Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl2 Jj

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
189 Weergaven
KoeNe4U
Oldschool Grinder

Ik twijfelde om hier op de turn een bet te plaatsen, maar dan zou ik vaak enkel sterkere handen meetrekken en zwakkere doen folden dus besloot ik hier te checken op turn en herevalueren op river: de A doet mij folden op zijn potbet... Goed gespeeld zo? Turn zelf betten? Indien er een K of Q op river viel moet ik dan ook folden???

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]UTG1$6.72:///////;UTG2$1.00:///////;MP1$2.10:///////;MP2$1.58:///////;MP3 (Hero)$3.03:///////;CO$4.87:///////;BU$2.08:///////;SB$2.23:///////;BB$2.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with J:h, J:c.
2 folds, MP1 raises to $0.07, MP2 folds, Hero calls $0.07, CO folds, BU calls $0.07, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.24) T:d, 6:d, 6:h (3 players)
MP1 bets $0.17, Hero calls $0.17, BU folds.

Turn: ($0.58) 6:c (2 players)
MP1 checks, Hero checks.

River: ($0.58) A:s (2 players)
MP1 bets $0.56, Hero folds, MP1 gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.58.

4 reacties
Neoken
PokerStrategist

Turn bet ik gewoon voor value. Als ze folden so be it, maar elke beter hand zou hier toch gewoon doorbetten.

yoshiwa
Elite Grinder

bet turn voor value
er zijn 3 pocket pairs die je beaten , en je beat zelf 9 pocket pairs .
je fold zijn equity met overcards eruit of je haalt er value van
bet turn dus
as played moet je river wel folden vrees ik.

SchinkenToni1977
PokerStrategist

Ik zou preflop raisen, je hebt een sterke hand en positie, dus laat villain maar betalen om een flop te zien.
Bovendien is je hand gevoelig voor elke flop met A-x-x, K-x-x, Q-x-x, dus als je met je preflop raise de pot oppakt is dat ook prima.

As played zou ik denk ik de flop raisen. Je hebt een hand, en hij cbet waarschijnlijk de hele range waarmee hij opent, inclusief SC wellicht? Of elke suited Ax? Elke combi van broadwaycards, allemaal handen die je hier doet folden.
10-x called je raise en leidt je vrij makkelijk naar een goedkope showdown, AA,KK,QQ laat je hier merken dat je beat bent, of bij een passieve villain dan called hij en kom je weer vrij goedkoop naar een showdown, zeker als de A op de river komt, want de meeste Ax hebben al op de flop gefold.

yoshiwa
Elite Grinder

villian kan 2 dingen doen op een preflop raise , shippen of folden
al zijn slechtere handen fold ie , en bijna alle betere gaat ie shippen. waarom dan raisen preflop?