvond ik een fold zo nitty.

LiquidCity
PokerStrategist

Moet de 3-bet preflop en de c-bet op de flop niet groter?

Twisted1984
Elite Grinder

Standaard, goed gespeeld.