Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl20 Tt

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
140 Weergaven
NLdutchies
PokerStrategist

Ik call hier voor het hitten van mijn set. Hij was die sessie al vrij actief aan het 3betten vandaar de call. In zijn 3bet range zitten ook nog handen die ik nog beat dus als ik mijn set niet hit kan ik nog voor staan.

Op de flop komt de set en laat hem cbetten zodat ik hem kan raisen. vervolgens shoved hij en denk ik dat ik niet meer weg kan.

stats villian: 2200 hands/16 VPIP/12 PFR/5 3bet/17 4bet/3.2 AGF

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.20(BB) Replayer
SB ($21.96)
BB ($17.58)
Hero ($51.28)
UTG+1 ($20)
UTG+2 ($8.90)
CO ($20)
BTN ($24.46)

Dealt to Hero T♥ T♠

Hero raises to $0.80, UTG+1 raises to $2.20, fold, fold, fold, fold, fold, Hero calls $1.40

FLOP ($4.70) 6♣ K♥ T♣

Hero checks, UTG+1 bets $2.80, Hero raises to $7.80, UTG+1 raises to $17.80 (AI), Hero calls $10

TURN ($40.30) 6♣ K♥ T♣ A♣

RIVER ($40.30) 6♣ K♥ T♣ A♣ 7♣

5 reacties
Wryzeth
PokerStrategist

Wat is je vraag hierbij? :P

Veel meer standaard kan het denk ik niet.

NLdutchies Topicstarter
NLdutchies
PokerStrategist

Of ik na zijn 3bet op flop nog weg kan hier. Ik denk het niet ik speel hier in principe voor mijn set en evt. handen als Ax die ik nog beat.

Maar die zou hij hier niet zo spelen denk?

Wryzeth
PokerStrategist

De enige hand die je hier beat heeft is KK. En hij speelt hier veel meer handen zo dan alleen KK.

Bijvoorbeeld AK(s), AQs, AJs, AA...

Jammer als je hier gecoolerd werd, maar een veel beter scenario kan je niet hebben met deze hand. Een set hitten in een 3-bet pot, dan ga ik altijd broke. :)

Neoken
PokerStrategist

Als je hier nog zou folden, dan ben je echt niet goed bezig. :D Easy all in natuurlijk.

Trouwens, met TT doe je het niet zo goed tegen een 5% 3bet range hoor, zeker niet wanneer het een TAG is die 3bet vanuit UTG1. Reken dan maar dat hij AA/KK/QQ/AK heeft. Je kan hier niet callen om ook met een overpair verder te spelen imo.

Je haalt call 14, en de enige reden waarom je hier nog zou kunnen callen is vanwege de hoge implied odds.

In elk geval, je callt voor setvalue, je flopt een set, en dan moet je villain stacken als je kan. Hij kan hier AA/KK/AK hebben. Enkel tegen KK sta je achter.

yoshiwa
Elite Grinder

preflop callen met call 14 is maar nipt imo
als je dan ooit nog vanplan zou zijn hierop te folden dan moet je nog eens goed nadenken :)
eens je hit stack je graag , maar de preflop call valt te betwijfelen :)