Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL2 QJs

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
136 Weergaven
KoeNe4U
Oldschool Grinder

Ik vond zijn lijn vreemd en kon er niet uit opmaken wat hij hier zo zou spelen behalve een monster KK+
Preflop kan ik hier niet folden op zijn minraise, maar zou ik liever voor straight of flush spelen, maar de Q valt dan op de flop. Flop checkt hij behind, dus ik besluit de turn te betten, maar op de river wist ik niet meer goed wat ik nu moest doen :facepalm: Is de hand goed gespeeld zo?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]BB$5.31:///////;UTG1$0.77:///////;UTG2$5.24:///////;MP1$3.87:///////;MP2$1.53:///////;MP3 (Hero)$2.09:///////;CO$1.65:///////;BU$1.91:///////;SB$2.05:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with J:d, Q:d.
4 folds, Hero raises to $0.08, CO raises to $0.14, 3 folds, Hero calls $0.06.

Flop: ($0.31) Q:c, 7:h, 6:s (2 players)
Hero checks, CO checks.

Turn: ($0.31) 9:d (2 players)
Hero bets $0.20, CO calls $0.20.

River: ($0.71) T:c (2 players)
Hero bets $0.20, CO raises to $0.50, Hero folds, CO gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.91.

2 reacties
Neoken
PokerStrategist

Ik fold toch preflop hoor. Zelfs al is het een minraise. Je zit nog steeds OOP met een drawy hand tegen een preflop 3better, en dat is geen goeie plek om suited connectors te spelen.

Mja, as played, waarom bet je de turn? Board is niet echt drawy voor een standaard 3bet range. Dus ofwel heeft hij iets als AK/JJ waar hij niet durft mee doorbetten. Ofwel slowplayed hij een monster. Als je dus bet, dan ga je AK/JJ handjes eerder doen folden, terwijl je daar eigenlijk nog een bet van wil callen.

River hetzelfde, je kan hier niet meer betten voor value imo. En villain zal hier toch niet opeens beginnen bluffen. Ik doe hier check/fold en hoop dat villain iets als JJ toont.

yoshiwa
Elite Grinder

preflop is het close , je hebt wel goeie odds maar je hand is easy dominated
en je zit oop.
op de flop standaard.
turnbet versta ik , maar zou hier ook checken ,en dan elke river ch-call spelen bijna ,zo krijg je nog wat value van blufs