Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl4 44

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
259 Weergaven
Velson
PokerStrategist

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$2,61:16/50/0/0,2/50/0/-/33;Hero$5,29:///////;BU$5,34:19/37/11/-/50/0/-/25;[/tg]
0,02/0,04 No-Limit Hold'em (7 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.65 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with 4♠, 4♣
Hero raises to $0,16, 3 folds, BU calls $0,16, SB folds, BB calls $0,12.

Flop: ($0,50) 4♥, 2♣, 7♣ (3 players)
BB checks, Hero bets $0,31, 2 folds.

Final Pot: $0,81

Results follow (highlight to see):
Hero shows three of a kind, vieren (4s 4c)

Hero wins with three of a kind, vieren (4s 4c)

Goed zo?

Grtz

8 reacties
Kidpoker777
PokerStrategist

Lijkt me goed.

Edit: 7handed is open raisen vanuit early position met 44 wel wat loose vind ik. Open limpen is niet slecht vermits je dan makkelijk een raise kan callen voor set value en er ook meer mensen mee gaan limpen en je odds verbeteren.

wederom ben ik niet akkoord met Kidpoker,

Ik vind raisen met 44 hier wel ok omdat het je range wat opentrekt, maar voor een beginner kan ik een fold hier perfect begrijpen aangezien het niet de makkelijkste hand is om te spelen.
Wat ik je stellig afraad is een openlimp. Dit is ook een move die misschien pakt op NL4, maar eenmaal je wat hoger gaat spelen ligt je hand gewoon open op tafel, tenzij je ook met een heleboel andere handen gaat openlimpen.

Kortom: als je wilt verbeteren raise>fold>>>>call

Velson Topicstarter
Velson
PokerStrategist

Ik openraise hier omdat als ik men set hit op een droog board als dit, tegenstanders me vaak gaan raisen met de grootste shit omdat ze het gewoonweg niet geloven dat ik iets vastheb. Terwijl als ik openlimp, de tegenstander me vaker op een laag pp of sc ofzo gaat zetten+heb dan geen initiatief.

Grtz

idd, openlimpen doe je gewoon niet, niet FR en niet SH :)

PP raise je gewoon voor deceptie en omdat de pot dan al groter is als je je set hit, folden kan ook maar als IR oop spelen is minder erg dan limp/call omdat je oop zit zonder initiatief

SC speel je gewoon niet uit early position

groeten

Kidpoker777
PokerStrategist

Ik begrijp dat open limpen op de hogere limieten en dikke nono is, maar op de micro's dacht dat het wel kon.
Anyway als ik op 5NL een low pocket krijg in vroege positie ben ik die meestal geneigd te limpen, mss dat wel een leak van me. Zal er op gaan letten in het vervolg.

Oorspronkelijk gepost door Kidpoker777
Ik begrijp dat open limpen op de hogere limieten en dikke nono is, maar op de micro's dacht dat het wel kon.
Anyway als ik op 5NL een low pocket krijg in vroege positie ben ik die meestal geneigd te limpen, mss dat wel een leak van me. Zal er op gaan letten in het vervolg.

leak is het niet echt alleen denkik dat je met een raise beter wordt afbetaald, word je gereraised kan je veilig wegleggen, als je wordt gecalled en je hit word je vaak beter afbetaald omdat je dan het initiatief hebt
als je limp/call mis je dit initiatief en zal je een rare lijn moeten nemen die villain mss van zen hand drukt (cr flop of turn, donkbetten,...)

groeten

Neoken
PokerStrategist

Open limp? NEEEEVEEEEEER !! :P

Anyway, de hand zelf is vrij basic. Raise preflop, cbet flop, take the pot, niets mis mee :)

Nh, niks mis met hoe ze gespeeld is.
Zou 44 wel openfolden op het vrij aggressieve tafel, maar als ze vrij passief is, hoe meer limpers, hoe beter.