Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Mea culpa posts

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
173 Weergaven
Tim29876
PokerStrategist

Hoi Xpload,

Na een sessie loop ik mijn handjes na. Uiteraard vooral na een verliezende sessie :f_mad:. Nu kom ik handen tegen waarvan ik weet dat ze verkeerd zijn gespeeld. Is het zinvol om die hier te posten?

Ik zou dan mijn eigen SSS overtredingen kunnen aangeven maar misschien zitten er meer in dan ik zelf denk. Wellicht kunnen mede SSS'ers profiteren van mijn misdrijven? :D

Of heb je liever alleen twijfelgevallen?

4 reacties

Hey Tim29876,

Ik denk dat het niet echt nodig is om elke hand te posten waar je zeker van bent dat het fout is, daar leer je vrij weinig van. Maar zo af en toe kan zeker geen kwaad, gewoon als controle of je handjes echt wel fout zijn.

Domme vragen bestaan niet, toch? ;) Dus ook domme handjes niet, je leert er vaak toch wel iets van.

Je kunt me ook altijd toevoegen op Skype als je wilt: Xpload1989.

Tim29876 Topicstarter
Tim29876
PokerStrategist

Hey Tim29876,

Ik ben er gisternacht op gewezen dat de post misschien wat negatiever overkwam dan ik bedoelt had. Ik heb hem daarom ook wat aangepast.

Toch blijf ik er wel bij dat een post als deze niet echt in het handbeoordelingen forum zelf hoort, maar bijvoorbeeld in het strategie discussie gedeelte :). Ik hoop dat ik je niet teveel heb afgeschrikt, want zo was het zeker niet bedoelt ;)

Tim29876 Topicstarter
Tim29876
PokerStrategist

Hoi Xpload,

Misschien waren de subs feedback, strategie, klaagmuur of eigen blog inderdaad beter geweest. Geen worries, ik heb je reactie niet negatief ervaren oid. :f_love: