Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl4 Ak

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
195 Weergaven
Velson
PokerStrategist

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;SB$4,96:08/38/0/-/33/-/-/100;Hero$4,96:///////;MP3$5,12:41/46/2/3,0/36/10/-/75;BU$2,21:04/75/0/0,5/67/-/-/0;[/tg]
0,02/0,04 No-Limit Hold'em (5 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.65 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with A♥, K♠
MP3 calls $0,04, CO folds, BU calls $0,04, SB calls $0,02, Hero raises to $0,31, MP3 calls $0,27, 2 folds.

Flop: ($0,70) 7♦, 9♦, 8♥ (2 players)
Hero checks, MP3 checks.

Turn: ($0,70) 9♠ (2 players)
Hero bets $0,41, MP3 folds.

Final Pot: $1,11

Results follow (highlight to see):
Hero shows een pair negens (Ah Ks)

Hero wins with een pair negens (Ah Ks)

In orde zo?

Grtz

5 reacties
Kidpoker777
PokerStrategist

Gewoon de flop C-bet/fold spelen. Er zijn zoveel draws waar je tegen je tegen moet protecten en deze flop mist hem ook vaak genoeg. Jij kan makkelijk een overpair representen, dus speel het wat agresiever.

niet mee akkoord, dit is niet het goede bord om op te c-betten, je mist compleet, hij kan hier gezien zijn stats een miljoen dingen gehit hebben (set/flushdraw/OESD/twee paar/TPTK)

gewoon check/fold spelen

ps hier de turn betten werkt misschien op nl4,maar als je wilt verbeteren is dit een rampzalige play omdat je hand gewoon bluf schreeuwt. Op dit bord bet je de flop haast 100% als je een hand hebt.
Als ik hier tegen je zit, geloof ik er niets van en probeer ik je er af te krijgen.

Kidpoker777
PokerStrategist

Nu ja check fold is zeker niet slecht, is mss wel beter. Heb de comment ook geschreven toen ik net wakker was, kan daar ook aan liggen :rolleyes: :P.

Neoken
PokerStrategist

Verschrikkelijk flop om te cbetten uit positie, ik check/fold hier ook gewoon vaak.

Turnbet vindt ik niet zo goed omdat het maar weinig geloofwaardig overkomt om eerst te checken op flop en dan te betten wanneer het bord paired... Als villain hier ook maar iets gehit heeft of een draw heeft ga je hem nooit wegkrijgen met bet op die turn.

Idd, gewoon opgeven imo.
Een delayed cbet kan als de turn een kaart is waar ge iets mee kunt voorstellen dat de flop mist en de turn hit en dat is hier duidelijk niet het geval.

Naast denken aan wat de range van opponent is, moet ge ook in het oog houden wat gijzelf kunt voorstellen met dit betpatroon voor die tegenstander en dat is bijster weinig.