Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL20 KQ suited

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
161 Weergaven
NLdutchies
PokerStrategist

Door de stats kan hij hier echt alles hebben. Met toppair op de flop met een redelijke kicker lig ik vaak voor. Call kan van alles betekenen, helemaal omdat hij vaak flop called. Op de turn komt wel een rot kaart maar die checked hij dus maak een cbet.

Na zijn call ga ik er vanuit dat hij ook iets heeft gehit en probeer ik goedkoop naar de showdown te komen. Zelf met de K op de river.

Had ik hier toch moeten betten en evt. het risico lopen dat je geraised wordt.

Villian stats: 36 hands/69 VPIP/3 PFR/0.9 AGF/44 WTSD

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.20(BB) Replayer
SB ($20.71)
BB ($9.20)
UTG ($20)
UTG+1 ($19.80)
UTG+2 ($21.61)
MP1 ($19.80)
CO ($17.78)
Hero ($56.99)

Dealt to Hero K♥ Q♥

fold, fold, UTG+2 calls $0.20, fold, fold, Hero raises to $1, fold, fold, UTG+2 calls $0.80

FLOP ($2.30) 7♣ T♥ K♦

UTG+2 checks, Hero bets $1.20, UTG+2 calls $1.20

TURN ($4.70) 7♣ T♥ K♦ J♥

UTG+2 checks, Hero bets $3.52, UTG+2 calls $3.52

RIVER ($11.74) 7♣ T♥ K♦ J♥ K♣

UTG+2 checks, Hero checks

2 reacties
Neoken
PokerStrategist

Tegen dit soort spelers bet ik alleszins de flop veel groter. Je mist hier heel wat value.

Turnbet is al beter.

River zou ik ook nog wel een bet plaatsen. Maar niet te groot. Met zo'n VPIP kan hij met elke Kx downcallen.

Je zit hier tegenover een calling station, dus hij hoeft niet per se iets sterks te hebben als hij blijft callen postflop.

Je cbet op de flop mag wel wat groter. Sowieso al omdat je value wilt van de vis, maar ook wel omdat handen als AQ, AJ, QJ, Q9, J9 en 98 in zijn range zitten en al deze handen hebben draws.

De turn is een kaart met gemengde gevoelens. Enerzijds krijg jij een flushdraw en een straightdraw, maar anderzijds kan villain ook een straat og two pair gemaakt hebben. In elk geval zou ik hier wel gewoon betten want er zitten allerlei zwakkere handen en draws in villains range die hij niet weg kan leggen.

Op de river komen er verder geen draws aan en je hit top trips, waardoor je niet bang meer bent voor two pairs. In feite heb je nu gewoon een sterke made hand en villain zal niet kunnen folden met zwakkere trips en ook Jx of Tx kan hij nog vaak callen omdat hij met twee heren op tafel kan denken dat jij die trips vast niet hebt. Bovendien gaan zulke passieve spelers toch vaak wel zelf betten op de river als ze een full house of straat hebben. Kortom, gewoon nog lekker een valuebet maken van bijvoorbeeld $7.50.