Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Fold KK preflop?

28 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
3,110 Weergaven
PotSplitt Topicstarter
PotSplitt
Legacy Member

Lol prima, thread mag dicht. Thx

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door PotSplitt
Lol prima, thread mag dicht. Thx

Weet niet wat je met die "lol" probeert duidelijk te maken?
Kijk je hoeft mijn comments niet als waar te beschouwen, echter zijn het gewoon goed bedoelde adviezen die zich al lang bewezen hebben.

Maar goed succes iig en mocht je over een tijdje nl400 crushen en KK altijd 4bet fold spelen, let me know;).

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Ja klopt KK easy 4bet fold tegen regulars:

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $1(BB) Replayer
SB ($209)
BB ($101)
UTG ($34.21)
Hero ($102)
CO ($63.97)
BTN ($131)

Dealt to Hero 4♣ 4♠

fold, Hero raises to $3, fold, BTN raises to $8, SB raises to $18, fold, Hero raises to $102 (AI), fold, fold

Hero shows 4♣ 4♠

Hero wins $45

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Jij zult het nooit leren jasper..

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Ja klopt KK easy 4bet fold tegen regulars:

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $1(BB) Replayer
SB ($209)
BB ($101)
UTG ($34.21)
Hero ($102)
CO ($63.97)
BTN ($131)

Dealt to Hero 4♣ 4♠

fold, Hero raises to $3, fold, BTN raises to $8, SB raises to $18, fold, Hero raises to $102 (AI), fold, fold

Hero shows 4♣ 4♠

Hero wins $45

Hij zei dat decent regs niet met minder dan KK broke gingen, dus fish zoals jij callt hij wel met KK.

Spoiler

:coolface:

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt Topicstarter
PotSplitt
Legacy Member

Nu kun je wel grappig doen met je 44, maar NL100 SH is totaal anders dan NL10 FR.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Oh lol ik misread die hele hand, om de een of andere reden dacht ik dat je KK had thefuk ?(

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

BTW ook maar eens serieus reageren, ben ten slotte handjudge :D

Ik post die hand niet enkel als trol, er zit ook wel een boodschap in. Luca heeft het hier gewoon bij het rechte eind, als mensen enkel broke gaan met AA preflop na een 4bet zijn het geen goede regs maar gewoon nits. Goede spelers gaan veel wijder 3betten/4betten en 5bet shoven (handen als suited azen en lage pocketpairs bv.) als ze reads hebben.

Maar Full ring op de micro's zijn de meeste spelers ofwel heel erg passieve of net heel losse vissen ofwel te nitty. Dus in bepaalde situaties daar kan je zeker KK preflop folden. Het heeft echter geen zin om te gaan zeggen wat de standaardlijn is met KK en dat je tegen iedereen 3bet/4bet/5betbroke moet gaan omdat dit gewoon te erg afhangt van de situatie, positie, villains enz. Dus probeer gewoon daar wat meer naar te kijken en daar in bij te leren ipv je te focussen op standaardlines te leren met bepaalde handen.

En btw Sjengfred heeft wel gelijk als jij KK hebt blijven er nog 8 combo's van de 16 AK over en AA heeft maar 6 combo's. En verder sluit ik me aan bij de rest: als je geen shove wil callen, 4bet KK dan niet.

Beantwoorden
Citeren